eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-JeziornaPrzebudowa i modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Konstancin-Jeziorna w roku 2014 - etap III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-30

Konstancin-Jeziorna: Przebudowa i modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Konstancin-Jeziorna w roku 2014 - etap III
Numer ogłoszenia: 254884 - 2014; data zamieszczenia: 30.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna , ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, faks +48 22 7564885, +48 222011975.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancijeziorna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Konstancin-Jeziorna w roku 2014 - etap III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 1: budowa oświetlenia drogowego wzdłuż drogi na osiedlu Obory w Konstancinie-Jeziornie, Zakres robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje roboty przy linii kablowej nn 0,4kV, wzdłuż drogi do nowego przedszkola na osiedlu Obory. Przedmiotowe roboty stanowią część większego przedsięwzięcia - remontu drogi gminnej. W zakresie robót, zgodnie z załączoną do niniejszej SIWZ dokumentacją, w tym przedmiarem, wchodzą m. in. ułożenie kabla o długości 335 m, montaż 9 szt. opraw LED 38W zgodnych z opisem, oraz pozostałe czynności niezbędne do realizacji celu. Zamawiający bezwzględnie wymaga zasypania wykopu pod kabel taki materiałami i w taki sposób, by niezwłocznie po zakończeniu robót elektrycznych ułożyć podbudowę i nawierzchnię docelowej drogi do przedszkola bez konieczności wykonywania jakichkolwiek robót przy zasypce kabla. Zamawiające oczekuje terminowego wykonania robót będących przedmiotem niniejszego postępowania, ze względu na koniczność wykonania remontu drogi w pełnym zakresie. 2. Zadanie 2: montaż 2 lamp na drodze gminnej w Turowicach gm. Konstancin-Jeziorna, Zakres robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje dobudowę 2 punktów świetlnych w Turowicach, oprawy sodowe dwukomorowe o mocy 70W wraz z nowymi wysięgnikami o długości 0,7m, kat nachylenia 5 st. Montaż przewodu AsXSn 2x25 - łączna długość 80m. Montaż opraw na wysięgnikach stalowych o długości 0,7/0,7m, montowane na istniejącej sieci napowietrznej, słupy typu E lub ŻN 10. Na etapie wykonawczym należy przewidzieć przycięcie gałęzi w miejscach montowanych opraw. 3. Zadanie 3: wykonanie przyłącza stałego zasilania energią elektryczną na placu imprezowym w Opaczy gm. Konstancin-Jeziorna, Zakres robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje przebudowę przyłącza napowietrznego do zasilania placu gminnego. Na podstawie dokumentacji technicznej podwieszenie linii AsXSn 4x16 o długości do 50m oraz montaż szafki pomiarowo-zasilającej. Szafka wyposażona w licznik energii elektrycznej (zgodnie z warunkami przyłączeniowymi - VI gr) oraz przestrzeń z gniazdami elektrycznymi - 1x3faz, 2x1faz. 4. Zadanie 4: Szafy oświetleniowe i przekaźniki zmierzchowe. Zakres robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia, obejmuje wymianę szaf oświetleniowych oraz zainstalowanych przekaźników zmierzchowych na astronomiczne w istniejących szafkach oświetleniowych wymiana przekaźników zmierzchowych na astronomiczne wraz z wykonaniem konserwacji tablicy oświetleniowej w stacji transformatorowej lub szafce oświetleniowej - 30 szt., (miejsce wymiany - wg. wskazań Inwestora, na terenie miasta Konstancin-Jeziorna) wymiana szaf oświetleniowych - 3 szt. 3 faz. 3 obwodowe, wiszące (miejsce wymiany - wg. wskazań Inwestora na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Przedmiot zamówień uzupełniających do każdego zadania został określony rozdziale II niniejszej SIWZ. Zakres zamówień uzupełniających może wynosić do 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie oświetlenia ulicznego o wartości brutto minimum: 70.000 PLN (dla zadania nr 1),3.000 PLN (dla zadania nr 2),3.000 PLN (dla zadania nr 3), 20.000 PLN (dla zadania nr 4)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji niniejszego zamówienia co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami: jeden podnośnik koszowy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji niniejszego zamówienia co najmniej następującym personelem: a) dwie osoby posiadające Świadectwo kwalifikacji w zakresie eksploatacji linii oświetlenia ulicznego minimum do 1 kV, b) dwie osoby posiadające uprawnienia do pracy pod napięciem, c) jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Wypełniony formularz dotyczący podwykonawców - załącznik nr 2. 3. Oryginał lub notarialnie poświadczona kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwa), o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych załączonych do oferty. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3. 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załączniki nr 4

