Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-06
Bydgoszcz: Dostawa fortepianów i pianin wraz z ławami do ćwiczeń i zajęć dydaktycznych
dla studentów Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 263959 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego , ul. Słowackiego 7, 85-008 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3211142, faks 052 3212350.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.bydgoszcz.pl zakładka zamówienia publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fortepianów i pianin wraz z ławami do ćwiczeń i zajęć dydaktycznych dla studentów Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych fortepianów i pianin wraz z ławami do ćwiczeń oraz zajęć dydaktycznych dla studentów zamawiającego. Przez studentów rozumie się: studentów, słuchaczy, doktorantów, uczestników zajęć w Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy, 1.2 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i wnieść fortepiany i pianina do budynków przy ul. Staszica 7 (I piętro) oraz przy ul. Słowackiego 7 (pok. 13 i 15), a także zapewnić pierwsze strojenie. 1.3 Instrumenty winny być objęte terminem gwarancji jakości i rękojmi za wady 1) Fortepiany akustyczne 60 miesięcy 2) Pianina 60 miesięcy 3) Fortepian cyfrowy 24 miesiące liczonym w miesiącach od daty odbioru całej dostawy prawidłowej pod względem ilościowym i jakościowym . 1.4 Ławy regulowane do pianin i fortepianów winny być objęte 12 miesięcznym terminem gwarancji jakości i rękojmi za wady liczonym w miesiącach od daty odbioru całej dostawy prawidłowej pod względem ilościowym i jakościowym. 1.5 Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania bezpłatnych napraw rękojmiano-gwarancyjnych w miejscu instalacji instrumentów. 1.6Wymagany maksymalny okres reakcji serwisowej wynosi 72 godziny, od momentu zgłoszenia przez zamawiającego usterki drogą elektroniczną (email) lub wstawienie instrumentu zastępczego na czas naprawy, klasy nie gorszej niż wymagany w niniejszej siwz. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić otrzymanie zgłoszenia drogą elektroniczną (email). 1.7 Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne w języku polskim. 1.8Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do siwz.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.10.00 - Instrumenty klawiszowe 37.31.11.00 - Pianina 37.32.10.00 - Akcesoria do instrumentów muzycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 dostawę 4 instrumentów klawiszowych . Przez dostawę instrumentów klawiszowych rozumie się min 2 fortepiany akustyczne oraz min 2 pianina akustyczne.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2)W przypadku kiedy podmiot trzeci udostępni swoje zasoby na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tego podmiotu potwierdzające oddanie wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Termin wykonania - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Ustalony zostaje poniżej zakres dopuszczalnych, ewentualnych zmian do postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 1.1. zmniejszenia wynagrodzenia w sytuacji opisanej w § 6 ust. 5 niniejszej umowy, 1.2. zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania niniejszej umowy stawki podatku od towarów i usług, 1.3. zaistniałych omyłek pisarskich lub rachunkowych, 1.4. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 1.5. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 1.6. zmiana danych identyfikacyjnych - zmiana nazw, siedzib stron umowy, numerów kont bankowych i innych. 1.7. innych okoliczności, które nie były znane w chwili zawarcia umowy, a wprowadzone zmiany do umowy są korzystne dla Zamawiającego, w tym formy prawnej, nazwy, adresu 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.bydgoszcz.pl zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy Dział Gospodarczy ul. Słowackiego 7, pok.016, 85-008 Bydgoszcz..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bydgoszczy ul. Słowackiego 7, pok. 18 (sekretariat Kanclerza)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa urządzeń typu NGFW, w tym urządzenia z obsługą technologii SSL VPN, wraz z instalacją i wdrożeniem"
- Dostawa hamowni do pomiaru mocy do laboratorium diagnostyki w ramach utworzenia nowego kierunku studiów na WIM Transport i Logistyka
- Dostawa gaśnic
- Zakup i dostawa "Zestawu komunalnego szt. 1"
- Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego
- Dostawa sond, odczynników i materiałów eksploatacyjnych do wykonywania badań metodą fluorescencyjną hybrydyzacji in situ
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa instrumentów muzycznych dla potrzeb Filharmonii Zabrzańskiej.
- Dostawa 4 pianin akustycznych wraz z ławami na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych im. Karola Szymanowskiego w Toruniu
- Dostawa fortepianu koncertowego wraz z ławą i pokrowcem
- Zakup inwestycyjny instrumentów muzycznych - zakup fletu
więcej: Instrumenty klawiszowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.