Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-08
Włocławek: Fizyczna ochrona osób i mienia wraz z kompleksowym utrzymaniem czystości siedzib Prokuratur okręgu włocławskiego, przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy
Numer ogłoszenia: 27157 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa we Włocławku, ul. Orla 2, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 54 237 61 00, fax 0 54 237 61 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powloclawek.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Fizyczna ochrona osób i mienia wraz z kompleksowym utrzymaniem czystości siedzib Prokuratur okręgu włocławskiego, przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest fizyczna całodobowa ochrona osób i mienia wraz z kompleksowym utrzymaniem czystości siedziby Prokuratur Okręgu Włocławskiego, przez okres 12 miesięcy od daty obowiązywania umowy (CPV 74.61.00.00, 74.75.00.00). Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań: Zadanie I - fizyczna całodobowa ochrona osób i mienia siedziby Prokuratury Okręgowej we Włocławku przy ul. Orlej 2, którego szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, Zadanie II - fizyczna całodobowa ochrona osób i mienia siedziby Prokuratury Rejonowej we Włocławku przy ul. Okrężnej 2c, którego szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, Zadanie III - fizyczna całodobowa ochrona osób i mienia siedziby Prokuratury Rejonowej w Radziejowie przy ul. Wyzwolenia 63, którego szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, Zadanie IV - kompleksowe utrzymanie czystości siedziby Prokuratury Rejonowej we Włocławku przy ul. Okrężnej 2c, którego szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.60.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.70.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 oraz w art. 23 (o ile Wykonawcy ubiegać się będą wspólnie o udzielenie zamówienia) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki szczegółowe: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: a) wykonał w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (tj. w latach 2005 - 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedną, trwającą co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, usługę fizycznej ochrony osób i mienia (dotyczy Wykonawców ubiegających się o zadania I - III) lub usługę kompleksowego utrzymania czystości w obiektach biurowych administracji publicznej (dotyczy Wykonawców ubiegających się o zadanie nr IV), b) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia osoby posiadające wymagane uprawnienia ustawowe, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity - Dz.U. nr 145 z 2005r., poz. 1221 z późn. zm.) przynajmniej 10 pracowników ochrony fizycznej z licencją pierwszego stopnia oraz 3 pracowników ochrony fizycznej z licencją drugiego stopnia, c) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia przynajmniej 3 osoby, z których każda posiada wynikający z jednego kontraktu co najmniej 6-miesięczny staż pracy polegającej na sprzątaniu w obiektach biurowych administracji publicznej nabyty w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (tj. w latach 2005 - 2007), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych przez Wykonawcę dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród Wykonawców nie podlegających wykluczeniu w myśl art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu ubiegania się o zamówienie, Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) wypełniony druk Formularz oferty b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu c) zaparafowany na każdej stronie na dowód akceptacji projekt umowy d) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia (dotyczy Wykonawców ubiegających się o realizację zadania I - III), f) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. g) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. h) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty, j) oświadczenie określające części zamówienia, które Wykonawca planuje przekazać podwykonawcy lub podwykonawcom (tylko jeżeli Wykonawca zamierza dokonać takiego powierzenia)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biznes-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego w pok. nr 6 w godzinach urzędowania: poniedziałek - 8:00 - 16:00, wtorek - piątek - 7:30 - 15:30..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w pok. nr 6 - Pan Jarosław Koprowski.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - fizyczna całodobowa ochrona osób i mienia siedziby Prokuratury Okręgowej we Włocławku przy ul. Orlej 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadaniem objęta będzie całodobowa ochrona osób i mienia siedziby Prokuratury Okręgowej we Włocławku przy ul. Orlej 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.60.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - fizyczna całodobowa ochrona osób i mienia siedziby Prokuratury Rejonowej we Włocławku przy ul. Okrężnej 2c.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polegać będzie na całodobowej ochronie osób i mienia siedziby Prokuratury Rejonowej we Włocławku przy ul. Okrężnej 2c.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.60.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - fizyczna całodobowa ochrona osób i mienia siedziby Prokuratury Rejonowej w Radziejowie przy ul. Wyzwolenia 63.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na całodobowej ochronie osób i mienia siedziby Prokuratury Rejonowej w Radziejowie przy ul. Wyzwolenia 63.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.60.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV- kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibie Prokuratury Rejonowej we Włocławku przy ul. Okrężnej 2c.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie będzie polegać na kompleksowym utrzymaniu czystości w siedzibie Prokuratury Rejonowej we Włocławku przy ul. Okrężnej 2c.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Rekonstrukcja przepustu pod ul. Lisek we Włocławku
- "Rozwój cyfryzacji i cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego we Włocławku" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przygotowanie i dostawa całodziennych posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Stefana Żeromskiego 28a we Włocławku
- Przebudowa sygnalizacji świetlnej na Placu Wolności - wykonanie sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przy skrzyżowaniu Plac Wolności na ul. P.O.W
- Budowa dróg na terenach inwestycyjnych przy ulicy Papieżka
- Poprawa efektywności energetycznej budynku nr 13 w Zakładzie Karnym we Włocławku
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Malborku wraz utrzymaniem terenów zielonych, utrzymaniem czystości i odśnieżaniem
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach IPN-KŚZpNP Oddział we Wrocławiu w okresie od 1 grudnia 2024 do 30 listopada 2025 roku
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz wpodległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Świadczenie usług utrzymania czystości na terenie, w obiektach - budynkach Gminy Miasto Żyrardów będących w zarządzie PGM Żyrardów Sp. z o.o. oraz w budynkach należących do PGM Żyrardów Sp. z o.o.
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Garwolinie oraz utrzymania porządku na terenie przyległym
- Kompleksowe utrzymanie terenu IPN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.