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany niniejszej umowy: 1) przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub nie dało się ich przewidzieć w chwili podpisywania umowy, a w szczególności w sytuacji pojawienia się na rynku nowych rozwiązań technologicznych i materiałowych; 2) odstąpienia od realizacji umowy jeżeli do czasu rozstrzygnięcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający nie przeprowadzi skutecznie czynność poprzedzających rozpoczęcie robót budowlanych, 3) terminów realizacji: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku: a) jeśli pojawiły się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, zwłaszcza w przypadku wystąpienia potrzeby realizacji robót dodatkowych lub jest to uzasadnione potrzebami Zamawiającego, b) opóźnienia podczas prowadzania czynność poprzedzających rozpoczęcie robót budowlanych w ogranie administracji architektoniczno-budowlanej, c) jeśli dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, a w szczególności wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany do projektu, na podstawie którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; d) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych; e) wystąpienia anomalii pogodowych; f) wstrzymania realizacji projektu przez Zamawiającego nie z winy Wykonawcy; 4) zmiany podwykonawców na wniosek Wykonawcy; 5) robót zamiennych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowlanego, po wcześniejszym uzgodnieniu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych - bez konieczności zwiększania wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy; 6) robót zamiennych, jeżeli nie odstępują one w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 lub 6 ustawy Pb z zastrzeżeniem art. 57 ust. 2 ustawy Pb, po wcześniejszym uzgodnieniu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych - bez konieczności zwiększania wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy; 7) wszelkich zmian, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.konstancinjeziorna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 23, 05-520 Konstancin-Jeziorna, po. nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna , ul Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, kancelaria - pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: budowa oświetlenia drogowego wzdłuż drogi na osiedlu Obory w Konstancinie-Jeziornie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje roboty przy linii kablowej nn 0,4kV, wzdłuż drogi do nowego przedszkola na osiedlu Obory. Przedmiotowe roboty stanowią część większego przedsięwzięcia - remontu drogi gminnej. W zakresie robót, zgodnie z załączoną do niniejszej SIWZ dokumentacją, w tym przedmiarem, wchodzą m. in. ułożenie kabla o długości 335 m, montaż 9 szt. opraw LED 38W zgodnych z opisem, oraz pozostałe czynności niezbędne do realizacji celu. Zamawiający bezwzględnie wymaga zasypania wykopu pod kabel taki materiałami i w taki sposób, by niezwłocznie po zakończeniu robót elektrycznych ułożyć podbudowę i nawierzchnię docelowej drogi do przedszkola bez konieczności wykonywania jakichkolwiek robót przy zasypce kabla. Zamawiające oczekuje terminowego wykonania robót będących przedmiotem niniejszego postępowania, ze względu na koniczność wykonania remontu drogi w pełnym zakresie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: montaż 2 lamp na drodze gminnej w Turowicach gm. Konstancin-Jeziorna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje dobudowę 2 punktów świetlnych w Turowicach, oprawy sodowe dwukomorowe o mocy 70W wraz z nowymi wysięgnikami o długości 0,7m, kat nachylenia 5 st. Montaż przewodu AsXSn 2x25 - łączna długość 80m. Montaż opraw na wysięgnikach stalowych o długości 0,7/0,7m, montowane na istniejącej sieci napowietrznej, słupy typu E lub ŻN 10. Na etapie wykonawczym należy przewidzieć przycięcie gałęzi w miejscach montowanych opraw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: wykonanie przyłącza stałego zasilania energią elektryczną na placu imprezowym w Opaczy gm. Konstancin-Jeziorna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje przebudowę przyłącza napowietrznego do zasilania placu gminnego. Na podstawie dokumentacji technicznej podwieszenie linii AsXSn 4x16 o długości do 50m oraz montaż szafki pomiarowo-zasilającej. Szafka wyposażona w licznik energii elektrycznej (zgodnie z warunkami przyłączeniowymi - VI gr) oraz przestrzeń z gniazdami elektrycznymi - 1x3faz, 2x1faz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szafy oświetleniowe i przekaźniki zmierzchowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafy oświetleniowe i przekaźniki zmierzchowe. Zakres robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia, obejmuje wymianę szaf oświetleniowych oraz zainstalowanych przekaźników zmierzchowych na astronomiczne w istniejących szafkach oświetleniowych wymiana przekaźników zmierzchowych na astronomiczne wraz z wykonaniem konserwacji tablicy oświetleniowej w stacji transformatorowej lub szafce oświetleniowej - 30 szt., (miejsce wymiany - wg. wskazań Inwestora, na terenie miasta Konstancin-Jeziorna),wymiana szaf oświetleniowych - 3 szt. 3 faz. 3 obwodowe, wiszące (miejsce wymiany - wg. wskazań Inwestora na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.