Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Rzeszów: pierwsze wyposażenie inwestycji dla budynku odpraw autobusów oraz budynku odpraw kolejowych na przejściu granicznym w Krościenku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewoda Podkarpacki, do kontaktów: Lesław Sztaba tel.017 867 16 09 Krystyna Węglowska tel.017 867 19 62, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8671564, fax 017 8671972, e-mail: lsztaba@rzeszow.uw.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rzeszow.uw.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pierwsze wyposażenie inwestycji dla budynku odpraw autobusów oraz budynku odpraw kolejowych na przejściu granicznym w Krościenku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Drogowe i kolejowe przejście graniczne w krościenku. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pierwszego wyposażenia inwestycji dla budynku odpraw autobusów oraz budynku odpraw kolejowych na przejściu granicznym w Krościenku,tj.mebli, sprzętu do kontroli dla słuzb granicznych, sprzętu biurowego i sprzętu do obsługi przejścia granicznego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenia i dokumenty wskazane przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.06.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swym rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem zakresun dostawy, dat wykonania i odbiorców oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się realizacją dostaw całościowych, analogicznych do tych, które są przedmiotem niniejszego postępowania. Tak więc poszczególne zrealizowane dostawy powinny obejmować zarówno dostawę mebli jak i sprzętu do kontroli oraz pozostałego wyposażenia. 4. Udzielą gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, jak również dokonają czynności serwisowych w ramach gwarancji (czyli bezpłatnie). Wykonawca zobowiązany jest do transportu sprzętu wymagającego naprawy na własny koszt do miejsca napraw lub zobowiązany jest do naprawy sprzętu w miejscu jego użytkowania; 5. Złożą oświadczenie o posiadaniu wymaganych przez prawo certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane lub odpowiednie dokumenty potwierdzające spełnienie przez sprzęt wymogów, aprobat specyfikacji i norm określonych w art. 30 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedłożą pełnomocnictwo do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez prawnie umocowanych przedstawicieli każdego z wykonawców; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stawiane warunki będą oceniane metodą spełnia/nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje odrzucenie oferty lub wykluczenie wykonawcy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Oświadczenie oferenta, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji - Załącznik nr 3; 6.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, że profil działania jest tożsamy z przedmiotem zamówienia; 6.3. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS (KRUS)potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenia nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz 9 Ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, złoży dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; 6.6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 dostaw odpowiadających swym rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem zakresu dostawy, dat wykonania i odbiorców oraz przedstawią dokumentów potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - 6.7. Oświadczenie lub odpowiedni dokument potwierdzający, ze wykonawca jest uprawniony do prowadzenia autoryzowanego serwisu albo zapewnienie wykonania serwisu przez podmioty uprawnione do prowadzenia autoryzowanego serwisu (uprawnienia te muszą być potwierdzone odpowiednim dokumentem lub oświadczeniem); 6.8. Oświadczenie o posiadaniu wymaganych przez prawo certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane lub odpowiednie dokumenty potwierdzające spełnienie przez sprzęt wymogów, aprobat specyfikacji i norm określonych w art. 30 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6.9. Dokumenty wskazane w punkcje 6 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę;.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.uw.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.05.2007, godzina 10:30, 8.3. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 maja 2007r. o godz. 10.30 w pokoju nr 213 A, II piętro.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.04.2007.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej i utrzymania czystości na pływalniach Rzeszowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
- Świadczenie usług polegających na dokonywaniu aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe wystawionych przez lekarzy ubezpieczenia zdrowotnego pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego
- Dostawa samochodów osobowych
- "Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Uniwersytetu Rzeszowskiego w latach 2024-25"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Sępólnie Krajeńskim
- Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego
- Zaprojektowanie, wykonanie, wniesienie i montaż mebli do biura Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Białymstoku przy ul. Gen. G. Orlicz-Dreszera 1 lok. 1
- Dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn:"Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa
- Dostawa wyposażenia, pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych oraz sprzętu elektronicznego i elektrycznego na potrzeby utworzenia Klubu Malucha w Kikole
- Zakup i dostawa wyposażenia dla Filii nr 2 Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.