eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MinikowoDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Minikowo: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 238298 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie , 89-122 Minikowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867200, faks 052 3867227.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpodr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - dostawa drukarek Drukarka - 12 szt. Zadanie 2 - dostawa projektorów i prezenterów Projektor - 5 szt. Prezenter - 3 szt. Zadanie 3 - dostawa laptopów Laptop - 15 szt. Zadanie 4 - komputerów stacjonarnych, monitorów i oprogramowania Komputer stacjonarny - 4 szt. Monitor 22 - 1 szt. Monitor 19 - 4 szt. Oprogramowanie Office - szt. 7 Zadanie 5 - dostawa pendriveów i klawiatur Pendrive - 20 szt. Klawiatury numeryczne - 20 szt. Zadanie 6 - dostawa niszczarek i faxów Niszczarka - 5 szt. Fax - 1 szt. Zadanie 7 - dostawa UPS UPS - 10 szt. Zadanie 8 - dostawa kopiarek Kopiarka - 2 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1 do SIWZ i znajduje się na stronie zamawiającego www.kpodr.pl zakładka przetargi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.31.80 - Urządzenia z pamięcią flash 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 38.65.21.00 - Projektory 30.12.14.10 - Telefaksy 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.19.14.00 - Niszczarki 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają łącznie niżej wymienione warunki: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 3. nie mogą być wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 4. nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 6. należycie wykonali dwie dostawy, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom będącym przedmiotem zamówienia w poszczególnych Zadaniach określone w niniejszej SWIZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji złożonych w dokumentach i oświadczeniach określonych w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składający ofertę musi do niej dołączyć następujące dokumenty: 1. wypełniony formularz oferty na całość zamówienia lub na poszczególne zadania - załącznik nr 2, 2. specyfikację techniczną oferowanego sprzętu z określeniem wszystkich wymaganych parametrów podanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (katalog, wydruk ze strony internetowej). 3. podpisany projekt umowy - załącznik nr 6, 4. oświadczenie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3, 5. oświadczenie z art. 24 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4, 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. wykaz wykonanych należycie dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione w wykazie dostawy zostały należycie wykonane - załącznik nr 5 9. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 10. pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt VIII ppkt 1 SIWZ jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpodr.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie, 89-122 Minikowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 09:45, miejsce: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie, 89-122 Minikowo, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa drukarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarek - szt. 12. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa projektorów i prezenterów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa projektorów - szt. 5 i prezenterów - sz.3. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa laptopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa laptopów - szt. 15. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów stacjonarnych - szt. 4, monitorów 22 - 1 szt. i 19 - 4 szt. i oprogramowania Office - 7 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 48.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa pendriwów i klawiatur.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pendrivów - 20 szt. i klawiatur numerycznych - 20 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.80-6, 30.23.74.60-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa niszczarek i faxów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niszczarek - 5 szt. i faxów - 1 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8, 30.12.14.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa UPS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa UPS - 10 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.80-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa kopiarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kopiarek - 2 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.