Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-04
Gdańsk: wykonanie robót rozbiórkowych budynku mieszkalnego przy ul. Malczewskiego 39-41 w Gdańsku wraz z zabezpieczeniem skarpy
Numer ogłoszenia: 235092 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót rozbiórkowych budynku mieszkalnego przy ul. Malczewskiego 39-41 w Gdańsku wraz z zabezpieczeniem skarpy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
a) robót rozbiórkowych budynku mieszkalnego przy ul. Malczewskiego 39-41 na działce numer 225/35, obręb 077.
b) wykonanie zabezpieczenia skarpy po rozbiórce budynku.
Łączna kubatura budynku do rozbiórki - 4661 m3.
2. Zakres robót rozbiórkowych obejmuje:
a) rozbiórkę pozostałych fragmentarycznie instalacji elektrycznej, wodociągowej, gazowej i kanalizacyjnej,
b) rozbiórkę stolarki okiennej i drzwiowej,
c) połaci dachowej tj.
-czapek kominowych i kominów,
- pokrycia dachowego z papy,
- obróbek blacharskich,
c) rozbiórkę konstrukcji dachu i nieużytkowego poddasza,
d) rozbiórkę ścian budynku i murów kominowych,
e) rozbiórkę stropów, podłóg i posadzek,
f) rozbiórkę ścian piwnicznych z pozostawieniem ścian zbudowanych z cegły pełnej od strony ul. Malczewskiego,
g) rozbiórkę fundamentów i ław fundamentowych,
h) zasypanie wykopu piaskiem,
i) wywóz gruzu i innych odpadów np. papa, śmieci, w tym znajdujących się w rozbieranych obiektach itp.
j) uporządkowanie terenu po rozbiórce.
3. Zakres robót związanych z wykonaniem zabezpieczenia skarpy w zakresie stabilizacji gruntu i wykonania murku oporowego:
- zamurowanie okien w pozostawionych ścianach piwnicznych
- wykonanie murku oporowego,
- zasypanie skarpy piaskiem,
- rozścielenie ziemi urodzajnej,
- posianie trawy.
4. Charakterystyka budynku do rozbiórki przy ul. Malczewskiego 39-41
Budynek mieszkalny wielorodzinny, wolnostojący, czterokondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym, trzyklatkowy.
Opis konstrukcji budynku:
Ściany nośne zewnętrzne, środkowe, działowe zbudowane z muru pruskiego - ryglówka drewniana wypełniona cegłą pełną. Ściany zewnętrzne ocieplone 10 cm warstwą styropianu i otynkowane.
Ściany piwnic od strony ul. Malczewskiego usytuowane poniżej terenu zbudowane z cegły pełnej ceramicznej.
Dach drewniany, dwuspadowy pokryty papą na deskowaniu. Stropy w trzyklatkowym budynku drewniane, belkowe z podsufitką.
Klatki schodowe o konstrukcji drewnianej, zabiegowe.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Projekt budowlano-wykonawczy rozbiórki budynku mieszkalnego przy ul. Malczewskiego 39-41 w Gdańsku wraz z projektem zabezpieczenia skarpy - załącznik nr 1 do siwz
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne. Roboty Budowlane - załącznik nr 2 do siwz;
- Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 3 do siwz;
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie stabilizacji gruntu. Murek oporowy - załącznik nr 4 do siwz;
- przedmiar robót (o charakterze informacyjnym) pn.Zabezpieczenie skarpy po rozbiórce budynku Gdańsk ul. Malczewskiego 39 do 41- załącznik nr 5 do siwz.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Kwota wadium: 3 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polegającego na posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca musi posiadać uprawnienia do gospodarowania odpadami zgodnie z art. 17 ust 1a ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
- 1 robotę polegającą na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych,
- 1 robotę budowlaną polegającą na robotach budowlano-konstrukcyjnych.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi wykazać dysponowanie 1 samochodem samowyładowawczym o ładowności powyżej 5 ton.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnego potencjału technicznego na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,
- 1 osobą na stanowisku kierowcy posiadającą uprawnienia dla kierowców pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony - wymagania określone w art. 39 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity - Dz.U. z 2004 r. nr 204. poz. 2088 z póź. zm.).
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
d) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Nieprzekazania Wykonawcy przez Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na rozbiórkę budynku do dnia podpisania umowy
2. Termin może ulec przesunięciu o ilość dni zwłoki w przekazaniu przez Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na rozbiórkę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00.
Cena brutto - 24,60 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 17.08.2012.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 19.07.2012 r. godzina 10:15,
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 6 - świetlica.
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe -specjalista ds. zamówień publicznych,
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1 pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wymiana opraw oświetleniowych w budynkach UG: część I - wymiana opraw oświetl. w WOiGw Gdyni przy al. M. Piłsudskiego 46, część II - wymiana opraw oświetl. w BG w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 53.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 53.
- Aktualizacja projektów stałej organizacji ruchu dla odcinków dróg zarządzanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Pucku
- Świadczenie usług transportu zamrożonego materiału biologicznego wymagającego kontrolowanych warunków przewozu w ramach realizacji projektów finansowanych przez Agencję Badań Medycznych
- Dostawa narzędzi bipolarnych do diatermii z dzierżawą oraz zestaw do usuwania przeszkód w naczyniach z dzierżawą dla UCK
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont klatki schodowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu
- Remont nawierzchni asfaltowej
- Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
- Wymiana kotłów na paliwo stałe 5 klasy spełniające wymagania Dyrektywy Parlamentu Europejskiego "Ecodesign" w budynkach na terenie gminy Bytów
- Budowa budynku garażowego z częścią gospodarczo-magazynową
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.