Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-30
Konstancin-Jeziorna: Przebudowa i modernizacja oświetlenia na terenie Gminy
Konstancin-Jeziorna w roku 2014 - etap III
Numer ogłoszenia: 254884 - 2014; data zamieszczenia: 30.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna , ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, faks +48 22 7564885, +48 222011975.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancijeziorna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Konstancin-Jeziorna w roku 2014 - etap III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 1: budowa oświetlenia drogowego wzdłuż drogi na osiedlu Obory w Konstancinie-Jeziornie, Zakres robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje roboty przy linii kablowej nn 0,4kV, wzdłuż drogi do nowego przedszkola na osiedlu Obory. Przedmiotowe roboty stanowią część większego przedsięwzięcia - remontu drogi gminnej. W zakresie robót, zgodnie z załączoną do niniejszej SIWZ dokumentacją, w tym przedmiarem, wchodzą m. in. ułożenie kabla o długości 335 m, montaż 9 szt. opraw LED 38W zgodnych z opisem, oraz pozostałe czynności niezbędne do realizacji celu. Zamawiający bezwzględnie wymaga zasypania wykopu pod kabel taki materiałami i w taki sposób, by niezwłocznie po zakończeniu robót elektrycznych ułożyć podbudowę i nawierzchnię docelowej drogi do przedszkola bez konieczności wykonywania jakichkolwiek robót przy zasypce kabla. Zamawiające oczekuje terminowego wykonania robót będących przedmiotem niniejszego postępowania, ze względu na koniczność wykonania remontu drogi w pełnym zakresie. 2. Zadanie 2: montaż 2 lamp na drodze gminnej w Turowicach gm. Konstancin-Jeziorna, Zakres robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje dobudowę 2 punktów świetlnych w Turowicach, oprawy sodowe dwukomorowe o mocy 70W wraz z nowymi wysięgnikami o długości 0,7m, kat nachylenia 5 st. Montaż przewodu AsXSn 2x25 - łączna długość 80m. Montaż opraw na wysięgnikach stalowych o długości 0,7/0,7m, montowane na istniejącej sieci napowietrznej, słupy typu E lub ŻN 10. Na etapie wykonawczym należy przewidzieć przycięcie gałęzi w miejscach montowanych opraw. 3. Zadanie 3: wykonanie przyłącza stałego zasilania energią elektryczną na placu imprezowym w Opaczy gm. Konstancin-Jeziorna, Zakres robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje przebudowę przyłącza napowietrznego do zasilania placu gminnego. Na podstawie dokumentacji technicznej podwieszenie linii AsXSn 4x16 o długości do 50m oraz montaż szafki pomiarowo-zasilającej. Szafka wyposażona w licznik energii elektrycznej (zgodnie z warunkami przyłączeniowymi - VI gr) oraz przestrzeń z gniazdami elektrycznymi - 1x3faz, 2x1faz. 4. Zadanie 4: Szafy oświetleniowe i przekaźniki zmierzchowe. Zakres robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia, obejmuje wymianę szaf oświetleniowych oraz zainstalowanych przekaźników zmierzchowych na astronomiczne w istniejących szafkach oświetleniowych wymiana przekaźników zmierzchowych na astronomiczne wraz z wykonaniem konserwacji tablicy oświetleniowej w stacji transformatorowej lub szafce oświetleniowej - 30 szt., (miejsce wymiany - wg. wskazań Inwestora, na terenie miasta Konstancin-Jeziorna) wymiana szaf oświetleniowych - 3 szt. 3 faz. 3 obwodowe, wiszące (miejsce wymiany - wg. wskazań Inwestora na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna).
