Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-08
Wieliczka: Zabezpieczenie komory Jezioro Wessel na poziomie III
Numer ogłoszenia: 233430 - 2015; data zamieszczenia: 08.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 2787111, 12 2787132, faks 12 2787110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna - Górnictwo.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie komory Jezioro Wessel na poziomie III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie komory Jezioro Wessel na poziomie III, zwanego dalej robotami górniczymi 2. W ramach wykonania robót górniczych Wykonawca jest zobowiązany: 1)zorganizować plac robót, 2)sporządzić technologię wykonywania robót, 3)zrealizować roboty górnicze, 4)zapewnić materiały niezbędne do realizacji robót górniczych, 5)zapewnić maszyny i urządzenia niezbędne do wykonania robót górniczych, 6)zapewnić osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do nadzoru nad prowadzonymi robotami górniczymi. 3. Roboty górnicze winny być wykonane zgodnie z: 1)dokumentacją projektową pod nazwą: Uzupełnienie Projektu technicznego zabezpieczenia komory Jezioro Wessel na poz. III w zakresie zabezpieczenia południowego chodnika obejściowego do poprzeczni Prokopowicz wraz z kosztorysem inwestorskim - która stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji, 2) Pozwoleniem nr 1094/12 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 09.11.2012r. znak: OZKr.5142.1181.2012.J.Ch - którego kopia stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji, 3)Zaleceniami konserwatorskimi z dnia 8 czerwca 2010 r., znak: OZKr.JCH.562- 830/10, których kopia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. 4)Instrukcją impregnacji ogniochronnej drewnianych elementów obudowy i wystroju wyrobisk w K.S. Wieliczka S.A. do materiału trudno zapalnego wprowadzoną do stosowania Zarządzeniem Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego z dnia 08.03.2011r. - której kopia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; 5)Instrukcją bezpiecznego wykonywania obrywki stropów i ociosów w podziemnych wyrobiskach korytarzowych i komorowych Kopalni Soli Wieliczka- której kopia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Szacunkowy zakres robót przygotowawczych określa poniższy przedmiar: Lp.; Rodzaj robót; Jednostka miary; Maksymalna ilość ODCINEK I ORAZ II CHODNIKA OBEJŚCIOWEGO - POŁUDNIOWEGO 1.; Demontaż dotychczasowej wykładki stropu i ociosów; m2; 75 2.; Demontaż dotychczasowej obudowy drewnianej; kpl.; 20 3.; Niwelacja spągu na przebudowywanym odcinku wyrobiska; m3; 10 4.; Przybierka ociosów pod wnęki; m3; 8 5.; Wylewka z betonu kl. C20/C25 o grubości 0,15m z pozostawieniem wzdłuż ociosów szczelin dylatacyjnych; m3; 5 6.; Wykonanie wykładki z desek 0,05m; m2; 50 7.; Zabezpieczenie ociosów komory obudową z okrąglaków fi30cm, szerokość 2,0m wysokość 3,0m; szt.; 8 8.; Zabezpieczenie ociosów komory obudową z okrąglaków fi20cm, szerokość 1,5m wysokość 2,8m; szt.; 12 CHODNIK DOJŚCIOWY DO POPRZECZNI PROKOPOWICZ 9.; Demontaż dotychczasowej wykładki stropu i ociosów; m2; 180 10.; Demontaż dotychczasowej obudowy odrzwiowej; kpl.; 79 11.; Niwelacja spągu na przebudowanym odcinku wyrobiska; m3; 18 12.; Przybierka ociosów pod wnęki; m3; 70 13.; Wylewka betonowa spągu o gr. 15 cm z betonu kl. C20/25 z pozostawieniem wzdłuż ociosów szczelin dylatacyjnych; m3; 12 14.; Wykonanie wykładki z desek o gr. 0,05m; m2; 50 15.; Zabezpieczenie ociosów komory obudową z okrąglaków fi20 cm, szerokość 2,5m, wysokość 2,2 m (stropnice z jednej strony na stojaku, a z drugiej na kaszcie); szt.; 8 16.; Zabezpieczenie ociosów komory obudową z okrąglaków fi20 cm, szerokość 1,5 m, wysokość 2,8 m; szt.; 82 5.Wykonawca może zrealizować większą ilość robót określonych w przedmiarze zamieszczonym w pkt 4., jeżeli będzie to konieczne dla realizacji robót przygotowawczych w pełnym zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 3 ppkt 1. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o przewidywanej konieczności realizacji większej ilości robot określonych w przedmiarze zamieszczonym w pkt 4. Na wykonanie większej ilości poszczególnych rodzajów robót określonych w przedmiarze zamieszczonym w pkt 4., niezbędna jest uprzednia pisemna zgoda Zamawiającego wyrażona wedle zasad reprezentacji Zamawiającego. 6.Wykonawca zrealizuje mniejszą ilość robót określonych w przedmiarze zamieszczonym w pkt 4., jeżeli ich wykonanie nie będzie konieczne dla realizacji robót przygotowawczych w pełnym zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 3. ppkt 1. 7.Roboty górniczy będą wykonywane w ustalonym czasie dobowym po uzgodnieniu z Zamawiającym Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 12 do specyfikacji, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.41.00 - Roboty budowlane dla górnictwa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 10 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIV pkt 2 specyfikacji. