eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańŚwiadczenie usługi z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne - wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówek terenowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-12

Poznań: Świadczenie usługi z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne - wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówek terenowych
Numer ogłoszenia: 270099 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8530920.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne - wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówek terenowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne - wstępne, okresowe i kontrolne ( badania diagnostyczne, konsultacje specjalistyczne) dla pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówkach terenowych z możliwością składania ofert częściowych. 2.Przewiduje się przeprowadzenie badań profilaktycznych w następujących miastach: Poznań, Konin, Ostrów Wlkp., Piła, Leszno. 3.Zamawiający wymaga, aby realizacja usług świadczonych przez lekarza medycyny pracy, lekarzy specjalistów oraz badań laboratoryjnych wykonywane były od poniedziałku do piątku najpóźniej w godzinach od 8:00 do 13:00 w jednym miejscu ( jednostce) wskazanym przez Wykonawcę w zakresie danej części zamówienia 4.Podstawą udzielania świadczenia jest skierowanie wydane przez pracowników kadr OR KRUS Poznań lub Placówki Terenowej w Rawiczu opatrzone pieczęcią Zamawiającego zgodnie z § 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej na pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy ( Dz.U. z 1996r. , nr 69, poz. 332 z pózn. zm.) 5.Dojazd do miejsca realizacji usługi od siedziby Zamawiającego w Poznaniu mieszczącej się przy ul. Św. Marcin 46/50 nie może być dłuższy niż 5 km - dotyczy części 1 zamówienia 6.Dojazd do miejsca realizacji usługi od jednostek Zamawiającego w Koninie (ul. Kopernika 10), Ostrowie Wlkp. ( ul. Krotoszyńska 41), Pile ( ul. W. Pola 4) i Lesznie ( ul. Przemysłowa 12a) nie może być dłuższy niż 5 km - odpowiednio dotyczy części 2 do 5 zamówienia 7.Podane w załączniku nr 5 SIWZ ilości badań są ilościami szacunkowymi maksymalnymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. 8.W trakcie umowy nie dopuszcza się zmiany cen jednostkowych określonych w umowie. 9.Wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu prawidłowego wykonania umowy, nie może przekroczyć wartości określonej w umowie. 10.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w umowie stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ 11.Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie przedmiotu zamówienia w części w poszczególnych miastach. (Uwaga: Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub kilka wybranych przez siebie części pod warunkiem, że daną część będzie realizował na terenie miasta, którego część dotyczy.).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wpis do rejestru Zakładów Opieki Zdrowotnej lub wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą lub w przypadku indywidualnej specjalistycznej praktyki lekarskiej wpis do rejestru indywidualnych specjalistycznych praktyk lekarskich

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie. Zamawiający uzna, ze warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie. Zamawiający uzna, ze warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma osobami o odpowiednich, przewidzianych przepisami prawa uprawnieniach i kwalifikacjach posiadającymi prawo wykonywania zawodu lekarza o specjalności medycyny pracy oraz zgłoszonymi do podjęcia działalności lekarza w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej w wojewódzkim ośrodku medycyny pracy na podstawie art. 10 ustawy z dnia 27 czerwca 1997r. o służbie medycyny pracy ( Dz. U. z 2004r. nr 125, poz. 1317 z pózn. zm.) - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie. Zamawiający uzna, ze warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ 2.Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ 3.Oświadczenie wskazujące, którą część zamówienia Wykonawca powierzy wykonaniu przez podwykonawców zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - Pzp - oświadczenie zawarte w pkt 5 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 5 do SWIZ 4.oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa (upoważnienia) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy. 5.Powyższe oświadczenia i dokumenty dotyczące Wykonawcy obowiązują odpowiednio Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielnie zamówienia ( art.23 ust.3 ustawy Pzp.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - dojazd do miejsca realizacji usługi od siedziby Zamawiającego - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 SIWZ. Treść umowy zawiera istotne dla Zamawiającego i Wykonawcy warunki realizacji zamówienia. 2. Do umowy mogą być wprowadzone tylko zmiany, dotyczące: 1) Zmniejszenia ilości i zakresu zamawianej usługi 2) Zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki obowiązującego podatku VAT: a) Jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnice kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę b) Jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonywania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający zmniejszy wynagrodzenie o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę 3) danych adresowych Zamawiającego i Wykonawcy 4) oraz innych zmian niepowodujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy 5) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiany będące następstwem okoliczności ciążących po stronie Zamawiającego, w szczególności, wstrzymanie realizacji umowy, ograniczenie środków finansowych na przedmiot zamówienia. W przypadku wyżej wymienionych okoliczności, termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu skróceniu. 3. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do umowy na skutek okoliczności, o których mowa w pkt. 2, Zamawiający albo Wykonawca, który poweźmie o nich wiadomości zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym pisemnie drugą stronę umowy wraz z udokumentowaniem zaistnienia okoliczności wpływających na konieczności zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2013 godzina 12:00, miejsce: przesłać na adres OR KRUS Poznań ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań 2 , skr.poczt.15 lub złożyć osobiście w Sekretariacie OR KRUS Poznań piętro VI pok. 604.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne -wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówek terenowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne -wstępne, okresowe i kontrolne przeprowadzane w Poznaniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. dojazd do miejsca realizacji usługi od siedziby Zamawiającego - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne - wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówek terenowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne -wstępne, okresowe i kontrolne przeprowadzane w Koninie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. dojazd do miejsca realizacji usługi od siedziby Zamawiającego - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usługi z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne - wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówek terenowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne -wstępne, okresowe i kontrolne przeprowadzane w Ostrowie Wlkp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. dojazd do miejsca realizacji usługi od siedziby Zamawiającego - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usługi z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne - wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówek terenowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne -wstępne, okresowe i kontrolne przeprowadzane w Pile.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. dojazd do miejsca realizacji usługi od siedziby Zamawiającego - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usługi z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne -wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówek terenowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne -wstępne, okresowe i kontrolne przeprowadzane w Lesznie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. dojazd do miejsca realizacji usługi od siedziby Zamawiającego - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.