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Przedmiot zamówień uzupełniających do każdego zadania został określony rozdziale II niniejszej SIWZ. Zakres zamówień uzupełniających może wynosić do 50 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie oświetlenia ulicznego o wartości brutto minimum: 70.000 PLN (dla zadania nr 1),3.000 PLN (dla zadania nr 2),3.000 PLN (dla zadania nr 3), 20.000 PLN (dla zadania nr 4)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji niniejszego zamówienia co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami: jeden podnośnik koszowy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji niniejszego zamówienia co najmniej następującym personelem: a) dwie osoby posiadające Świadectwo kwalifikacji w zakresie eksploatacji linii oświetlenia ulicznego minimum do 1 kV, b) dwie osoby posiadające uprawnienia do pracy pod napięciem, c) jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Wypełniony formularz dotyczący podwykonawców - załącznik nr 2. 3. Oryginał lub notarialnie poświadczona kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwa), o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych załączonych do oferty. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3. 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załączniki nr 4
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
4. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany niniejszej umowy: 1) przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub nie dało się ich przewidzieć w chwili podpisywania umowy, a w szczególności w sytuacji pojawienia się na rynku nowych rozwiązań technologicznych i materiałowych; 2) odstąpienia od realizacji umowy jeżeli do czasu rozstrzygnięcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający nie przeprowadzi skutecznie czynność poprzedzających rozpoczęcie robót budowlanych, 3) terminów realizacji: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku: a) jeśli pojawiły się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, zwłaszcza w przypadku wystąpienia potrzeby realizacji robót dodatkowych lub jest to uzasadnione potrzebami Zamawiającego, b) opóźnienia podczas prowadzania czynność poprzedzających rozpoczęcie robót budowlanych w ogranie administracji architektoniczno-budowlanej, c) jeśli dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, a w szczególności wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany do projektu, na podstawie którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; d) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych; e) wystąpienia anomalii pogodowych; f) wstrzymania realizacji projektu przez Zamawiającego nie z winy Wykonawcy; 4) zmiany podwykonawców na wniosek Wykonawcy; 5) robót zamiennych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowlanego, po wcześniejszym uzgodnieniu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych - bez konieczności zwiększania wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy; 6) robót zamiennych, jeżeli nie odstępują one w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 lub 6 ustawy Pb z zastrzeżeniem art. 57 ust. 2 ustawy Pb, po wcześniejszym uzgodnieniu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych - bez konieczności zwiększania wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy; 7) wszelkich zmian, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.konstancinjeziorna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 23, 05-520 Konstancin-Jeziorna, po. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna , ul Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, kancelaria - pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: budowa oświetlenia drogowego wzdłuż drogi na osiedlu Obory w Konstancinie-Jeziornie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje roboty przy linii kablowej nn 0,4kV, wzdłuż drogi do nowego przedszkola na osiedlu Obory. Przedmiotowe roboty stanowią część większego przedsięwzięcia - remontu drogi gminnej. W zakresie robót, zgodnie z załączoną do niniejszej SIWZ dokumentacją, w tym przedmiarem, wchodzą m. in. ułożenie kabla o długości 335 m, montaż 9 szt. opraw LED 38W zgodnych z opisem, oraz pozostałe czynności niezbędne do realizacji celu. Zamawiający bezwzględnie wymaga zasypania wykopu pod kabel taki materiałami i w taki sposób, by niezwłocznie po zakończeniu robót elektrycznych ułożyć podbudowę i nawierzchnię docelowej drogi do przedszkola bez konieczności wykonywania jakichkolwiek robót przy zasypce kabla. Zamawiające oczekuje terminowego wykonania robót będących przedmiotem niniejszego postępowania, ze względu na koniczność wykonania remontu drogi w pełnym zakresie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: montaż 2 lamp na drodze gminnej w Turowicach gm. Konstancin-Jeziorna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje dobudowę 2 punktów świetlnych w Turowicach, oprawy sodowe dwukomorowe o mocy 70W wraz z nowymi wysięgnikami o długości 0,7m, kat nachylenia 5 st. Montaż przewodu AsXSn 2x25 - łączna długość 80m. Montaż opraw na wysięgnikach stalowych o długości 0,7/0,7m, montowane na istniejącej sieci napowietrznej, słupy typu E lub ŻN 10. Na etapie wykonawczym należy przewidzieć przycięcie gałęzi w miejscach montowanych opraw.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: wykonanie przyłącza stałego zasilania energią elektryczną na placu imprezowym w Opaczy gm. Konstancin-Jeziorna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje przebudowę przyłącza napowietrznego do zasilania placu gminnego. Na podstawie dokumentacji technicznej podwieszenie linii AsXSn 4x16 o długości do 50m oraz montaż szafki pomiarowo-zasilającej. Szafka wyposażona w licznik energii elektrycznej (zgodnie z warunkami przyłączeniowymi - VI gr) oraz przestrzeń z gniazdami elektrycznymi - 1x3faz, 2x1faz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szafy oświetleniowe i przekaźniki zmierzchowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafy oświetleniowe i przekaźniki zmierzchowe. Zakres robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia, obejmuje wymianę szaf oświetleniowych oraz zainstalowanych przekaźników zmierzchowych na astronomiczne w istniejących szafkach oświetleniowych wymiana przekaźników zmierzchowych na astronomiczne wraz z wykonaniem konserwacji tablicy oświetleniowej w stacji transformatorowej lub szafce oświetleniowej - 30 szt., (miejsce wymiany - wg. wskazań Inwestora, na terenie miasta Konstancin-Jeziorna),wymiana szaf oświetleniowych - 3 szt. 3 faz. 3 obwodowe, wiszące (miejsce wymiany - wg. wskazań Inwestora na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kompleksu dystrybucji ruchu i obsługi przyjęć w Areszcie Śledczym w Krasnymstawie
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej z Bolechowa do granicy z Murowaną Gośliną oraz chodnika w Bolechowie wzdłuż drogi powiatowej nr 2029P
- "Usługa wynajmu, montażu, bieżącego utrzymania, demontażu i składowania świetlnych elementów dekoracyjnych dla miasta Dąbrowa Górnicza w sezonie 2024/2025"
- Rozbudowa drogi gminnej nr 102035B w msc. Nowa Wieś, gm. Suwałki
- Dostosowanie budynku internatu SOSWNiS w Raciborzu do wymagań ochrony przeciwpożarowej w ramach zadania pn. "Przystosowanie dla niepełnosprawnych budynku internatu SOSWNiS w Raciborzu"
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Radymno - II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.