Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-24
Rzeszów: Prace budowlano-instalacyjne związane z wymianą pionów wod-kan
Numer ogłoszenia: 241304 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina , ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace budowlano-instalacyjne związane z wymianą pionów wod-kan.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych p.n.: Prace budowlano-instalacyjne związane z wymianą pionów wod-kan dla Oddziału Psychiatrycznego budynku E Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie, które będą wykonywane na obiekcie, w którym trwają roboty remontowe realizowane w ramach podstawowego zadania inwestycyjnego: Przebudowa i remont parteru budynku E dla potrzeb Oddziału Neurologii Zachowawczej. 2. Zamawiający wymaga pracy dwuzmianowej, nie powodującej utrudnień w pracy Oddziału Psychiatrycznego i nie powodując opóźnień w robotach remontowych firmy realizującej zadanie Przebudowa i remont parteru budynku E dla potrzeb Oddziału Neurologii Zachowawczej, a także w pracy Magazynu Szpitala. 3. Opis Przedmiotu Zamówienia stanowią: Załącznik nr 1 do SIWZ, dokumentacja projektowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, załączone do SIWZ. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz STW i OR, o których mowa w Załączniku nr 1. Dokumentacja projektowa i STW i OR w formie pisemnej znajdują się w Dziale Inwestycji (budynek J Zamawiającego), w formie elektronicznej dokumentacja ta zostaje zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagana kwota wadium: 5 000,00 zł. Forma wniesienia wadium zgodnie z art. 45 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - (j.t. Dz.U. Nr 113 z 2010r., poz. 759, z późn. zm., z uwzględnieniem Ustawy z dnia 12.10.2012 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz Ustawy o koncesji na roboty budowlane lub usługi - Dz. U. z 2012, poz. 1271)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowalną w czynnym obiekcie o wartości min. 300 000,00 zł brutto, w zakres której wchodziły: roboty ogólnobudowlane i roboty w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji: a) wykazu robót budowlanych sporządzonego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ (Załącznik nr 4 do SIWZ - oryginał) oraz b) dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Niespełnienie przez Wykonawcę tego warunku spowoduje wykluczenie z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi: A. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. które będą kierować robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osoby te muszą spełniać niżej opisane wymagania: 1. Kierownik budowy winien posiadać: a. kwalifikacje zawodowe - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b. doświadczenie - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień, c. wykształcenie - branżowe wyższe lub średnie. Kierownik budowy może pełnić jednocześnie funkcję kierownika robót budowlanych. W innym przypadku należy podać kierownika robót budowlanych. 2. Kierownik robót budowlanych winien posiadać: a. kwalifikacje zawodowe - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b. doświadczenie - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień, c. wykształcenie - branżowe wyższe lub średnie. 3. Kierownik robót instalacji sanitarnych winien posiadać: a. kwalifikacje zawodowe - uprawnienia w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej, b. doświadczenie - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień, c. wykształcenie - branżowe wyższe lub średnie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji załączonego Wykazu osób wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ (oryginał). Niespełnienie przez Wykonawcę tego warunku spowoduje wykluczenie z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. B. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oświadczenie dotyczy: a) kierownika budowy - o posiadaniu uprawnień w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Kierownik budowy może pełnić jednocześnie funkcję kierownika robót budowlanych. W innym przypadku należy podać kierownika robót budowlanych. b) kierownika robót budowlanych - o posiadaniu uprawnień w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. c) kierownika robót instalacji sanitarnych - o posiadaniu uprawnień w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji złożonego oświadczenia sporządzonego wg wzoru na załączniku nr 6 do SIWZ (oryginał). Niespełnienie przez Wykonawcę tego warunku spowoduje wykluczenie z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca winien wskazać w Wykazie robót budowlanych (wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ - oryginał) co najmniej 1 robotę budowalną w czynnym obiekcie o wartości min. 300 000,00 zł brutto, w zakres której wchodziły: roboty ogólnobudowlane i roboty w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych. Obowiązek przedstawienia dowodu: poświadczenia lub innego dokumentu - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. określającego czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującego czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, dotyczy każdej wskazanej w Wykazie roboty budowlanej. Zamawiający nie wymaga informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia został zrealizowany zgodnie z OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, dokumentacją projektową i STW i OR. W celu potwierdzenia wymagań opisanych powyżej Wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie według wzoru na Załączniku nr 8 do SIWZ, oryginał. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się składanie wspólnego oświadczenia o treści jak wyżej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
