eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki DolneZorganizowanie i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego dla Uczestników Projektu Czas na aktywność w gminie Ustrzyki Dolne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-01

Ustrzyki Dolne: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego dla Uczestników Projektu Czas na aktywność w gminie Ustrzyki Dolne
Numer ogłoszenia: 225340 - 2011; data zamieszczenia: 01.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Wyzwolenia 7, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 4611868, 4613774, -75, -76, faks 013 4611868.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego dla Uczestników Projektu Czas na aktywność w gminie Ustrzyki Dolne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: Zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów i szkoleń dla Uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Czas na aktywność w gminie Ustrzyki Dolne realizowanego w roku 2011 przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustrzykach Dolnych. Zamówienie składa się z 8 części: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NR I: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym, szacunkowa liczba uczestników szkolenia:od 3 do 7 osób 2. Operator koparko ładowarki, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: od 3 do 7 osób 3. Prawo jazdy kat. C, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 4 osoby 4. Prawo jazdy kat. C + E, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 4 osoby Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku rezygnacji Uczestników Projektu zmianie może ulec podana powyżej liczba Uczestników szkoleń. Szkolenia należy zrealizować w okresie: od dnia podpisania umowy do 9 grudnia 2011 r. Oprócz usługi edukacyjnej Wykonawca będzie musiał zapewnić również usługi dodatkowe niezbędne przy odpowiednim charakterze szkolenia: - Ubezpieczenie NW dla każdego uczestnika szkolenia na czas trwania zajęć; - Zestaw materiałów pomocniczych i dostęp do sprzętu dydaktycznego niezbędnego do prawidłowego przebiegu szkolenia; - Materiały szkoleniowe, podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego z kartkami trwale złączonymi. Materiały o których mowa Uczestnicy kursu otrzymają na własność; - Wyeksponowanie logotypów PO KL oraz Unii Europejskiej i zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską na materiałach szkoleniowych oraz w pomieszczeniach w których realizowane są zajęcia teoretyczne- zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do pobrania na stronie internetowej www.efs.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego; - Catering w trakcie odbywania się zajęć; - Prowadzenie list obecności oraz przeprowadzenie badania ewaluacyjnego po zakończonym szkoleniu, według wzorów przekazanych przez Zamawiającego lub własnych - po wcześniejszym przedłożeniu ich do akceptacji Zamawiającemu - dokumenty te wraz z rachunkiem należy po zakończeniu szkolenia przekazać Zamawiającemu; - W przypadku szkoleń kończących się egzaminem państwowym - koszt tego jednokrotnego podejścia do egzaminu pokryje Wykonawca; w przypadku nie zaliczenia egzaminu przez uczestnika skutkującego nie uzyskaniem uprawnień w pierwszym terminie wraz z rachunkiem należy przekazać dowód opłacenia egzaminu oraz dokument potwierdzający zgłoszenie uczestnika na egzamin. UWAGA: Koszt badań lekarskich oraz zwrotu kosztów dojazdu uczestników szkoleń na zajęcia pokrywa zamawiający Koszty usług dodatkowych należy wliczyć w koszty szkolenia i ująć w kalkulacji kosztów kursu na poziomie uśrednionym PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NR II: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Kucharz, szacunkowa liczba uczestników szkolenia od 1 do 3 osób 2. Opiekunka osób starszych i dzieci, szacunkowa liczba uczestników szkolenia od 6 do 13 osób 3. Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, szacunkowa liczba uczestników szkolenia od 5 do 13 osób 4. Obsługa kasy fiskalnej, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba 5. Kelner barman, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: od 1 do 4 osób 6. Księgowość wspomagana komputerem, szacunkowa liczba uczestników szkolenia od 1 do 3 osób 7. Magazynier z obsługą komputera, szacunkowa liczba uczestników szkolenia od 1 do 2 osób 8. Kadry i płace, szacunkowa liczba uczestników szkolenia od 1 do 2 osoby 9. Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 3 osoby Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku rezygnacji Uczestników Projektu zmianie może ulec podana powyżej liczba Uczestników szkoleń. Szkolenia należy zrealizować w okresie: od dnia podpisania umowy do 9 grudnia 2011 r. Oprócz usługi edukacyjnej Wykonawca będzie musiał zapewnić również usługi dodatkowe niezbędne przy odpowiednim charakterze szkolenia: - Szkolenia winny być zrealizowane na terenie Ustrzyk Dolnych, chyba że charakter szkolenia wymaga aby niektóre zajęcia odbywały się poza terenem Ustrzyk Dolnych; - Ubezpieczenie NW dla każdego uczestnika szkolenia na czas trwania zajęć; - Zestaw materiałów pomocniczych i dostęp do sprzętu dydaktycznego niezbędnego do prawidłowego przebiegu szkolenia; - Materiały szkoleniowe, podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego z kartkami trwale złączonymi. Materiały o których mowa Uczestnicy kursu otrzymają na własność; - Wyeksponowanie logotypów PO KL oraz Unii Europejskiej i zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską na materiałach szkoleniowych oraz w pomieszczeniach w których realizowane są zajęcia teoretyczne- zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do pobrania na stronie internetowej www.efs.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego; - Catering w trakcie odbywania się zajęć, kawa, herbata, ciastka, paluszki a jeżeli zajęcia trwają 6 godzin lekcyjnych lub dłużej w ciągu dnia również gorący posiłek; - Prowadzenie list obecności oraz przeprowadzenie badania ewaluacyjnego po zakończonym szkoleniu, według wzorów przekazanych przez Zamawiającego lub własnych - po wcześniejszym przedłożeniu ich do akceptacji Zamawiającemu; - W przypadku szkoleń kończących się egzaminem państwowym - koszt tego jednokrotnego podejścia do egzaminu pokryje Wykonawca; w przypadku nie zaliczenia egzaminu przez uczestnika skutkującego nie uzyskaniem uprawnień w pierwszym terminie wraz z rachunkiem należy przekazać dowód opłacenia egzaminu oraz dokument potwierdzający zgłoszenie uczestnika na egzamin. UWAGA: Koszt badań lekarskich oraz zwrotu kosztów dojazdu na zajęcia dla uczestników szkoleń pokrywa zamawiający Koszty usług dodatkowych należy wliczyć w koszty szkolenia i ująć w kalkulacji kosztów kursu na poziomie uśrednionym PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NR III: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Posadzkarz glazurnik, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba 2. Murarz tynkarz, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba 3. Cieśla budowlany dekarz, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 - 2 osoby Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku rezygnacji Uczestników Projektu - zmianie może ulec podana powyżej liczba Uczestników szkoleń. Szkolenia należy zrealizować w okresie: od dnia podpisania umowy do 9 grudnia 2011 r. Oprócz usługi edukacyjnej Wykonawca będzie musiał zapewnić również usługi dodatkowe niezbędne przy odpowiednim charakterze szkolenia: - Ubezpieczenie NW dla każdego uczestnika szkolenia na czas trwania zajęć; - Zestaw materiałów pomocniczych i dostęp do sprzętu dydaktycznego niezbędnego do prawidłowego przebiegu szkolenia; - Materiały szkoleniowe, podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego z kartkami trwale złączonymi. Materiały o których mowa Uczestnicy kursu otrzymają na własność; - Wyeksponowanie logotypów PO KL oraz Unii Europejskiej i zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską na materiałach szkoleniowych oraz w pomieszczeniach w których realizowane są zajęcia teoretyczne- zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do pobrania na stronie internetowej www.efs.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego; - Catering w trakcie odbywania się zajęć: kawa, herbata, ciastka, paluszki - Prowadzenie list obecności oraz przeprowadzenie badania ewaluacyjnego po zakończonym szkoleniu, według wzorów przekazanych przez Zamawiającego lub własnych - po wcześniejszym przedłożeniu ich do akceptacji Zamawiającemu UWAGA: Koszt badań lekarskich oraz zwrotu kosztów dojazdu na zajęcia dla uczestników szkoleń pokrywa zamawiający Koszty usług dodatkowych należy wliczyć w koszty szkolenia i ująć w kalkulacji kosztów kursu na poziomie uśrednionym PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NR IV: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: 1. Kurs na licencję pracownika ochrony I stopnia, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku rezygnacji Uczestników Projektu - zmianie może ulec podana powyżej liczba Uczestników szkoleń. Szkolenia należy zrealizować w okresie: od dnia podpisania umowy do 9 grudnia 2011 r. Oprócz usługi edukacyjnej Wykonawca będzie musiał zapewnić również usługi dodatkowe niezbędne przy odpowiednim charakterze szkolenia: - Ubezpieczenie NW dla każdego uczestnika szkolenia na czas trwania zajęć; - Zestaw materiałów pomocniczych i dostęp do sprzętu dydaktycznego niezbędnego do prawidłowego przebiegu szkolenia; - Materiały szkoleniowe: podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego z kartkami trwale złączonymi. Materiały o których mowa Uczestnicy kursu otrzymają na własność; - Wyeksponowanie logotypów PO KL oraz Unii Europejskiej i zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską na materiałach szkoleniowych oraz w pomieszczeniach w których realizowane są zajęcia teoretyczne- zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do pobrania na stronie internetowej www.efs.