Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-01
Ustrzyki Dolne: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego dla Uczestników Projektu Czas na aktywność w gminie Ustrzyki Dolne
Numer ogłoszenia: 225340 - 2011; data zamieszczenia: 01.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Wyzwolenia 7, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 4611868, 4613774, -75, -76, faks 013 4611868.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego dla Uczestników Projektu Czas na aktywność w gminie Ustrzyki Dolne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: Zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów i szkoleń dla Uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Czas na aktywność w gminie Ustrzyki Dolne realizowanego w roku 2011 przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustrzykach Dolnych. Zamówienie składa się z 8 części: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NR I: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym, szacunkowa liczba uczestników szkolenia:od 3 do 7 osób 2. Operator koparko ładowarki, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: od 3 do 7 osób 3. Prawo jazdy kat. C, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 4 osoby 4. Prawo jazdy kat. C + E, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 4 osoby Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku rezygnacji Uczestników Projektu zmianie może ulec podana powyżej liczba Uczestników szkoleń. Szkolenia należy zrealizować w okresie: od dnia podpisania umowy do 9 grudnia 2011 r. Oprócz usługi edukacyjnej Wykonawca będzie musiał zapewnić również usługi dodatkowe niezbędne przy odpowiednim charakterze szkolenia: - Ubezpieczenie NW dla każdego uczestnika szkolenia na czas trwania zajęć; - Zestaw materiałów pomocniczych i dostęp do sprzętu dydaktycznego niezbędnego do prawidłowego przebiegu szkolenia; - Materiały szkoleniowe, podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego z kartkami trwale złączonymi. Materiały o których mowa Uczestnicy kursu otrzymają na własność; - Wyeksponowanie logotypów PO KL oraz Unii Europejskiej i zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską na materiałach szkoleniowych oraz w pomieszczeniach w których realizowane są zajęcia teoretyczne- zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do pobrania na stronie internetowej www.efs.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego; - Catering w trakcie odbywania się zajęć; - Prowadzenie list obecności oraz przeprowadzenie badania ewaluacyjnego po zakończonym szkoleniu, według wzorów przekazanych przez Zamawiającego lub własnych - po wcześniejszym przedłożeniu ich do akceptacji Zamawiającemu - dokumenty te wraz z rachunkiem należy po zakończeniu szkolenia przekazać Zamawiającemu; - W przypadku szkoleń kończących się egzaminem państwowym - koszt tego jednokrotnego podejścia do egzaminu pokryje Wykonawca; w przypadku nie zaliczenia egzaminu przez uczestnika skutkującego nie uzyskaniem uprawnień w pierwszym terminie wraz z rachunkiem należy przekazać dowód opłacenia egzaminu oraz dokument potwierdzający zgłoszenie uczestnika na egzamin. UWAGA: Koszt badań lekarskich oraz zwrotu kosztów dojazdu uczestników szkoleń na zajęcia pokrywa zamawiający Koszty usług dodatkowych należy wliczyć w koszty szkolenia i ująć w kalkulacji kosztów kursu na poziomie uśrednionym PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NR II: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Kucharz, szacunkowa liczba uczestników szkolenia od 1 do 3 osób 2. Opiekunka osób starszych i dzieci, szacunkowa liczba uczestników szkolenia od 6 do 13 osób 3. Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, szacunkowa liczba uczestników szkolenia od 5 do 13 osób 4. Obsługa kasy fiskalnej, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba 5. Kelner barman, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: od 1 do 4 osób 6. Księgowość wspomagana komputerem, szacunkowa liczba uczestników szkolenia od 1 do 3 osób 7. Magazynier z obsługą komputera, szacunkowa liczba uczestników szkolenia od 1 do 2 osób 8. Kadry i płace, szacunkowa liczba uczestników szkolenia od 1 do 2 osoby 9. Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 3 osoby Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku rezygnacji Uczestników Projektu zmianie może ulec podana powyżej liczba Uczestników szkoleń. Szkolenia należy zrealizować w okresie: od dnia podpisania umowy do 9 grudnia 2011 r. Oprócz usługi edukacyjnej Wykonawca będzie musiał zapewnić również usługi dodatkowe niezbędne przy odpowiednim charakterze szkolenia: - Szkolenia winny być zrealizowane na terenie Ustrzyk Dolnych, chyba że charakter szkolenia wymaga aby niektóre zajęcia odbywały się poza terenem Ustrzyk Dolnych; - Ubezpieczenie NW dla każdego uczestnika szkolenia na czas trwania zajęć; - Zestaw materiałów pomocniczych i dostęp do sprzętu dydaktycznego niezbędnego do prawidłowego przebiegu szkolenia; - Materiały szkoleniowe, podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego z kartkami trwale złączonymi. Materiały o których mowa Uczestnicy kursu otrzymają na własność; - Wyeksponowanie logotypów PO KL oraz Unii Europejskiej i zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską na materiałach szkoleniowych oraz w pomieszczeniach w których realizowane są zajęcia teoretyczne- zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do pobrania na stronie internetowej www.efs.