Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Białystok: Wykonywanie konserwacji urządzeń systemu nadzoru wizyjnego ulic miasta Białegostoku.
Numer ogłoszenia: 236101 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Białegostoku , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie konserwacji urządzeń systemu nadzoru wizyjnego ulic miasta Białegostoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres zamówienia obejmuje a)wykonywanie prac mających na celu sprawne i bezpieczne działanie oraz estetyczny wygląd wszystkich elementów systemu wizyjnego ulic miasta Białegostoku wymienionych w zał. nr 6 do SIWZ a w nich -dokonywanie systematycznych, nie rzadziej niż raz na miesiąc, przeglądów kamer i innych urządzeń, a w nim w tym.: -smarowanie śrub, -konserwacja napędów, -czyszczenie kloszy, -przegląd urządzeń zlokalizowanych w centrum monitoringu w Komendzie Miejskiej Policji przy ul. gen . J. Bema 4 w Białymstoku, -naprawa przyłączy światłowodowych i elektrycznych w przypadku ich uszkodzenia -dokonywanie napraw elementów systemu monitoringu, -malowanie konstrukcji i elementów stalowych, na których są zainstalowane kamery oraz inne urządzenia zapewniające prawidłową pracę punktu kamerowego każdego roku trwania umowy w miesiącach letnich, -dokonywanie wszelkich niezbędnych pomiarów elektrycznych określonych w obowiązujących przepisach eksploatacyjnych, -po okresie obowiązywania umowy wykonawca przekaże system monitoringu kolejnemu wykonawcy wyłonionemu zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych nie dłużej niż w ciągu 2 tygodni od zakończenia umowy, za ww. okres nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie, b) konserwacja dotyczy urządzeń transmisyjnych przy ww. punktach kamerowych, przyłączy światłowodowych i elektrycznych oraz innych urządzeń niezbędnych do prawidłowegon funkcjonowania systemu c)konserwacja dotyczy urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu i okablowania w centrum monitoringu wizyjnego w Komendzie Miejskiej Policji przy ul. Gen. J. Bema 4 w Białymstoku d)w przypadku drobnego uszkodzenia kamery lub innego elementu w punkcie kamerowym konserwujący dokona naprawy we własnym zakresie, e)w przypadku uszkodzenia kamery wymagającego specjalistycznego serwisowania konserwujący wyśle kamerę do serwisu, a Zamawiający pokryje koszty naprawy zgodne z fakturą wystawioną przez Serwis zwiększoną o 10 procent - jako koszty zakupu, transportu lub spedycji; f)w przypadku zdarzeń losowych, zniszczeń spowodowanych warunkami atmosferycznymi, aktami wandalizmu, wypadkami lub kolizjami drogowymi itp. Zamawiający pokryje koszt materiałów użytych do likwidacji uszkodzeń na podstawie faktur za urządzenia powiększone o 10 procent będące kosztami zakupu, pozostałe koszty wchodzą w zakres prac objętych ryczałtem miesięcznym g)konserwujący przystąpi do wykonywania naprawy w punkcie kamerowym najpóźniej w 2 godziny po przyjęciu zgłoszenia, a zakończenie naprawy winno nastąpić w ciągu 6 godzin od momentu zgłoszenia; w przypadku braku możliwości naprawy w takim czasie konserwator wstawi w miejsce uszkodzonego elementu lub kamery podzespół sprawny w ciągu 6 h od otrzymania zgłoszenia, które dostarczy konserwujący własnym staraniem i na własny koszt, bez żadnych dodatkowych kosztów dla Zamawiającego, zapewniając prawidłowe działanie systemu; Wykonawca zapewni działanie systemu monitoringu również w przypadku uszkodzenia w dwóch punktach kamerowych h)w przypadku uszkodzenia jednego z elementów centrum monitoringu wykonawca przystąpi do naprawy najpóźniej w ciągu 2 godzin a usunięcie usterki winno nastąpić w ciągu 6 godzin od przyjęcia zgłoszenia; w przypadku uszkodzenia wymagającego dłuższego serwisowania, konserwujący zapewni najpóźniej 6 godzin po przyjęciu zgłoszenia sprzęt zastępczy na czas naprawy i uruchomi system monitoringu; w przypadku konieczności