I. POZOSTAŁE WYMAGANE DOKUMENTY: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy: a) Formularz oferty na załączniku nr 9 do SIWZ (oryginał); b) Formularz cenowo-ofertowy - Załącznik nr 2 do SIWZ (oryginał); c) Kosztorysy ofertowe wykonane metodą szczegółową, z zachowaniem kolejności pozycji jak w Przedmiarze robót. Proszę przedstawić sporządzone zestawienie zbiorcze robocizny, materiałów i sprzętu. 2. Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia wniesionego wadium wpięta do oferty w kolejności. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć w ofercie luzem, celem zrealizowania dyspozycji zawartej w art. 46 ustawy Pzp dot. zwrotu wadium. 3. Jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to należy dołączyć do oferty. W swojej treści winno wskazywać uprawnienie do reprezentacji podmiotu/wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a także musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie). II. UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. III.3) winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Konieczność ich spełniania odnosi się do konsorcjum jako całości, nie do jego poszczególnych członków. W pkt. III.3.1) III.3.3), III.3.5) nie postawiono żadnych szczególnych warunków poza oświadczeniem z art. 22 ust. 1 Pzp. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania składa każdy z wykonawców oddzielnie. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z liderem (pełnomocnik, partner wiodący). Rozliczenia dokonywane będą z liderem lub/i partnerem konsorcjum w zależności, który z członków konsorcjum realizować będzie zamówienie. Wadium może być wniesione przez każdego z wykonawców działających wspólnie - według wyboru członków konsorcjum. Ustawa Pzp nie obciąża tym obowiązkiem lidera konsorcjum czy pełnomocnika wykonawców działających wspólnie ani żadnego innego konkretnego członka konsorcjum. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum. W przypadku wymagań merytorycznych, przedmiotowych dopuszcza się możliwość składania oświadczeń i dokumentów przez lidera konsorcjum. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego i zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać jakiego postępowania dotyczy pełnomocnictwo, jakich Wykonawców dotyczy, wskazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postępowaniu czy do reprezentowania wykonawców i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z reprezentacją (oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określił warunki tych zmian: 1.Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego, o wszystkich zmianach dotyczących własnej działalności, mogących mieć wpływ na wzajemne stosunki stron, wynikające z umowy, w ciągu 7 dni od daty zdarzenia, a zwłaszcza o: A/ zmianie siedziby firmy Wykonawcy, B/ zmianie osób reprezentujących Wykonawcę, C/ ogłoszeniu upadłości Wykonawcy, D/ wszczęciu postępowania układowego z udziałem Wykonawcy, E/ ogłoszeniu likwidacji firmy Wykonawcy, F/ zawieszeniu działalności firmy Wykonawcy. 2. Jeżeli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa, forma prawna, adres siedziby Zamawiającego, Zamawiający zobowiązuje się do powiadomienia Wykonawcy o takiej zmianie i przedstawienia aneksu do Umowy. 3. Dopuszcza zmianę osób odpowiedzialnych za nadzór inwestorski (inspektorów nadzoru i koordynatora), o których mowa w § 3 umowy, w przypadku zaistnienia sytuacji trudnej do przewidzenia tj. zmiany pracy, zmiany stanowiska lub innych zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Zamawiającego; 4. Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku, gdy zmiana ma charakter nadzwyczajny, jest niebywały i niezwykły (np.: różnego rodzaju klęski żywiołowe, epidemie, operacje wojenne, strajk generalny). Zaistniała sytuacja będzie miała charakter obiektywny, niezależny od stron umowy; 5. Dopuszcza się zmianę kierownika budowy i kierowników robót branżowych, w przypadkach zaistnienia sytuacji losowych, trudnych do przewidzenia t.j. w przypadku zdarzeń losowych (śmierci, długotrwałej choroby), dyscyplinarnego zwolnienia, po przedstawieniu przez wykonawcę pisemnego oświadczenia oraz dowodów o zaistnieniu wymienionej sytuacji oraz pod warunkiem spełniania przez nowe osoby wymagań SIWZ na dzień składania ofert; 6. Wszelkie zmiany treści umowy, wymagają zachowania formy pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. F. Chopina , ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 9 , bud. J.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud. C. w godz. od 07:30 do 15:05, od poniedziałku do piątku.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W Sekcji II.2): Czas trwania zamówienia lub termin wykonania podano: Okres w dniach:42 dni, winno być:Termin realizacji zamówienia: do 6 tygodni od daty podpisania umowy. 2. W Sekcji IV.2.1 Kryteria oceny ofert podano: najniższa cena. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny brutto za realizację przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu cenowo -ofertowym. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, z najniższą ceną (brutto) spośród złożonych ofert, obejmującą realizację całości zamówienia. Oferta z najniższą ceną (brutto) uzyska największą ilość punktów (10,00), pozostałe oferty mniejszą ilość punktów wynikającą z wyliczenia matematycznego, wg wzoru podanego w SIWZ. 3. Planowany termin otwarcia ofert: 10.07.2013r., o godzinie 10:00. Miejsce otwarcia ofert: w pokoju nr 9, bud. J Szpitala, w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szopena 2. 4. Sygnatura sprawy: WSS.XII.252/I/13/13, Postępowanie nr 46. 5. W oparciu o art. 41 pkt 12 Pzp: nie zamierza się zawierać umowy ramowej. 6.Uwaga do Sekcji III.4.2): - punktor pierwszy: W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, Oświadczenie z art. 24 ust.1 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców oddzielnie, wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ (oryginał). - punktor trzeci: Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą. 7. Zamawiający informuje, że przed wszczęciem postępowania o zamówienie publiczne nie zastosowano dialogu technicznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej i utrzymania czystości na pływalniach Rzeszowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
- Świadczenie usług polegających na dokonywaniu aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe wystawionych przez lekarzy ubezpieczenia zdrowotnego pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego
- Dostawa samochodów osobowych
- "Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Uniwersytetu Rzeszowskiego w latach 2024-25"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont klatki schodowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu
- Remont nawierzchni asfaltowej
- Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej
- Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego na ul. Orlika w Rogoźnie
- Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego na ul. Harcerskiej w Owczegłowach
- Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego na ul. Kwarcowej w Rogoźnie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.