Ogłoszenie z dnia 2008-02-05
Toruń: Zaprojektowanie i budowę hali ośrodka wylęgu i podchowu jesiotra ostronosego, na terenie Zespołu Gospodarki Rybacko-Wędkarskiej w Grzmięcy, gmina Zbiczno.
Numer ogłoszenia: 24197 - 2008; data zamieszczenia: 05.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręg Polskiego Związku Wędkarskiego w Toruniu, ul. Słowackiego 80, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 6223632, 6225295, fax 0-56 6223632.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzw.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i budowę hali ośrodka wylęgu i podchowu jesiotra ostronosego, na terenie Zespołu Gospodarki Rybacko-Wędkarskiej w Grzmięcy, gmina Zbiczno..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa hali o konstrukcji stalowej, mieszczącej na 1000 m2 część technologiczną i na 200m2 część biurową i ekspozycyjno-konferencyjną, wraz z przyłączami - wodnym, kanalizacyjnym i energetycznym, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Zadanie obejmuje: a). wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę hali, b). uzyskanie pozwolenia na budowę na podstawie wykonanych projektów zaakceptowanych przez Zamawiającego, c). budowę hali i przyłączy na podstawie wykonanego projektu i uzyskanego pozwolenia na budowę. Projekt budowlany i wykonawczy należy wykonać w 5 egzemplarzach zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie umożliwiającym realizację robót. Projekt winien zawierać oświadczenie o kompletności dokumentacji i zgodności z obowiązującymi przepisami. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona inwentaryzację, dokumentacje: powykonawczą i geodezyjną zrealizowanych robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonali należycie co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. - Wykażą obrót brutto za okres ostatnich dwóch lat nie mniejszy niż 20 mln zł brutto. - wykażą, że dysponują min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z wymogami ustawy prawo Budowlane, i która jest wpisana na listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego; - wykażą, że dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami, w specjalności instalacji sanitarnych, zgodnie z wymogami ustawy prawo Budowlane, i która jest wpisana na listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - wykażą, że dysponują minimum jedną osoba posiadającą uprawnienia do kierowania robotami, w specjalności instalacji elektrycznych, zgodnie z wymogami ustawy prawo Budowlane, i która jest wpisana na listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego. c). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w punkcie 6 SIWZ oraz terminu metodą spełnia-nie spełnia. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena ryczłtowa - 100%. Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej , zgodnie z formułą: ( Cn/Cof.b. x 100) = ilość punktów, gdzie: Cn - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych, Cof.b - cena oferty badanej nieodrzuconej, 100 - wskaźnik stały, 100% - procentowe znaczenie kryterium ceny. Cena oferty, za całość zamówienia, musi być podana cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT. Cena ofertowa = cena netto + podatek VAT należy naliczyć zgodnie z ustawą a dnia 11 marca 2004 r. O podatku od towarów i usług ( Dz.U. z 5 kwietnia 2004 r. Nr 54, poz. 535). Podatek VAT wynosi: 22%. Wykonawca ma obowiązek wyceny wszystkich robót określonych w dokumentacji przetargowej, w następujący sposób: Jeśli Wykonawca uprawniony jest do naliczania innej stawki podatku VAT musi załączyć do oferty dokument, na podstawie którego jest do tego uprawniony pod rygorem odrzucenia oferty. Podmioty zagraniczne( wykonawcy), które na podstawie odrębnych przepisów, nie są zobowiązane do uiszczenia podatku VAT w kraju, oferty sporządzane przez takich Wykonawców zawierają cenę z 0% stawką podatku VAT. W przypadku podmiotów (wykonawców) zagranicznych w zakresie kryterium ceny Zamawiający dla porównania tych ofert doliczy do ceny ofertowej podmiotów zagranicznych, kwotę należnego, obciążającego Zamawiającego z tytułu realizacji umowy, podatku VAT oraz cła. Wykonawca ma obowiązek wyceny wszystkich elementów przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy. Wykonawca winien ująć w cenie podanej w formularzu ofertowym wszelkie koszty, materiały i prace niezbędne w realizacji przedmiotu zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. oferta wg wzoru stanowiącego załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji, podpisana przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. B. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. C. Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy , wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania. Dokumenty potwierdzające zrealizowanie obrotu brutto za ostatnie 2 lata w wysokości co najmniej 20 mln. zł. D. Oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. E. Oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem, kopia dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane, o których mowa w punkcie C zostały wykonane należycie. F. Oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem, kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. G. Oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnego zaświadczenia od właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat. H. Oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. I. Oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. J. Oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia uprawnień do kierowania robotami, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. K. Oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia uprawnień do kierowania robotami, w specjalności instalacji sanitarnych, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. L. Oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia uprawnień do kierowania robotami, w specjalności instalacji elektrycznych, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. M. W przypadku, gdy podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kserokopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu składającego ofertę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt F,G,H,I składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Z dnia 24 maja 2006r. Nr 87 poz. 603). Dokumenty, o których mowa w ppkt A - L, będą podstawą do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt. 5 niniejszej specyfikacji. Dokument, o którym mowa w ppkt A będzie podstawą do oceny czy oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzw.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręg Polskiego Związku Wędkarskiego w Toruniu ul. Słowackiego 80 87-100 Toruń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Okręg Polskiego Związku Wędkarskiego w Toruniu ul. Słowackiego 80 87-100 Toruń.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 26.03.2008.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- zakup i dostawa sprzętu i aparatury medycznej określonych w załączniku do niniejszej umowy w ramach zadania "Pomoc zagraniczna dla społeczności lokalnych i regionalnych na obszarze Ukrainy
- Dostawa elementów wymiennych do strzykawek CT Expres.
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Zawichost
- Zaprojektowanie oraz budowa zatoki autobusowej wraz z miejscami parkingowymi na ulicy Strzałowej w Toruniu
- Dostawa sukcesywna środków czystości.
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych z Torunia i Inowrocławia
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont klatki schodowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu
- Remont nawierzchni asfaltowej
- Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
- Wymiana kotłów na paliwo stałe 5 klasy spełniające wymagania Dyrektywy Parlamentu Europejskiego "Ecodesign" w budynkach na terenie gminy Bytów
- Budowa budynku garażowego z częścią gospodarczo-magazynową
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.