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego; - Catering w trakcie odbywania się zajęć, kawa, herbata, ciastka, paluszki a jeżeli zajęcia trwają 6 godzin lekcyjnych lub dłużej w ciągu dnia również gorący posiłek; - Prowadzenie list obecności oraz przeprowadzenie badania ewaluacyjnego po zakończonym szkoleniu, według wzorów przekazanych przez Zamawiającego lub własnych - po wcześniejszym przedłożeniu ich do akceptacji Zamawiającemu; - W przypadku szkoleń kończących się egzaminem państwowym - koszt tego jednokrotnego podejścia do egzaminu pokryje Wykonawca; w przypadku nie zaliczenia egzaminu przez uczestnika skutkującego nie uzyskaniem uprawnień w pierwszym terminie wraz z rachunkiem należy przekazać dowód opłacenia egzaminu oraz dokument potwierdzający zgłoszenie uczestnika na egzamin. UWAGA: Koszt badań lekarskich oraz zwrotu kosztów dojazdu na zajęcia dla uczestników szkoleń pokrywa zamawiający Koszty usług dodatkowych należy wliczyć w koszty szkolenia i ująć w kalkulacji kosztów kursu na poziomie uśrednionym PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NR III: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Posadzkarz glazurnik, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba 2. Murarz tynkarz, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba 3. Cieśla budowlany dekarz, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 - 2 osoby Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku rezygnacji Uczestników Projektu - zmianie może ulec podana powyżej liczba Uczestników szkoleń. Szkolenia należy zrealizować w okresie: od dnia podpisania umowy do 9 grudnia 2011 r. Oprócz usługi edukacyjnej Wykonawca będzie musiał zapewnić również usługi dodatkowe niezbędne przy odpowiednim charakterze szkolenia: - Ubezpieczenie NW dla każdego uczestnika szkolenia na czas trwania zajęć; - Zestaw materiałów pomocniczych i dostęp do sprzętu dydaktycznego niezbędnego do prawidłowego przebiegu szkolenia; - Materiały szkoleniowe, podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego z kartkami trwale złączonymi. Materiały o których mowa Uczestnicy kursu otrzymają na własność; - Wyeksponowanie logotypów PO KL oraz Unii Europejskiej i zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską na materiałach szkoleniowych oraz w pomieszczeniach w których realizowane są zajęcia teoretyczne- zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do pobrania na stronie internetowej www.efs.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego; - Catering w trakcie odbywania się zajęć: kawa, herbata, ciastka, paluszki - Prowadzenie list obecności oraz przeprowadzenie badania ewaluacyjnego po zakończonym szkoleniu, według wzorów przekazanych przez Zamawiającego lub własnych - po wcześniejszym przedłożeniu ich do akceptacji Zamawiającemu UWAGA: Koszt badań lekarskich oraz zwrotu kosztów dojazdu na zajęcia dla uczestników szkoleń pokrywa zamawiający Koszty usług dodatkowych należy wliczyć w koszty szkolenia i ująć w kalkulacji kosztów kursu na poziomie uśrednionym PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NR IV: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: 1. Kurs na licencję pracownika ochrony I stopnia, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku rezygnacji Uczestników Projektu - zmianie może ulec podana powyżej liczba Uczestników szkoleń. Szkolenia należy zrealizować w okresie: od dnia podpisania umowy do 9 grudnia 2011 r. Oprócz usługi edukacyjnej Wykonawca będzie musiał zapewnić również usługi dodatkowe niezbędne przy odpowiednim charakterze szkolenia: - Ubezpieczenie NW dla każdego uczestnika szkolenia na czas trwania zajęć; - Zestaw materiałów pomocniczych i dostęp do sprzętu dydaktycznego niezbędnego do prawidłowego przebiegu szkolenia; - Materiały szkoleniowe: podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego z kartkami trwale złączonymi. Materiały o których mowa Uczestnicy kursu otrzymają na własność; - Wyeksponowanie logotypów PO KL oraz Unii Europejskiej i zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską na materiałach szkoleniowych oraz w pomieszczeniach w których realizowane są zajęcia teoretyczne- zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do pobrania na stronie internetowej www.efs.