Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-07
Lublin: Odzież robocza i ochronna oraz obuwie; UM-ZP-262-52/09
Numer ogłoszenia: 233687 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie , Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 528 88 67, faks 081 5328927.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odzież robocza i ochronna oraz obuwie; UM-ZP-262-52/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie w ilośći i o parametrach określonych przez Zamawiającego oraz spełniajacej wymagania zawarte w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 1.2.1. wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie zadania, na który składana jest oferta; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp; 1.5potwierdzają, że oferowany przedmiot zamówienia w Zadaniu nr 4 poz. 20 oraz Zadaniu nr 5 poz. 1 i 7 jest zgodny z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 1.6 potwierdzają, że oferowany przedmiot zamówienia w Zadaniu nr 4 poz. 17 oraz Zadaniu nr 5 poz. 3, 4, 5, 6, 8, 11,12, 15, 16, 17 i 21 jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005r., Nr 259, poz. 2173). 1.7 potwierdzają, że oferowany przedmiot zamówienia w Zadaniu nr 1 poz. 1 i poz. 2, w Zadaniu nr 3 oraz w Zadaniu nr 5 poz. 12 i poz. 22 jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 poz. 896 ze zm.). 2. W przypadku składania ofert wspólnych warunki określone w ppkt 1.2., 1.3., 1.5., 1.6. i 1.7. mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie składających ofertę. Pozostałe warunki musi spełniać każdy z Wykonawców. 3. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w III.2) poniżej wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w III.2) powyżej ust. 1. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz dostaw oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, w celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w III.2) powyżej ust. 1 ppkt 1.2.1. 1.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w III.2) powyżej ust. 1 pkt 1.5. należy przedłożyć dokumenty (deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności) potwierdzające zgodność wykonania oferowanego przedmiotu zamówienia z normami zharmonizowanymi. 1.5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w III.2) powyżej ust. 1 pkt 1.6. należy przedłożyć dokumenty (certyfikaty oceny WE lub deklaracje zgodności WE) potwierdzające zgodność wykonania oferowanego przedmiotu zamówienia z normami zharmonizowanymi i dyrektywami unijnymi dotyczącymi bezpieczeństwa wyrobu i ochrony zdrowia; 1.6. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w III.2) powyżej ust. 1 pkt 1.7. należy przedłożyć dokumenty (deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych) potwierdzające zgodność oferowanego wyrobu medycznego z wymaganiami zasadniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 poz. 896 ze zm.), w szczególności potwierdzające odpowiednio jakość tkaniny użytej do produkcji odzieży medycznej, jakość włókniny użytej do produkcji maseczek oraz wykonanie obuwia profilaktycznego zgodnie z normami zharmonizowanymi i dyrektywami unijnymi. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców: 2.1. dokument wymieniony w pkt. 1.1 może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika upoważnionego do ich reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.2. dokument wymieniony w pkt 1.2. składa osobno każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 2.3. dokument wymieniony w pkt. 1.3., 1.4., 1.5. i 1.6. składa ten lub ci wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie warunku 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 65
- 2 - Ocena jakości - 35
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Strona internetowa jw. Osoba do kontaktu: Magdalena Kacprzyk tel. (081)5288870, fax. (081)5288927, e-mail: magdalena.kacprzyk@umlub.pl, Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, pok. 219.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2009 godzina 11:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, pok. 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nr 1 (poz. 1 i poz. 2) oraz Zadanie nr 3 ujęte są w projekcie pt.: Uniwersytet Nowoczesny - Współpraca w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 4.1.1 PO KL. Załącznik 1 Sekcja 4) Czas trwania i termin wykonania - pełne brzmienie: 1. poz. 1 zał. 4.1. do SIWZ w ilości 322 pary i poz. 2 zał. nr 4.1. do SIWZ w ilości 10 par w terminie do 30 dni licząc od daty podpisania umowy; 2. poz. 1 zał. nr 4.1. do SIWZ w ilości 444 pary i poz. 2 zał. nr 4.1. do SIWZ w ilości 10 par w terminie do 31.12.2010r. 3. poz. 1 zał. nr 4.1. do SIWZ w ilości 84 pary, poz. 2 zął. nr 4.1. do SIWZ w ilości 410 par oraz poz. od 3 do 6 zał. nr 4.1. do SIWZ sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy. Załącznik 3 Sekcja 4) Czas trwania i termin wykonania - pełne brzmienie: 1. poz. 1 do 4 zał. nr 4.3. do SIWZ w ilości 170 kompletów każda oraz poz. 5 do 8 zał. nr 4.3. do SIWZ w ilości 20 kompletów każda w terminie do 30 dni licząc od daty podpisania umowy. 2. poz. 1 do 4 zał. nr 4.3. do SIWZ w ilości 230 kompletów każda oraz poz. 5 do 8 zał. nr 4.3. do SIWZ w ilości 30 kompletów każda w terminie do 31.12.2010r.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odzież robocza oraz obuwie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież robocza oraz obuwie, w tym obuwie profilaktyczne oraz fartuchy w ilości i o parametrach określonych w zał. nr 4.1. do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniające wymagania zawarte w wymienionym załączniku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena jakości - 35
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odzież ochronna oraz obuwie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież ochronną oraz obuwie, w tym kurtki przeciwdeszczowe, kurtki ocieplane oraz obuwie ocieplane w ilości i o parametrach określonych w zał. nr 4.2. do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniające wymagania zawarte w wymienionym załączniku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.22.00.00-7, 18.22.32.00-0, 18.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena jakości - 35
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odzież robocza.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież roboczą, w tym odzież medyczna w ilości i o parametrach określonych w zał. nr 4.3. do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniające wymagania zawarte w wymienionym załączniku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.22.22.00-3, 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena jakości - 35
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odzież robocza i ochronna oraz obuwie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież robocza i ochronna oraz obuwie, w tym fartuchy i ubrania robocze, koszule, bielizna, rękawice, czapki, okulary, obuwie, wkłady do obuwia w ilości i o parametrach określonych w zał. nr 4.4. do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniające wymagania zawarte w wymienionym załączniku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.14.10.00-9, 18.14.20.00-6, 18.22.00.00-7, 18.22.22.00-3, 18.31.00.00-5, 18.33.22.00-5, 18.44.33.20-5, 18.81.22.00-6, 33.73.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena jakości - 35
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odzież robocza i ochronna oraz obuwie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież robocza i ochronna oraz obuwie, w tym ubrania kwasoodporne, fartuchy, rękawice, buty kwasoodporne, kalosze, szelki bezpieczeństwa, pasy monterskie i kaski ochronne w ilości i o parametrach określonych w zał. nr 4.5. do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniające wymagania zawarte w wymienionym załączniku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.32.30.00-9, 18.42.40.00-7, 18.44.42.00-5, 18.80.00.00-7, 18.81.22.00-6, 18.81.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena jakości - 35
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawy nabiału, pieczywa, produktów suchych, mięsa i wędlin wieprzowych oraz drobiowych do Domu Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty w Lublinie
- "Dostawa narzędzi laparoskopowych na potrzeby COZL".
- Kompleksowe utrzymanie czystości pomieszczeń służbowych w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 w roku 2025
- "Dostawa sprzętu AGD na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn. "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa".
- Dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn:"Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa
- Rozbudowa drogi krajowej nr 74 na odcinku dojazdu do mostu w Annopolu od km 175+502 do km 176+025
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.