eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa dla Urzędu Skarbowego Kraków - Stare MiastoSejfu w ilości 1 szt., Szafek metalowych w ilości 2 szt., Urządzeń wielofunkcyjnych w ilości 2 szt.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-15

Kraków: Dostawa dla Urzędu Skarbowego Kraków - Stare Miasto: Sejfu w ilości 1 szt., Szafek metalowych w ilości 2 szt., Urządzeń wielofunkcyjnych w ilości 2 szt.
Numer ogłoszenia: 289311 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Kraków - Stare Miasto , ul. Grodzka 65, 31-001 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2938100, faks 012 2938266.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usstaremiasto.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dla Urzędu Skarbowego Kraków - Stare Miasto: Sejfu w ilości 1 szt., Szafek metalowych w ilości 2 szt., Urządzeń wielofunkcyjnych w ilości 2 szt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, wniesieniem i ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego fabrycznie nowego z bieżącej produkcji, wolnego od wad technicznych i prawnych sejfu z atestem, ognioodpornego do przechowywania nośników magnetycznych i dokumentów w ilości 1 szt. o parametrach:pojemność: w przedziale 227 - 240 l, wysokość: w przedziale 148 - 155 cm, szerokość: w przedziale 75 - 85 cm, głębokość: 72 - 80 cm, odporność ogniowa - 120 min, norma EN 1047-1, zamek kluczowy, zamek elektroniczny, trzy półki wysuwane, dwie półki stałe, jedna kasetka zamykana na klucz, ZADANIE 2: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, wniesieniem i ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego fabrycznie nowych z bieżącej produkcji, wolnych od wad technicznych i prawnych szafek metalowych przeznaczonych na segregatory i teczki zawieszkowe formatu A-4 w ilości 2 szt. o parametrach: trzy szuflady, każda szuflada o pojemności 50 - 60 teczek zawieszkowych, szerokość: w przedziale 42 - 50 cm, głębokość: w przedziale 58 - 65 cm, wysokość: w przedziale 99 - 105 cm, ZADANIE 3: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Urzędu Skarbowego Kraków - Stare Miasto fabrycznie nowych, wolnych od wad technicznych i prawnych, pochodzących z bieżącej produkcji, gotowych do pracy urządzeń wielofunkcyjnych w ilości 2 szt. o minimalnych parametrach: obsługiwane funkcje: drukarka, skaner, kopiarka, faks, telefon, technologia druku: laserowa, drukarka monochromatyczna, prędkość druku - czerń min. 18 str./min., rozdzielczość kopiowania, drukowania, skanowania 600 x 600 dpi, funkcje obsługiwane bez włączonego komputera: kopiarka, faks, interfejs USB 2.0, słuchawka telefoniczna, prędkość faks - modemu 33,6 kb/s, identyfikacja abonenta wywołującego, skaner kolorowy, menu w języku polskim, pojemność podajnika papieru min. 250 arkuszy, automatyczny podajnik dokumentów min. 40 arkuszy, kopiowanie wielokrotne 1-99, Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia w zakresie obsługi urządzeń wielofunkcyjnych pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego (nie więcej niż 4 osoby). Gwarancja na w/w urządzenia wielofunkcyjne minimum 24 miesiące..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.13.00-0, 39.13.00.00-2, 30.23.60.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usstaremiasto.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Kraków - Stare Miasto, 31-001 Kraków, ul. Grodzka 65, pok. 222, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Skarbowy Kraków - Stare Miasto, 31-001 Kraków, ul. Grodzka 65, pok. 222, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup sejfu w ilości 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, wniesieniem i ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego fabrycznie nowego z bieżącej produkcji, wolnego od wad technicznych i prawnych sejfu z atestem, ognioodpornego do przechowywania nośników magnetycznych i dokumentów w ilości 1 szt. o parametrach: pojemność: w przedziale 227 - 240 l, wysokość: w przedziale 148 - 155 cm, szerokość: w przedziale 75 - 85 cm, głębokość: 72 - 80 cm, odporność ogniowa - 120 min, norma EN 1047-1, zamek kluczowy, zamek elektroniczny, trzy półki wysuwane, dwie półki stałe, jedna kasetka zamykana na klucz,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup szafek metalowych w ilości 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, wniesieniem i ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego fabrycznie nowych z bieżącej produkcji, wolnych od wad technicznych i prawnych szafek metalowych przeznaczonych na segregatory i teczki zawieszkowe formatu A-4 w ilości 2 szt. o parametrach: trzy szuflady, każda szuflada o pojemności 50 - 60 teczek zawieszkowych, szerokość: w przedziale 42 - 50 cm, głębokość: w przedziale 58 - 65 cm, wysokość: w przedziale 99 - 105 cm,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup urządzeń wielofunkcyjnych w ilości 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Urzędu Skarbowego Kraków - Stare Miasto fabrycznie nowych, wolnych od wad technicznych i prawnych, pochodzących z bieżącej produkcji, gotowych do pracy urządzeń wielofunkcyjnych w ilości 2 szt. o minimalnych parametrach: obsługiwane funkcje: drukarka, skaner, kopiarka, faks, telefon, technologia druku: laserowa, drukarka monochromatyczna, prędkość druku - czerń min. 18 str./min., rozdzielczość kopiowania, drukowania, skanowania 600 x 600 dpi, funkcje obsługiwane bez włączonego komputera: kopiarka, faks, interfejs USB 2.0, słuchawka telefoniczna, prędkość faks - modemu 33,6 kb/s, identyfikacja abonenta wywołującego, skaner kolorowy, menu w języku polskim, pojemność podajnika papieru min. 250 arkuszy, automatyczny podajnik dokumentów min. 40 arkuszy, kopiowanie wielokrotne 1-99, Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia w zakresie obsługi urządzeń wielofunkcyjnych pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego (nie więcej niż 4 osoby). Gwarancja na w/w urządzenia wielofunkcyjne minimum 24 miesiące..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.