eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielceremont pomieszczeń

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-31

Kielce: remont pomieszczeń
Numer ogłoszenia: 29782 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 324641 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont pomieszczeń.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pakiet nr1 (Zadanie nr1)-Remont pomieszczeń ul. Langiewicza 2: a) Wymiana okna w pokoju socjalnym w Pawilonie B: wykucie z muru ościeżnic drewnianych, obsadzenie ościeżnic, dostarczenie i montaż okien plastikowych pięciokomorowych, z okuciami obwiedniowymi, kolor biały, żaluzje międzyszybowe z napowietrznikiem higrosterowanym, zamykane na kluczyk. Do kosztów okien należy doliczyć zaokienniki z blachy i ewentualne uzupełnienia uszkodzonej elewacji zewnętrznej i wewnętrznej przy ul. Langiewicza 2 w Kielcach. Sposób otwierania jak na rysunku. Wymiary stolarki podlegającej wymianie należy sprawdzić w naturze i uzyskać potwierdzenie zgodności z założeniami, b) Malowanie pomieszczeń, wymiana wykładziny: Izba Przyjęć Ogólna- zgodnie z załączonym kosztorysem c) Izba Przyjęć Ogólna-wymiana stolarki drzwiowej /gipsiarka, gabinet lekarski/-zgodnie z załączonym kosztorysem, d) Izba Przyjęć Ogólna-parter-malowanie rur, grzejników, drobnego sprzętu, uzupełnienia glazury(gipsiarka, gabinet lekarski, gabinet zabiegowy)-zgodnie z załączonym kosztorysem, e) Budynek Chirurgii B-serwerownia-montaż kraty drzwiowej, montaż rolet w oknie, wzmocnienie drzwi- zgodnie z załączonym kosztorysem, Pakiet nr2 (Zadanie nr2)-Remont pomieszczeń ul. Langiewicza 2: a) Przystosowanie łazienki w Pawilonie C na potrzeby Poradni Urologicznej-zgodnie z załączonym kosztorysem, b) Poradnia Endoskopowa-montaż umywalki i zlewu z jednoczesnym wykonaniem podejść, oraz zakup i montaż szafki--zgodnie z załączonym kosztorysem, c) Poradnia Chirurgiczna - wybicie drzwi -zgodnie z załączonym kosztorysem, Pakiet nr3 (Zadanie nr3)-Remont Pawilon G (ul. Artwińskiego) a) Serwerownia-montaż drzwi p - poż., rolety okiennej, b) Poradnia Okulistyczna-malowanie, montaż zlewozmywaka, przesunięcie umywalki Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie : Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Przedmiarem robót Szczegółowy zakres prac został opisany i zwymiarowany w przedmiarach robót. Wymaga się, aby wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, dokonać wizji lokalnej miejsca wykonania przedmiotu zamówienia. Użyte materiały muszą posiadać udokumentowane, stosowne świadectwa i aprobaty techniczne dopuszczające ich użycie zgodnie z obowiązującymi przepisami w obiektach użyteczności publicznej Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu, dopuszczając do zastosowania (zaproponowania w ofercie) inne odpowiedniki rynkowe, równoważne z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie takich samych ( lub lepszych) parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. Oferowany okres gwarancji należytego wykonania oraz oferowany okres rękojmi za wady fizyczne całego zakresu robót stanowiących przedmiot zamówienia (liczony od dnia odbioru końcowego): Pakiet nr1 (Zadanie nr1): poz. a)- nie może być krótszy niż 48 miesięcy, pozostałe zadania z pakietu: nr1, nr 2 i nr3-24 miesiące, Pakiet nr3 (zadanie nr3) poz. a) montaż drzwi p - poż.- nie może być krótszy niż 48 miesięcy Roboty realizowane będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych- Pakiet nr1(Zadanie nr1), Pakiet nr2 (Zadanie nr2), Pakiet nr3 (Zadanie nr3) Roboty winny być wykonane zgodnie z wymaganiami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr1 (Zadanie nr1)-Remont pomieszczeń ul. Langiewicza 2.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe STOS Szymon Stojanowski, ul. Ściegiennego 124A, 26-026 Bilcza, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12676,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9622,82

  • Oferta z najniższą ceną: 9085,91 / Oferta z najwyższą ceną: 22056,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr2 (Zadanie nr2)-Remont pomieszczeń ul. Langiewicza 2.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe STOS Szymon Stojanowski, ul. Ściegiennego 124A, 26-026 Bilcza, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11401,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4876,21

  • Oferta z najniższą ceną: 4876,21 / Oferta z najwyższą ceną: 13239,83

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr3 (Zadanie nr3)-Remont Pawilon G (ul. Artwińskiego).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe STOS Szymon Stojanowski, ul. Ściergiennego 124A, 26-026 Bilcza, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8444,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4956,11

  • Oferta z najniższą ceną: 4956,11 / Oferta z najwyższą ceną: 13340,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.