Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-02
Krasnystaw: Przeliczenie współrzędnych punktów osnowy poziomej III klasy, osnowy pomiarowej z państwowego układu współrzędnych 1965 do układu 2000 oraz osnowy wysokościowej dla powiatu krasnostawskiego.
Numer ogłoszenia: 29476 - 2010; data zamieszczenia: 02.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie , ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5765211...13, 5767278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw-powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeliczenie współrzędnych punktów osnowy poziomej III klasy, osnowy pomiarowej z państwowego układu współrzędnych 1965 do układu 2000 oraz osnowy wysokościowej dla powiatu krasnostawskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeliczenie osnowy poziomej III klasy i osnowy pomiarowej z państwowego układu 1965 na układ 2000 strefa 8, przeliczenie osnowy wysokościowej między układami Krondsztat 86 i Krondsztat 60, przeniesienie danych dotyczących osnowy poziomej wysokościowej z postaci analogowej do programu Bank Osnów ver. 2.xx - firmy GEOBID sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Warunki Techniczne, stanowiące załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych dotyczące: 1.1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1.2. Wymagania dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: 1.2.1. Wykonawca winien być osobą fizyczną, osobą prawną, jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, lub konsorcjum firm, zdolną do wykonania zadań określonych w SIWZ; 1.2.2. Wykonawca musi dysponować osobami które mają wymagane uprawnienia w zakresie geodezji i kartografii - zgodnie z art. 43 Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2005 r., Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.). Warunek uznaje się za spełniony jeśli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 osobami, które posiadają uprawnienia geodezyjne z zakresu 1; 1.2.3. Wykonawca zakończył w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie na realizację co najmniej 1 zadania odpowiadającego swoim rodzajem usługom i stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. przeliczenie współrzędnych punktów osnowy poziomej III klasy z państwowego układu współrzędnych 1965 do układu 2000. 1.3. Wykonawca może występować tylko w jednej Ofercie (indywidualnie czy też jako Partner Konsorcjum) w odniesieniu do tego samego zadania inwestycyjnego; 1.4. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w pkt. 6 niniejszej SIWZ na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków określonych w pkt. 1.1 - 1.3 według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
j.w.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
j.w
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
j.w.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
j.w.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Wypełniony Formularz oferty przetargowej (Załącznik Nr 2 do SIWZ); - Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złozonych dokumentów. W przypadku Konsorcjum pełnomocnictwo dla ustanowiionego przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik Nr 4 do SIWZ); - oświadczenia, że osoby, które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie geodezji i kartografii - zgodnie z art. 43 Prawa geodezyjnego i kartograficznego z dnia 17 maja 1989 roku. (tekst jednolity Dz.U. z 2005 r., Nr 240 poz. 2027 z późn. zm.); - Wykaz prac związanych z przeliczeniem punktów osnowy z układu 1965 do układu 2000 zgodnie z wymaganiami stawianymi w punkcie 5.2.3. SIWZ; - dokumenty potwierdzające, ze prace o których mowa powyżej zostały wykonane z należytą starannością Wszystkie dokumenty wymienione w pkt.6.1. SIWZ muszą zostać złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.krasnystaw-powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej można odebrać w Starostwie Powiatowym w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 3 lok.: 114 (I piętro),w godz w godz.8 00 - 15 00 lub drogą pocztową na pisemny wniosek Wykonawcy..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w zaklejonych kopertach w pokoju 117 /Kancelaria/ w Starostwie Powiatowym w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 3, 22 - 300 Krasnystaw..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Budowa kompleksu dystrybucji ruchu i obsługi przyjęć w Areszcie Śledczym w Krasnymstawie
- Dostawa środków czystości i artykułów higienicznych do SP ZOZ w Krasnymstawie
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic przeznaczonych do kasacji"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania Modernizacja, przebudowa, doposażenie SOR w SPZOZ w Krasnymstawie w ramach inwestycji pn. "Modernizacja, przebudowa, doposażenie SOR (...)" .
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg powiatowych i stanowiących własność gminy na terenie Gminy Kosów Lacki
- "Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa skrzyżowania ulicy Wojska Polskiego z ulicą Niwecką w Sosnowcu".
- Dokumentacja projektowa przebudowy i rozbudowy drogi powiatowej Nr 3521E w miejscowości Kuźnica
- Wykonanie map prawnych podziałowych dla dokumentacji projektowej p.n. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4351W w zakresie przebudowy skrzyżowania drogi powiatowej Nr4351W z drogą gminną ul. Skonieckiego...
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w Powiecie Wschowskim
- BUDOWA PUNKTU PRZESIADKOWEGO WRAZ Z DROGĄ ROWEROWĄ W STARYCH OBORZYSKACH i BUDOWA PARKINGU DLA ROWERÓW W NOWYM DĘBCU
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.