To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-31
Kielce: remont pomieszczeń
Numer ogłoszenia: 29782 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 324641 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont pomieszczeń.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pakiet nr1 (Zadanie nr1)-Remont pomieszczeń ul. Langiewicza 2: a) Wymiana okna w pokoju socjalnym w Pawilonie B: wykucie z muru ościeżnic drewnianych, obsadzenie ościeżnic, dostarczenie i montaż okien plastikowych pięciokomorowych, z okuciami obwiedniowymi, kolor biały, żaluzje międzyszybowe z napowietrznikiem higrosterowanym, zamykane na kluczyk. Do kosztów okien należy doliczyć zaokienniki z blachy i ewentualne uzupełnienia uszkodzonej elewacji zewnętrznej i wewnętrznej przy ul. Langiewicza 2 w Kielcach. Sposób otwierania jak na rysunku. Wymiary stolarki podlegającej wymianie należy sprawdzić w naturze i uzyskać potwierdzenie zgodności z założeniami, b) Malowanie pomieszczeń, wymiana wykładziny: Izba Przyjęć Ogólna- zgodnie z załączonym kosztorysem c) Izba Przyjęć Ogólna-wymiana stolarki drzwiowej /gipsiarka, gabinet lekarski/-zgodnie z załączonym kosztorysem, d) Izba Przyjęć Ogólna-parter-malowanie rur, grzejników, drobnego sprzętu, uzupełnienia glazury(gipsiarka, gabinet lekarski, gabinet zabiegowy)-zgodnie z załączonym kosztorysem, e) Budynek Chirurgii B-serwerownia-montaż kraty drzwiowej, montaż rolet w oknie, wzmocnienie drzwi- zgodnie z załączonym kosztorysem, Pakiet nr2 (Zadanie nr2)-Remont pomieszczeń ul. Langiewicza 2: a) Przystosowanie łazienki w Pawilonie C na potrzeby Poradni Urologicznej-zgodnie z załączonym kosztorysem, b) Poradnia Endoskopowa-montaż umywalki i zlewu z jednoczesnym wykonaniem podejść, oraz zakup i montaż szafki--zgodnie z załączonym kosztorysem, c) Poradnia Chirurgiczna - wybicie drzwi -zgodnie z załączonym kosztorysem, Pakiet nr3 (Zadanie nr3)-Remont Pawilon G (ul. Artwińskiego) a) Serwerownia-montaż drzwi p - poż., rolety okiennej, b) Poradnia Okulistyczna-malowanie, montaż zlewozmywaka, przesunięcie umywalki Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie : Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Przedmiarem robót Szczegółowy zakres prac został opisany i zwymiarowany w przedmiarach robót. Wymaga się, aby wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, dokonać wizji lokalnej miejsca wykonania przedmiotu zamówienia. Użyte materiały muszą posiadać udokumentowane, stosowne świadectwa i aprobaty techniczne dopuszczające ich użycie zgodnie z obowiązującymi przepisami w obiektach użyteczności publicznej Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu, dopuszczając do zastosowania (zaproponowania w ofercie) inne odpowiedniki rynkowe, równoważne z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie takich samych ( lub lepszych) parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. Oferowany okres gwarancji należytego wykonania oraz oferowany okres rękojmi za wady fizyczne całego zakresu robót stanowiących przedmiot zamówienia (liczony od dnia odbioru końcowego): Pakiet nr1 (Zadanie nr1): poz. a)- nie może być krótszy niż 48 miesięcy, pozostałe zadania z pakietu: nr1, nr 2 i nr3-24 miesiące, Pakiet nr3 (zadanie nr3) poz. a) montaż drzwi p - poż.- nie może być krótszy niż 48 miesięcy Roboty realizowane będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych- Pakiet nr1(Zadanie nr1), Pakiet nr2 (Zadanie nr2), Pakiet nr3 (Zadanie nr3) Roboty winny być wykonane zgodnie z wymaganiami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr1 (Zadanie nr1)-Remont pomieszczeń ul. Langiewicza 2.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZYMON STOJANOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE STOS
jakie przetargi wygrała firma
SZYMON STOJANOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE STOS
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe STOS Szymon Stojanowski, ul. Ściegiennego 124A, 26-026 Bilcza, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12676,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9622,82
Oferta z najniższą ceną: 9085,91 / Oferta z najwyższą ceną: 22056,90
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr2 (Zadanie nr2)-Remont pomieszczeń ul. Langiewicza 2.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZYMON STOJANOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE STOS
jakie przetargi wygrała firma
SZYMON STOJANOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE STOS
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe STOS Szymon Stojanowski, ul. Ściegiennego 124A, 26-026 Bilcza, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11401,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4876,21
Oferta z najniższą ceną: 4876,21 / Oferta z najwyższą ceną: 13239,83
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr3 (Zadanie nr3)-Remont Pawilon G (ul. Artwińskiego).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe STOS Szymon Stojanowski, ul. Ściergiennego 124A, 26-026 Bilcza, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8444,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4956,11
Oferta z najniższą ceną: 4956,11 / Oferta z najwyższą ceną: 13340,67
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych
- Grupowe szkolenia dla pracowników Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Zakup i dostawa akumulatorów do pojazdów służbowych
- Wykonanie prac remontowo-budowlanych wraz zakupem materiałów w podległych jednostkach Świętokrzyskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Kielcach
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA MUZEUM HISTORII KIELC w 2025 roku
- "Dostawa systemu do tworzenia kopii zapasowych (serwera i oprogramowania)"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej
- Wymiana kotłów na paliwo stałe 5 klasy spełniające wymagania Dyrektywy Parlamentu Europejskiego "Ecodesign" w budynkach na terenie gminy Bytów
- Budowa kompleksu dystrybucji ruchu i obsługi przyjęć w Areszcie Śledczym w Krasnymstawie
- Rewitalizacja zespołu dworsko-parkowego w Brniu
- TPm-107/24 Remont i przebudowa Collegium Anatomicum wraz z dostosowaniem obiektu do przepisów o ochronie ppoż. Etap 2 w formule 'zaprojektuj i wybuduj'.
- Roboty remontowe w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kazimierzy Wielkiej
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.