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Oddział w Wieliczce Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2015/TRG/51 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli Wieliczka S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli Wieliczka S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu górniczych robót zabezpieczających w podziemnych wyrobiskach zakładu górniczego, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) udokumentowanie, że realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi pod kierownictwem osoby posiadającej kwalifikacje uprawniające do pełnienia, w podziemnej części Zakładu Górniczego Kopalni Soli Wieliczka, funkcji kierownika działu robót górniczych 2) udokumentowanie, że objęcie bieżącego dozoru robót górniczych, na każdej obsadzonej zmianie roboczej, nastąpi przez osoby posiadające kwalifikacje uprawniające do pełnienia, w podziemnej części Zakładu Górniczego Kopalni Soli Wieliczka, funkcji osoby co najmniej średniego dozoru ruchu w specjalności górniczej..
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 500 000,00 złotych (polisa, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji zamówienia podany przez Wykonawcę w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w dniach - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie, o którym mowa w pkt 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) niedostępności na rynku materiałów wskazanych w dokumentach, o których mowa w § 7, 2) zastosowania materiałów, urządzeń, rozwiązań technicznych lub technologicznych pozwalających na zmniejszenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub zwiększenie wartości użytkowej wykonanego przedmiotu umowy, 3) potrzeby wykonania przedmiotu umowy przy użyciu innych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentach, o których mowa w § 7. Potrzeba wykonania przedmiotu umowy przy użyciu innych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych zachodzi w sytuacji gdy: a) użycie przewidzianych w dokumentach, o których mowa w § 7, materiałów, urządzeń rozwiązań technicznych lub technologicznych, groziłoby niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy przez Wykonawcę, b) użycie innych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych wynika ze zmiany przepisów prawa, 4) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentach, o których mowa w § 7, warunków realizacji przedmiotu umowy, które groziłyby niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy przez Wykonawcę przy użyciu dotychczasowych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu dotychczasowych rozwiązań technicznych lub technologicznych, 5) potrzeby usunięcia ujawnionych sprzeczności lub wad w dokumentach, o której mowa w § 7, 6) udzielenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia na wykonanie robót dodatkowych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 7) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego, 8) działania siły wyższej, 9) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania lub zawarcia umowy, 10) wniesienia odwołania w toku postępowania, na podstawie którego dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku konieczności wykonania większej ilości poszczególnych rodzajów prac przewidzianych w kosztorysie stanowiącym załącznik nr 4 do umowy. 4. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w pkt 2, 3 lub 4, nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 6. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 2, 3 lub 4 każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy a w przypadku zmian dokonywanych na podstawie pkt 4, szczegółowego opisu wpływu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3) projekt zmiany umowy. 7. Wystąpienie, o którym mowa w pkt 6 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 8. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 9. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 10. Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalniawieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Dział Zamówień Publicznych, pokój A.9..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2015 godzina 11:30, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Sekretariat Zarządu - budynek A, parter..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla grup uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 w Wieliczce w 2025r.
- "Wynajem wraz z serwisem urządzeń i pomieszczeń do zaspokajania potrzeb higieniczno-sanitarnych w wyrobiskach podziemnych Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Remont drogi powiatowej 2011K (ul. Krakowska) w km od 6 +879,00 do km 7+406,00 w miejscowości Niepołomice, Powiat Wielicki"
- "Świadczenie usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości w pomieszczeniach budynków Sądu Rejonowego w Wieliczce oraz na terenach przyległych do budynków
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.