serwisowania w specjalistycznej firmie a Zamawiający pokryje koszty naprawy zgodne z fakturą wystawioną przez Serwis zwiększoną o 10 procent - jako koszty zakupu, transportu lub spedycji; dokonanie naprawy urządzeń takich jak zasilacze, listwy zasilające oraz przewody zasilające, logiczne, pigtaile światłowodowe wchodzą w koszty konserwacji, bez względu na rozległość uszkodzenia; i)Wykonawca będzie obecny przy wykonywaniu prac związanych z monitoringiem wizyjnym, wykonywanych przez inne podmioty na podstawie odrębnych umów, w razie konieczności przy pracach będzie również uczestniczył Zamawiający, j)odbiór prac nastąpi na podstawie comiesięcznego protokołu odbioru, k)wykaz zainstalowanych urządzeń systemu monitoringu na poszczególnych ulicach oraz przewidzianych urządzeń, które będą zainstalowania podczas trwającej obecnie rozbudowy - załącznik nr 7 w SIWZ, 2. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zapewni: a/ dyspozycyjność ludzi i sprzętu w ilościach potrzebnych do wykonania prac określonych umową, b/ stały kontakt telefoniczny oraz będzie posiadał stale włączony fax w celu umożliwienia przekazywania do realizacji robót - nr telefonu, nr faxu lub tel. komórkowy nr (dodatkowo może być również konto e-mail). c/ dyspozycyjność firmy w dni robocze, dni wolne, dni świąteczne d/ Wykonawca zapewni własny transport do przekazania oraz odbioru robót 3. Prace związane z konserwacją należy wykonywać w sposób zapewniający, w miarę możliwości ciągłe funkcjonowanie systemu monitoringu wizyjnego. Wszystkie terminy prac, a w szczególności te związane z wyłączeniem kamer, winny być wykonywane w uzgodnieniu z Policją..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.34.30.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) dysponują osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje: - ważne świadectwo kwalifikacyjne E, - ważne świadectwo kwalifikacyjne D- pracownicy nadzoru , b) wykonali (a w przypadku konserwacji również wykonują)w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 1 zamówienie z zakresu prac związanych z budową systemu monitoringu wizyjnego i cyfrowego przesyłu i rejestracji danych lub telewizji przemysłowej i cyfrowego przesyłu i rejestracji danych lub konserwacji elementów systemu monitoringu wizyjnego opartego o cyfrowy przesył i rejestrację danych o wartości min.100 tys. zł, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, 3) wykaz wykonanych (a w przypadku konserwacji również wykonywanych), w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - prac związanych z budową systemu monitoringu wizyjnego i cyfrowego przesyłu i rejestracji danych lub telewizji przemysłowej i cyfrowego przesyłu i rejestracji danych lub konserwacji elementów systemu monitoringu wizyjnego opartego o cyfrowy przesył i rejestrację danych, o wartości min.100 tys. zł., z podaniem ich wartości, zakresu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów, że usługi zostały wykonane należycie (co najmniej 1 zamówienie), 4) wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Dróg i Transportu Urzędu Miejskiego Białystok ul. Składowa 11 pok. 206.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 09:45, miejsce: Departament Dróg i Transportu Urzędu Miejskiego Białystok ul. Składowa 11 pok. 205.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa urządzeń radiotechnicznych
- Rozbiórka budynków kompleksu zaplecza technicznego WH1 I WH2 na terenie Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Białymstoku
- Bezgotówkowy zakup paliwa.
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu jednostek oraz Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku
- Rozbudowa infrastruktury IT Miasta Białystok - zakup serwerów Sytemu Zarządzania Ruchem
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku i Filii PUP w Łapach w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.