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego; - Prowadzenie list obecności oraz przeprowadzenie badania ewaluacyjnego po zakończonym szkoleniu, według wzorów przekazanych przez Zamawiającego lub własnych - po wcześniejszym przedłożeniu ich do akceptacji Zamawiającemu; UWAGA: Koszt badań lekarskich oraz zwrotu kosztów dojazdu na zajęcia dla uczestników szkoleń pokrywa zamawiający Koszty usług dodatkowych należy wliczyć w koszty szkolenia i ująć w kalkulacji kosztów kursu na poziomie uśrednionym PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NR V: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Kosmetyczka, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: od 2 do 5 osób 2. Fryzjer, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: od 1 do 3 osób 3. Masaż klasyczny, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: od 1 do 3 osób 4. Wizaż i stylizacja, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku rezygnacji Uczestników Projektu - zmianie może ulec podana powyżej liczba Uczestników szkoleń. Szkolenia należy zrealizować w okresie: od dnia podpisania umowy do 9 grudnia 2011 r. Oprócz usługi edukacyjnej Wykonawca będzie musiał zapewnić również usługi dodatkowe niezbędne przy odpowiednim charakterze szkolenia: - Ubezpieczenie NW dla każdego uczestnika szkolenia na czas trwania zajęć; - Zestaw materiałów pomocniczych i dostęp do sprzętu dydaktycznego niezbędnego do prawidłowego przebiegu szkolenia; - Materiały szkoleniowe: podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego z kartkami trwale złączonymi. Materiały o których mowa Uczestnicy kursu otrzymają na własność; - Wyeksponowanie logotypów PO KL oraz Unii Europejskiej i zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską na materiałach szkoleniowych oraz w pomieszczeniach w których realizowane są zajęcia teoretyczne- zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do pobrania na stronie internetowej www.efs.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego; - Catering w trakcie odbywania się zajęć - kawa, herbata, ciastka, paluszki; - Prowadzenie list obecności oraz przeprowadzenie badania ewaluacyjnego po zakończonym szkoleniu, według wzorów przekazanych przez Zamawiającego lub własnych - po wcześniejszym przedłożeniu ich do akceptacji Zamawiającemu; UWAGA: Koszt badań lekarskich oraz zwrotu kosztów dojazdu na zajęcia dla uczestników szkoleń pokrywa zamawiający Koszty usług dodatkowych należy wliczyć w koszty szkolenia i ująć w kalkulacji kosztów kursu na poziomie uśrednionym PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NR VI: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: 1. Ogrodnik terenów zielonych, szacunkowa liczba uczestników szkolenia od 1 do 5 osób Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku rezygnacji Uczestników Projektu zmianie może ulec podana powyżej liczba Uczestników szkoleń. Szkolenia należy zrealizować w okresie: od dnia podpisania umowy do 9 grudnia 2011 r. Oprócz usługi edukacyjnej Wykonawca będzie musiał zapewnić również usługi dodatkowe niezbędne przy odpowiednim charakterze szkolenia: - Ubezpieczenie NW dla każdego uczestnika szkolenia na czas trwania zajęć; - Zestaw materiałów pomocniczych i dostęp do sprzętu dydaktycznego niezbędnego do prawidłowego przebiegu szkolenia; - Materiały szkoleniowe (podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego z kartkami trwale złączonymi). Materiały o których mowa Uczestnicy kursu otrzymają na własność; - Wyeksponowanie logotypów PO KL oraz Unii Europejskiej i zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską na materiałach szkoleniowych oraz w pomieszczeniach w których realizowane są zajęcia teoretyczne- zgodnie z dokumentem: Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do pobrania na stronie internetowej www.efs.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego; - Catering w trakcie odbywania się zajęć: kawa, herbata, ciastka, paluszki - Prowadzenie list obecności oraz przeprowadzenie badania ewaluacyjnego po zakończonym szkoleniu, według wzorów przekazanych przez Zamawiającego lub własnych - po wcześniejszym przedłożeniu ich do akceptacji Zamawiającemu UWAGA: Koszt badań lekarskich oraz zwrotu kosztów dojazdu na zajęcia dla uczestników szkoleń pokrywa zamawiający Koszty usług dodatkowych należy wliczyć w koszty szkolenia i ująć w kalkulacji kosztów kursu na poziomie uśrednionym PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NR VII: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: 1. Pilarz drwal, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku rezygnacji Uczestników Projektu zmianie może ulec podana powyżej liczba Uczestników szkoleń. Szkolenia należy zrealizować w okresie: od dnia podpisania umowy do 9 grudnia 2011 r. Oprócz usługi edukacyjnej Wykonawca będzie musiał zapewnić również usługi dodatkowe niezbędne przy odpowiednim charakterze szkolenia: - Ubezpieczenie NW dla każdego uczestnika szkolenia na czas trwania zajęć; - Zestaw materiałów pomocniczych i dostęp do sprzętu dydaktycznego niezbędnego do prawidłowego przebiegu szkolenia; - Materiały szkoleniowe: podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego z kartkami trwale złączonymi. Materiały o których mowa Uczestnicy kursu otrzymają na własność; - Wyeksponowanie logotypów PO KL oraz Unii Europejskiej i zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską na materiałach szkoleniowych oraz w pomieszczeniach w których realizowane są zajęcia teoretyczne- zgodnie z dokumentem: Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do pobrania na stronie internetowej www.efs.