eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa umundurowania, odzieży specjalnej oraz ekwipunku osobistego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-13

Kraków: Dostawa umundurowania, odzieży specjalnej oraz ekwipunku osobistego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 243697 - 2011; data zamieszczenia: 13.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej , os. Zgody 18, 31-951 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6460303, 6460100, faks 012 6460199.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapsp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa umundurowania, odzieży specjalnej oraz ekwipunku osobistego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa umundurowania, odzieży specjalnej oraz ekwipunku osobistego (ubrań koszarowych, czapek do ubrań koszarowych, podpinek linkowych, rękawic specjalnych, kominiarek niepalnych, koszulek letnich, koszulek zimowych, mundurów wyjściowych zimowych, mundurów służbowych, spodni letnich, spódnicy letniej, krawatów, koszul wyjściowych z długim rękawem, koszul wyjściowych z krótkim rękawem, koszul służbowych z długim rękawem, koszul służbowych z krótkim rękawem, swetrów służbowych oraz butów z opinaczem kompanii honorowej) dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SIWZ jako załączniki 1.1-1.8.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy, dopuszcza udzielenia zamówienia uzupełniającego Wykonawcy dostaw, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy zgodnej z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 35.81.00.00-5, 18.33.10.00-8, 18.33.20.00-5, 18.23.53.00-8, 18.81.50.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla zadania nr 1 w wysokości: 300,00 zł. (słownie: trzysta zł. 00/100), - dla zadania nr 2 w wysokości: 50,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt zł. 00/100), - dla zadania nr 3 w wysokości: 100,00 zł. (słownie: sto zł. 00/100), - dla zadania nr 4 w wysokości: 70,00 zł. (słownie: siedemdziesiąt zł. 00/100), - dla zadania nr 5 w wysokości: 400,00 zł. (słownie: czterysta zł. 00/100), - dla zadania nr 6 w wysokości: 150,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt zł. 00/100), - dla zadania nr 7 w wysokości: 60,00 zł. (słownie: sześćdziesiąt zł. 00/100), - dla zadania nr 8 w wysokości: 400,00 zł. (słownie: czterysta zł. 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wzory: - dla zadania nr 1 - wzór ubrania koszarowego /bluza + spodnie/ oraz czapki do ubrania koszarowego. - dla zadania nr 4 - wzór koszulki letniej oraz koszulki zimowej. - dla zadania nr 5 - wzór munduru wyjściowego zimowego męskiego oraz munduru służbowego męskiego (zamawiający dopuszcza dołączenie do oferty mundur wyjściowy i służbowy bez obszytych pagonów taśmą dystynkcyjną, oraz mundur wyjściowy bez krokiewek). - dla zadania nr 7 - wzór swetra służbowego (zamawiający dopuszcza dołączenie do oferty sweter służbowy bez obszytych pagonów taśmą dystynkcyjną). - dla zadania nr 8 - wzór butów z opinaczem kompanii honorowej. Aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania: - dla zadania nr 3 - rękawice specjalne oraz kominiarka niepalna. Karty techniczne (technologiczne) z próbkami materiałów wystawione przez producentów tkanin dla materiału zasadniczego użytego do wykonania ubrań, potwierdzające spełnienie wymaganych przez Zamawiającego wymogów: - dla zadania nr 1 - ubrania koszarowego /bluza + spodnie/ oraz czapki do ubrania koszarowego. - dla zadania nr 4 - koszulki letniej oraz koszulki zimowej. - dla zadania nr 5 - munduru wyjściowego zimowego męskiego oraz munduru służbowego męskiego oraz spodni letnich. - dla zadania nr 7 - swetra służbowego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie: 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy wystąpi konieczność zmiany terminu w związku z wydłużającym się postępowaniem lub zaistnieją okoliczności mające wpływ na termin realizacji, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 2) parametrów technicznych przedmiotu zamówienia - w przypadku gdy zmiany te będą korzystniejsze dla Zamawiającego; 2. Powyższe zmiany będą dopuszczalne, przy założeniu, że nie ulegnie zmianie cena ofertowa. 3. Każda ewentualna zmiana wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia i zasadności jej wprowadzenia oraz wymagać będzie formy aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sapsp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, os. Zgody 18, 31-951 Kraków (Wydział Kwatermistrzowski, pokój 120).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2011 godzina 09:15, miejsce: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, os. Zgody 18, 31-951 Kraków (sekretariat Komendanta Szkoły, pokój 200, II piętro, bud. A).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa ubrań koszarowych oraz czapek do ubrań koszarowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - Ubranie koszarowe /bluza + spodnie + czapka/ - 50 kpl. - Czapka do ubrania koszarowego - 96 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SIWZ jako załącznik nr 1.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa podpinek linkowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - Podpinka linkowa - 80 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SIWZ jako załącznik nr 1.2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa rękawic specjalnych oraz kominiarek niepalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - Rękawice specjalne - 30 par, - Kominiarka niepalna - 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SIWZ jako załącznik nr 1.3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa koszulek letnich oraz koszulek zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - Koszulka letnia - 50 szt., - Koszulka zimowa - 50 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SIWZ jako załącznik nr 1.4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa mundurów wyjściowych zimowych, mundurów służbowych, spodni letnich oraz krawatów dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - Mundur wyjściowy zimowy męski /z obszytymi pagonami oraz krokiewkami/ - 21 kpl., - Mundur służbowy męski /z obszytymi pagonami/ - 21 kpl., - Mundur służbowy męski /ze stopniem: mł. bryg./ - 1 kpl., - Mundur służbowy damski /ze stopniem: mł. kpt./ - 1 kpl., - Spodnie letnie - 21 szt., - Spódnica letnia - 1 szt., - Krawat - 30 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SIWZ jako załącznik nr 1.5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa koszul wyjściowych z długim rękawem, koszul wyjściowych z krótkim rękawem, koszul służbowych z długim rękawem, koszul służbowych z krótkim rękawem dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - Koszula wyjściowa z długim rękawem - męska - 21 szt., - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem - męska - 21 szt., - Koszula służbowa z długim rękawem - męska - 42 szt., - Koszula służbowa z krótkim rękawem - męska - 42 szt., - Koszula wyjściowa długi rękaw - damska - 1 szt. - Koszula wyjściowa krótki rękaw pod krawat - damska - 2 szt., - Koszula służbowa długi rękaw - damska - 2 szt., - Koszula służbowa krótki rękaw - damska - 2 szt., - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem pod krawat - męska - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SIWZ jako załącznik nr 1.6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa swetrów służbowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - Sweter służbowy - 21 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SIWZ jako załącznik nr 1.7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.53.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa buty z opinaczem kompanii honorowej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - Buty z opinaczem kompanii honorowej - 50 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SIWZ jako załącznik nr 1.8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.