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego; - Prowadzenie list obecności oraz przeprowadzenie badania ewaluacyjnego po zakończonym szkoleniu, według wzorów przekazanych przez Zamawiającego lub własnych - po wcześniejszym przedłożeniu ich do akceptacji Zamawiającemu; UWAGA: Koszt badań lekarskich oraz zwrotu kosztów dojazdu na zajęcia dla uczestników szkoleń pokrywa zamawiający Koszty usług dodatkowych należy wliczyć w koszty szkolenia i ująć w kalkulacji kosztów kursu na poziomie uśrednionym PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NR V: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Kosmetyczka, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: od 2 do 5 osób 2. Fryzjer, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: od 1 do 3 osób 3. Masaż klasyczny, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: od 1 do 3 osób 4. Wizaż i stylizacja, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku rezygnacji Uczestników Projektu - zmianie może ulec podana powyżej liczba Uczestników szkoleń. Szkolenia należy zrealizować w okresie: od dnia podpisania umowy do 9 grudnia 2011 r. Oprócz usługi edukacyjnej Wykonawca będzie musiał zapewnić również usługi dodatkowe niezbędne przy odpowiednim charakterze szkolenia: - Ubezpieczenie NW dla każdego uczestnika szkolenia na czas trwania zajęć; - Zestaw materiałów pomocniczych i dostęp do sprzętu dydaktycznego niezbędnego do prawidłowego przebiegu szkolenia; - Materiały szkoleniowe: podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego z kartkami trwale złączonymi. Materiały o których mowa Uczestnicy kursu otrzymają na własność; - Wyeksponowanie logotypów PO KL oraz Unii Europejskiej i zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską na materiałach szkoleniowych oraz w pomieszczeniach w których realizowane są zajęcia teoretyczne- zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do pobrania na stronie internetowej www.efs.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego; - Catering w trakcie odbywania się zajęć - kawa, herbata, ciastka, paluszki; - Prowadzenie list obecności oraz przeprowadzenie badania ewaluacyjnego po zakończonym szkoleniu, według wzorów przekazanych przez Zamawiającego lub własnych - po wcześniejszym przedłożeniu ich do akceptacji Zamawiającemu; UWAGA: Koszt badań lekarskich oraz zwrotu kosztów dojazdu na zajęcia dla uczestników szkoleń pokrywa zamawiający Koszty usług dodatkowych należy wliczyć w koszty szkolenia i ująć w kalkulacji kosztów kursu na poziomie uśrednionym PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NR VI: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: 1. Ogrodnik terenów zielonych, szacunkowa liczba uczestników szkolenia od 1 do 5 osób Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku rezygnacji Uczestników Projektu zmianie może ulec podana powyżej liczba Uczestników szkoleń. Szkolenia należy zrealizować w okresie: od dnia podpisania umowy do 9 grudnia 2011 r. Oprócz usługi edukacyjnej Wykonawca będzie musiał zapewnić również usługi dodatkowe niezbędne przy odpowiednim charakterze szkolenia: - Ubezpieczenie NW dla każdego uczestnika szkolenia na czas trwania zajęć; - Zestaw materiałów pomocniczych i dostęp do sprzętu dydaktycznego niezbędnego do prawidłowego przebiegu szkolenia; - Materiały szkoleniowe (podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego z kartkami trwale złączonymi). Materiały o których mowa Uczestnicy kursu otrzymają na własność; - Wyeksponowanie logotypów PO KL oraz Unii Europejskiej i zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską na materiałach szkoleniowych oraz w pomieszczeniach w których realizowane są zajęcia teoretyczne- zgodnie z dokumentem: Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do pobrania na stronie internetowej www.efs.