Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-02
Zakopane: Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników 45. Międzynarodowego Festiwalu Folkloru Ziem Górskich w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 255974 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Promocji Zakopanego , ul. Kościeliska 7, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 20 66 950, faks 18 20 666 56.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników 45. Międzynarodowego Festiwalu Folkloru Ziem Górskich w Zakopanem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników 45. Międzynarodowego Festiwalu Folkloru Ziem Górskich (MFFZG) w Zakopanem. Zakwaterowanie i wyżywienie dotyczy zespołów zagranicznych, zespołów polskich, pilotów, tłumaczy, jurorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Części 10,11,14,15,16 - Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników MFFZG (zespołów, tłumaczy, pilotów) Część 17 -zakwaterowanie i wyżywienie uczestników MFFZG (jurorów, tłumaczy).
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje w niniejszym postępowaniu przetargowym udzielić zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego (art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 55.27.00.00-3, 55.24.00.00-4, 55.30.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty przetargowej na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty przetargowej na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty przetargowej na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty przetargowej na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty przetargowej na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, a także w zakresie wystąpienia zdarzeń określanych jako (siła wyższa), których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Promocji Zakopanego, ul. Kościeliska 7, 34-500 Zakopane.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2013 godzina 12:30, miejsce: Biuro Promocji Zakopanego, ul. Kościeliska 7, 34-500 Zakopane.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników MFFZG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakwaterowanie: szacunkowa ilość: 280 noclegów (23.08-31.08.2013 po 35 noclegów) Wyżywienie: szacunkowa ilość: 23.08.2013 - 35 kolacji; 24.08.2013 - 35 śniadań, 35 obiadów; 25.08.2013 - 35 śniadań, 35 kolacji; 26.08.2013 - 35 śniadań, 35 obiadów, 35 kolacji; 27.08.2013 - 35 śniadań, 35 obiadów, 35 kolacji; 28.08.2013 - 35 śniadań, 35 obiadów, 35 kolacji; 29.08.2013 - 35 śniadań, 35 obiadów, 35 kolacji; 30.08.2013 - 35 śniadań, 35 obiadów, 35 kolacji;; 31.08.2013 - 35 śniadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3, 55.24.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników MFFZG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakwaterowanie: szacunkowa ilość: 280 noclegów (23.08-31.08.2013 po 35 noclegów) Wyżywienie: szacunkowa ilość: 23.08.2013 - 35 kolacji; 24.08.2013 - 35 śniadań, 35 obiadów; 25.08.2013 - 35 śniadań, 35 obiadów, 35 kolacji; 26.08.2013 - 35 śniadań, 35 obiadów, 35 kolacji; 27.08.2013 - 35 śniadań, 35 obiadów, 35 kolacji; 28.08.2013 - 35 śniadań, 35 obiadów, 35 kolacji; 29.08.2013 - 35 śniadań, 35 obiadów, 35 kolacji; 30.08.2013 - 35 śniadań, 35 obiadów, 35 kolacji;; 31.08.2013 - 35 śniadań;..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3, 55.24.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników MFFZG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakwaterowanie: szacunkowa ilość: 240 noclegów (24.08-30.08.2013 po 40 noclegów) Wyżywienie: szacunkowa ilość: 25.08.2013 - 40 śniadań, 40 obiadów, 40 kolacji; 26.08.2013 - 40 śniadań, 40 obiadów, 40 kolacji; 29.08.2013 - 40 obiadów, 40 kolacji; 30.08.2013 - 40 śniadań, 40 obiadów;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3, 55.24.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników MFFZG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakwaterowanie: szacunkowa ilość: 240 noclegów (24.08-30.08.2013 po 40 noclegów) Wyżywienie: szacunkowa ilość: 25.08.2013 - 40 śniadań, 40 obiadów, 40 kolacji; 26.08.2013 - 40 śniadań, 28.08.2013 - 40 obiadów, 40 kolacji; 29.08.2013 - 40 śniadań, 40 obiadów, 40 kolacji; 30.08.2013 - 40 śniadań, 40 obiadów;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3, 55.24.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników MFFZG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakwaterowanie: szacunkowa ilość: 240 noclegów (24.08-30.08.2013 po 40 noclegów) Wyżywienie: szacunkowa ilość: 25.08.2013 - 40 śniadań, 40 obiadów, 40 kolacji; 26.08.2013 - 40 śniadań, 40 obiadów, 40 kolacji; 27.08.2013 - 40 śniadań, 40 obiadów, 40 kolacji; 28.08.2013 - 40 śniadań, 40 obiadów, 40 kolacji; 29.08.2013 - 40 śniadań, 40 obiadów, 40 kolacji; 30.08.2013 - 40 śniadań, 40 obiadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3, 55.24.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników MFFZG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakwaterowanie: szacunkowa ilość: 36 noclegów (22.08-31.08.2013 po 4 noclegi), 128 noclegów (23.08-31.08.2013 po 16 noclegów), 28 noclegów (24.08-31.08.2013 po 4 noclegi), 5 noclegów (26.08-31.08.2013 po 1 noclegu) Wyżywienie: szacunkowa ilość: 22.08.2013 - 4 kolacje; 23.08.2013 - 4 śniadania, 15 obiadów, 20 kolacji; 24.08.2013 - 20 śniadań, 28 obiadów; 25.08.2013 - 24 śniadań, 28 obiadów, 28 kolacji; 26.08.2013 - 24 śniadań, 28 obiadów, 28 kolacji; 27.08.2013 - 24 śniadań, 28 obiadów, 28 kolacji; 28.08.2013 - 24 śniadań, 28 obiadów, 28 kolacji; 29.08.2013 - 24 śniadań, 28 obiadów, 28 kolacji; 30.08.2013 - 24 śniadań, 28 obiadów, 24 kolacji; 31.08.2013 - 20 śniadań..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 55.24.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Modernizacja drogi ul. Choćkowskie w Zakopanem
- Dostawa procesora tkankowego na potrzeby Zakładu Patomorfologii Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" im. Klary Jelskiej w Zakopanem
- dostawa samochodu typu SUV na potrzeby GOPR
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem.
- Rozbudowa zapasowej infrastruktury serwerowni na potrzeby Zakładu Patomorfologii Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" im. Klary Jelskiej w Zakopanem
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sal konferencyjnych na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez KCER
- Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Kędzierzyn-Koźle w 2025 roku
- "Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych na 2025 rok"
- Świadczenie usług hotelarskich dla pacjentów Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie.
- Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji szkoleń dla Liderów Klubów Małopolskiej Pieczy Rodzinnej
- "Organizacja turnusu/pakietu rehabilitacyjnego"
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.