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego - Catering w trakcie odbywania się zajęć: kawa, herbata, ciastka, paluszki - Prowadzenie list obecności oraz przeprowadzenie badania ewaluacyjnego po zakończonym szkoleniu, według wzorów przekazanych przez Zamawiającego lub własnych - po wcześniejszym przedłożeniu ich do akceptacji Zamawiającemu UWAGA: Koszt badań lekarskich oraz zwrotu kosztów dojazdu na zajęcia dla uczestników szkoleń pokrywa zamawiający Koszty usług dodatkowych należy wliczyć w koszty szkolenia i ująć w kalkulacji kosztów kursu na poziomie uśrednionym PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NR VIII: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: 1. Operator żurawia wieżowego, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku rezygnacji Uczestników Projektu zmianie może ulec podana powyżej liczba Uczestników szkoleń. Szkolenia należy zrealizować w okresie: od dnia podpisania umowy do 9 grudnia 2011 r. Oprócz usługi edukacyjnej Wykonawca będzie musiał zapewnić również usługi dodatkowe niezbędne przy odpowiednim charakterze szkolenia: - Ubezpieczenie NW dla każdego uczestnika szkolenia na czas trwania zajęć; - Zestaw materiałów pomocniczych i dostęp do sprzętu dydaktycznego niezbędnego do prawidłowego przebiegu szkolenia; - Materiały szkoleniowe: podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego z kartkami trwale złączonymi. Materiały o których mowa Uczestnicy kursu otrzymają na własność; - Wyeksponowanie logotypów PO KL oraz Unii Europejskiej i zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską na materiałach szkoleniowych oraz w pomieszczeniach w których realizowane są zajęcia teoretyczne- zgodnie z dokumentem: Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do pobrania na stronie internetowej www.efs.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego; - Catering w trakcie odbywania się zajęć: kawa, herbata, ciastka, paluszki - Prowadzenie list obecności oraz przeprowadzenie badania ewaluacyjnego po zakończonym szkoleniu, według wzorów przekazanych przez Zamawiającego lub własnych - po wcześniejszym przedłożeniu ich do akceptacji Zamawiającemu UWAGA: Koszt badań lekarskich oraz zwrotu kosztów dojazdu na zajęcia dla uczestników szkoleń pokrywa zamawiający Koszty usług dodatkowych należy wliczyć w koszty szkolenia i ująć w kalkulacji kosztów kursu na poziomie uśrednionym.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - wykonał należycie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia - załącznik nr 5 Doświadczenie wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania odpowiedniego potencjału technicznego będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 3
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60.00
- 2 - Doświadczenie wykonawcy - 40.00
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy polegających na: a. zmianie terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy, b. nagłej i znacznej rezygnacji uczestników szkolenia; c. Ponownym skalkulowaniu wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku rezygnacji Uczestników szkoleń lub zwiększenia się liczby Uczestników szkoleń, w sytuacji gdy docelowa liczba uczestników szkoleń będzie inna niż określona w SIWZ szacunkowa liczba uczestników
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustrzyki-dolne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Wyzwolenia 7, 38-700 Ustrzyki Dolne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Wyzwolenia 7, 38-700 Ustrzyki Dolne, pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE USTRZYKI DOLNE współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI USTRZYKI DOLNE
- SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I OPATRUNKOWYCH
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne
- Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg nr 2089R, 2291R w sezonie zimowym 2024/2025 na sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Bieszczadzkiego.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2300R Jasień- Jałowe- Bandrów Narodowy od km 3+779 do km 5+290
więcej: przetargi USTRZYKI DOLNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- 397.2024 wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekotoksykologia i ocena skutków zanieczyszczenia środowiska"
- 396.2024 wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Endokrynologia porównawcza rozrodu kręgowców"
- 395.2024 wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Rośliny lecznicze"
- 394.2024 Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Biologiczne metody oczyszczania ścieków"
- 393.2024 wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Problemy żywienia i żywności"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.