Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-19
Golub-Dobrzyń: Dostawa materiałów biurowych i materialów eksploatacyjnych komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu.
Numer ogłoszenia: 225627 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, Plac 1000-lecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, fax 056 6835383.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.golub-dobrzyn.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i materialów eksploatacyjnych komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny przedmiot zamówienia określony został w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy o udzielenie Zamówienia moga ubiegać sie Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegaja wykluczniu z postepowania, z godnie z art. 24 Ustawy Ocena spelniania warunków udzialu w postepowaniu: Ocena wg formuły spełnia/nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z formularzem ofertowym ( zał. Nr 3 SIWZ i tabelą nr 1 i/lub 2) następujące oświadczenia: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do skladania ofert, - podpisane Oświadczenie oferenta ( zawarte w druku formularza ofertowego- zał. 3 do SIWZ). Zaakceptowany i podpisany projekt umowy ( zal. nr 4)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.golub-dobrzyn.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Plac 1000-lecia 25 87-400 Golub-Dobrzyń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Plac 1000-lecia 25 87-400 Golub-Dobrzyń (pok.14).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny przedmiot określony został w załączniku nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych komputerowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny przedmiot zamówienia określony został w zał. nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GOLUBIA-DOBRZYNIA
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego wraz z jednostkami z podziałem na II części
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 - zadanie 4 i zadanie 5
- "Zakup samochodu ciężarowego"
- Przebudowa ulicy Konopnickiej w Golubiu-Dobrzyniu o nr 110617C (0+000,00 km - 0+369,96 km) w ramach zadania pn. "Przebudowa ulicy Konopnickiej"
- Dostawa UTM dla podległych jednostek organizacyjnych powiatu golubsko-dobrzyńskiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Golubsko-Dobrzyński"
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek mieszkalno-usługowy, siedziby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Golubiu-Dobrzyniu przy ul. Brzozowej 9"
więcej: przetargi w Golubiu-Dobrzyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Klubu Dziecięcego w Suchowoli
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów biurowych
- "Innowacyjne metody nauczania dla rozwoju kompetencji kluczowych u uczniów i nauczycieli " na zakup wyp. w pomoce dydaktyczne sal lekcyjnych dla szkół podst. m.: Chodel, Granice i Ratoszyn Drugi
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa wyposażenia, pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych oraz sprzętu elektronicznego i elektrycznego na potrzeby utworzenia Klubu Malucha w Kikole
- Dostawa wyposażenia do Klubu Dziecięcego w Szydłowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.