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego; - Catering w trakcie odbywania się zajęć: kawa, herbata, ciastka, paluszki - Prowadzenie list obecności oraz przeprowadzenie badania ewaluacyjnego po zakończonym szkoleniu, według wzorów przekazanych przez Zamawiającego lub własnych - po wcześniejszym przedłożeniu ich do akceptacji Zamawiającemu UWAGA: Koszt badań lekarskich oraz zwrotu kosztów dojazdu na zajęcia dla uczestników szkoleń pokrywa zamawiający Koszty usług dodatkowych należy wliczyć w koszty szkolenia i ująć w kalkulacji kosztów kursu na poziomie uśrednionym PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NR VII: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: 1. Pilarz drwal, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku rezygnacji Uczestników Projektu zmianie może ulec podana powyżej liczba Uczestników szkoleń. Szkolenia należy zrealizować w okresie: od dnia podpisania umowy do 9 grudnia 2011 r. Oprócz usługi edukacyjnej Wykonawca będzie musiał zapewnić również usługi dodatkowe niezbędne przy odpowiednim charakterze szkolenia: - Ubezpieczenie NW dla każdego uczestnika szkolenia na czas trwania zajęć; - Zestaw materiałów pomocniczych i dostęp do sprzętu dydaktycznego niezbędnego do prawidłowego przebiegu szkolenia; - Materiały szkoleniowe: podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego z kartkami trwale złączonymi. Materiały o których mowa Uczestnicy kursu otrzymają na własność; - Wyeksponowanie logotypów PO KL oraz Unii Europejskiej i zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską na materiałach szkoleniowych oraz w pomieszczeniach w których realizowane są zajęcia teoretyczne- zgodnie z dokumentem: Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do pobrania na stronie internetowej www.efs.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego - Catering w trakcie odbywania się zajęć: kawa, herbata, ciastka, paluszki - Prowadzenie list obecności oraz przeprowadzenie badania ewaluacyjnego po zakończonym szkoleniu, według wzorów przekazanych przez Zamawiającego lub własnych - po wcześniejszym przedłożeniu ich do akceptacji Zamawiającemu UWAGA: Koszt badań lekarskich oraz zwrotu kosztów dojazdu na zajęcia dla uczestników szkoleń pokrywa zamawiający Koszty usług dodatkowych należy wliczyć w koszty szkolenia i ująć w kalkulacji kosztów kursu na poziomie uśrednionym PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NR VIII: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: 1. Operator żurawia wieżowego, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku rezygnacji Uczestników Projektu zmianie może ulec podana powyżej liczba Uczestników szkoleń. Szkolenia należy zrealizować w okresie: od dnia podpisania umowy do 9 grudnia 2011 r. Oprócz usługi edukacyjnej Wykonawca będzie musiał zapewnić również usługi dodatkowe niezbędne przy odpowiednim charakterze szkolenia: - Ubezpieczenie NW dla każdego uczestnika szkolenia na czas trwania zajęć; - Zestaw materiałów pomocniczych i dostęp do sprzętu dydaktycznego niezbędnego do prawidłowego przebiegu szkolenia; - Materiały szkoleniowe: podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego z kartkami trwale złączonymi. Materiały o których mowa Uczestnicy kursu otrzymają na własność; - Wyeksponowanie logotypów PO KL oraz Unii Europejskiej i zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską na materiałach szkoleniowych oraz w pomieszczeniach w których realizowane są zajęcia teoretyczne- zgodnie z dokumentem: Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do pobrania na stronie internetowej www.efs.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego; - Catering w trakcie odbywania się zajęć: kawa, herbata, ciastka, paluszki - Prowadzenie list obecności oraz przeprowadzenie badania ewaluacyjnego po zakończonym szkoleniu, według wzorów przekazanych przez Zamawiającego lub własnych - po wcześniejszym przedłożeniu ich do akceptacji Zamawiającemu UWAGA: Koszt badań lekarskich oraz zwrotu kosztów dojazdu na zajęcia dla uczestników szkoleń pokrywa zamawiający Koszty usług dodatkowych należy wliczyć w koszty szkolenia i ująć w kalkulacji kosztów kursu na poziomie uśrednionym.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - wykonał należycie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia - załącznik nr 5 Doświadczenie wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania odpowiedniego potencjału technicznego będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60.00
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 40.00

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy polegających na: a. zmianie terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy, b. nagłej i znacznej rezygnacji uczestników szkolenia; c. Ponownym skalkulowaniu wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku rezygnacji Uczestników szkoleń lub zwiększenia się liczby Uczestników szkoleń, w sytuacji gdy docelowa liczba uczestników szkoleń będzie inna niż określona w SIWZ szacunkowa liczba uczestników

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustrzyki-dolne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Wyzwolenia 7, 38-700 Ustrzyki Dolne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Wyzwolenia 7, 38-700 Ustrzyki Dolne, pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE USTRZYKI DOLNE współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.