eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiłkowiceUdzielenie kredytu długoterminowego złotowego z dopłatami do oprocentowania WFOŚIGW, z przeznaczeniem na zadanie Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Jezierzany, Jakuszów, Pątnówek i Bobrów I etap- Pątnówek - Jakuszów w części finansowania własnego udziału Gminy Miłkowice w wysokości 1.620.000,00 złotych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-10

Miłkowice: Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego z dopłatami do oprocentowania WFOŚIGW, z przeznaczeniem na zadanie Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Jezierzany, Jakuszów, Pątnówek i Bobrów I etap- Pątnówek - Jakuszów w części finansowania własnego udziału Gminy Miłkowice w wysokości 1.620.000,00 złotych.
Numer ogłoszenia: 286268 - 2010; data zamieszczenia: 10.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miłkowice , ul. II Armii Wojska Polskiego 71, 59-222 Miłkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8871212, faks 076 8871213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ug-milkowice.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego z dopłatami do oprocentowania WFOŚIGW, z przeznaczeniem na zadanie Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Jezierzany, Jakuszów, Pątnówek i Bobrów I etap- Pątnówek - Jakuszów w części finansowania własnego udziału Gminy Miłkowice w wysokości 1.620.000,00 złotych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego złotowego z dopłatami do oprocentowania WFOŚiGW, z przeznaczeniem na zadanie Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Jezierzany, Jakuszów, Pątnówek i Bobrów I etap - Pątnówek-Jakuszów w części finansowania własnego udziału Gminy Miłkowice, w wysokości 1.620.000,00 zł ( słownie : jeden milion sześćset dwadzieścia tysięcy zł): - I transza 765.000,00 zł - do 30.10.2010 r., - II transza 557.000,00 zł - do 30.11.2010 r., - III transza 298.000,00 zł - do 30.12.2010 r. Wymagania zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia. a)okres kredytowania wynosi od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2020 r.; b) karencja spłaty kapitału do 30.03.2012 r., c)spłata odsetek nastąpi w okresach miesięcznych do ostatniego dnia każdego miesiąca, począwszy od dnia uruchomienia kredytu, d)spłata kapitału nastąpi do 31.12.2020 r.: -w roku 2012 pierwsza spłata kapitału 31.03.2012 r.; następne 30.06.,30.09., i 31.12. po 7.500 zł = 30.000,00 zł, -w roku 2013 w kwocie 30.000,00 zł w okresach kwartalnych; po 7.500,00 zł, -w roku 2014 w kwocie 30.000,00 zł w okresach kwartalnych; po 7.500,00 zł, -w roku 2015 w kwocie 30.000,00 zł w okresach kwartalnych; po 7.500,00 zł, -w roku 2016 w kwocie 300.000,00 zł w okresach kwartalnych; po 75.000,00 zł, -w roku 2017 w kwocie 300.000,00 zł w okresach kwartalnych; po 75.000,00 zł, -w roku 2018 w kwocie 300.000,00 zł w okresach kwartalnych; po 75.000,00 zł, -w roku 2019 w kwocie 300.000,00 zł w okresach kwartalnych; po 75.000,00 zł, -w roku 2020 w kwocie 300.000,00 zł w okresach kwartalnych; po 75.000,00 zł. e)spłaty rat kapitału nastąpią do ostatniego dnia danego kwartału, począwszy od 31.03.2012 r. do 31.12.2020 r., f)oprocentowanie kredytu stanowić będzie suma zmiennej stawki WIBOR 3M i stałej marży Banku, g)do naliczenia odsetek stosuje się rzeczywistą liczbę dni w miesiącu i 365 dni w roku h)Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenie jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu. i)Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. j)odsetki od zaciągniętego kredytu nie będą kapitalizowane k)ewentualną prowizję należy ustalić procentowo od wartości udzielonego kredytu z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku l)ewentualna prowizja płatna będzie proporcjonalnie po uruchomieniu każdej transzy kredytu m)Zamawiający wyklucza pobieranie innych prowizji i opłat za wyjątkiem prowizji określonej w pkt. K. n) Transze kredytu będą przekazywane na wyodrębniony dla Projektu współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, zadania pn. : Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Jezierzany, Jakuszów, Pątnówek i Bobrów I etap - Pątnówek-Jakuszów na rachunek środków własnych o numerze 88 1130 1033 0018 8007 8020 0007 w Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie O we Wrocławiu, Filia w Legnicy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wysokości transz oraz terminów wypłat zgodnie z aktualnym procesem inwestycyjnym bez dodatkowych opłat i prowizji. Dyspozycja wykorzystania zostanie doręczona Wykonawcy nie później niż na 7 dni roboczych przed wnioskowaną datą przez Zamawiającego wypłaty transzy. Wykonawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu. Określone powyżej postanowienia stanowić będą istotne warunki umowy. Wykonawca uzyska od Zamawiającego zabezpieczenie spłaty kredytu w postaci weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. Kredyt zostanie uruchomiony pod warunkiem podpisania umowy trójstronnej pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą a Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu o dopłaty do oprocentowania preferencyjnego kredytu bankowego. Dopłaty powyższe zostały przyznane Gminie Miłkowice Uchwałą Zarządu WFOŚiGW we Wrocławiu. Przedmiotowy kredyt zostanie wykorzystany na sfinansowanie Projektu współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, zadania pn. : Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Jezierzany, Jakuszów, Pątnówek i Bobrów I etap - Pątnówek-Jakuszów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnych uprawnień Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę Zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r Prawo Bankowe ( Dz. U z 2007 Nr 72 poz. 665 z późń. zm) lub dokumenty równoważne potwierdzające prawo prowadzenia na terenie Polski działalności bankowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika do SIWZ. 2.Zaakceptowane postanowienia umowy - wg załącznika do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Istotne postanowienia do umowy stanowi załącznik do SIWZ. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a)Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości transz oraz terminów wypłat zgodnie z aktualnym procesem inwestycyjnym bez dodatkowych opłat i prowizji. b)Dyspozycja wykorzystania zostanie doręczona Wykonawcy nie później niż na 7 dni roboczych przed wnioskowana datą przez Zamawiającego wypłaty transzy. c)Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. d)W związku z powyższym Wykonawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ug-milkowice.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miłkowice ul. II Armii Wojska Polskiego 71 59-222 Miłkowice pok. 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Miłkowice ul. II Armii Wojska Polskiego 71 59-222 Miłkowice sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.