eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówSporządzenie projektów zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-02

Sulechów: Sporządzenie projektów zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Numer ogłoszenia: 230666 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181648 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektów zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje: 1.1. sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów w obrębie geodezyjnym Cigacice, w obrębie geodezyjnym Górki Małe oraz w obrębie geodezyjnym Górzykowo uchwalonego uchwałą nr XXXVI/343/2006 Rady Miej-skiej w Sulechowie z dnia 17 stycznia 2006 r. (Dz. Urz. Woj. Lubuskiego Nr 15,poz. 375 ze zmianami), zgodnie z uchwałami nr 0007.102.2011 Rady Miejskiej w Sulechowie z dnia 20 września 2011 r., nr 0007.132.2011 Rady Miejskiej w Sulechowie z dnia 15 listopada 2011 r. i nr 0007.166.2012 Rady Miejskiej w Sulechowie z dnia 17 stycznia 2012 r. Zmiana planu obejmuje teren działek nr 154, 135/7, 135/8, 135/23, 135/24, 296/1, 296/2 i 296/3 położonych w obrębie Górzykowo, działek nr 94, 95 i 153 położonych w obrębie Górki Małe i działek nr 60/2 i 60/4 położonych w obrębie Górzykowo o łącznej pow. ok. 7,8 ha. 1.2. sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębów geodezyjnych Mozów, Brzezie k. Sulechowa, części obrębu 3 miasta Sulechów i części obrębu Nowy Świat, uchwalonego uchwałą nr XLV/432/2006 Rady Miejskiej w Sulechowie z dnia 27 października 2006 r. (Dz. Urz. Woj. Lubuskiego z 2007 r. Nr 3, poz. 46 ze zmianami), zgodnie z uchwałami nr 0007.101.2011 Rady Miejskiej w Sulechowie z dnia 20 września 2011 r., nr 0007.131.2011 Rady Miejskiej w Sulechowie z dnia 15 listopada 2011 r. i nr 0007.191.2012 z dnia 15 maja 2012 r. Zmiana planu obejmuje teren działek nr 3/8, 3/7 i 3/10 położonych w obrębie Nowy Świat o pow. ok.0,5 ha. 1.3. sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części tere-nów w obrębie geodezyjnym Nowy Świat zgodnie z uchwałą nr 0007.181.2012 Rady Miejskiej w Sulechowie z dnia 17 kwietnia 2012 r. Planu obejmuje teren działek nr 34/1, 34/2 i 35 położonych w obrębie Nowy Świat o pow. ok.5,5 ha. 1.4. opracowanie prognoz oddziaływania na środowisko i przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostęp-nieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środo-wiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. Nr 199, poz.1227), prognozy skutków finansowych uchwalenia planów, uzyskanie opinii i uzgodnień, przygotowanie wniosków w celu uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na nierolnicze i nieleśne. 2. Opracowania należy wykonać w trzech egzemplarzach, do każdego egzemplarza jedną planszę kolorową oraz jeden egzemplarz w wersji elektronicznej. Ilości nie obejmują egzemplarzy nie-zbędnych do uzyskania uzgodnień i opinii. Projekt planu i projekty zmiany planów należy wy-konać zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie zasad techniki prawodawczej ( Dz. U. Nr 100, poz. 908) w edytorze XML aktów prawnych. 3. Projekty muszą zawierać wszystkie niezbędne uzgodnienia i opinie a uchwały przesłane Woje-wodzie Lubuskiemu wraz załącznikami oraz dokumentacją planistyczną, ocenę zgodności z prawem. 4. Projekty muszą być wykonane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), a w szczególności z art.17 oraz aktami wykonawczymi do ww ustawy. 5. W ofercie należy podać cenę za wykonanie zamówienia uwzględniając koszty związane z opra-cowaniem prognoz oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu i zmian planów, koszty związane z przygotowaniem wniosków wraz z wymaganymi do-kumentami i opracowaniami, w celu uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne oraz uzyskaniem opinii i uzgodnień, a także koszty zwią-zane z uczestnictwem w komisji urbanistycznej, w dyskusjach publicznych nad przyjętymi w projektach rozwiązaniami, koszty związane z adresowaniem kopert i potwierdzeń zwrotnych związanych z wysyłką zawiadomień i inne koszty Wykonawcy, potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia wpływające na ostateczną cenę. Cena nie obejmuje opracowania ekofi-zjograficznego. 6. Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić w terenie warunki wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ArKom s.c., ul. Niecała 2d, 65-245 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39975,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39975,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55165,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.