Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-20
Kłobuck: Usługi z zakresu ochrony-dozorowania i sprzątania pomieszczeń.
Numer ogłoszenia: 215923 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kłobuck , ul. Zakrzewska 85, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 034 3172695, faks 034 3100058.
- Adres strony internetowej zamawiającego: katowice.lasy.gov.pl/web/klobuck
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu ochrony-dozorowania i sprzątania pomieszczeń..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Usługi z zakresu ochrony-dozorowania budynku administracyjno-biurowego wraz z zapleczem gospodarczym w Kłobucku, ul. Zakrzewska 85 2Usługi z zakresu ochrony-dozorowania budynku Gospodarstwa Nasienno-Szkółkarskiego wraz z zapleczem gospodarczym szkółki w Nowym Folwarku, gm. Miedźno 3.Usługi sprzątania pomieszczeń w budynku administracyjno-biurowym Nadleśnictwa Kłobuck w Kłobucku, ul. Zakrzewska 85.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3000.00zł wnoszone zgodnie z zapisem SIWZIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( koncesja lub licencja na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia ) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tzn: - prowadzili w okresie ostatnich 3 lat lub prowadzą ochronę i sprzątanie minimum 1 obiektu o powierzchni użytkowej powyżej 500m2 c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tzn : - dysponują lub będą dysponować minimum 4 pracownikami ochrony i 1 pracownikiem do sprzątania, zatrudnionymi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla prac objętych postępowaniem - dysponują lub będą dysponować własną lub na umowę grupą interwencyjną szybkiego reagowania d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn: - przedstawią informację z banku dotyczącą posiadanego rachunku bankowego, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 20 000.00zł - przedstawią polisę , a w przypadku jej braku inny dokument, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną minimum 100 000.00zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: katowice.lasy.gov.pl/web/klobuck.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 42-100 Kłobuck, ul. Zakrzewska 85.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, 42-100 Kłobuck , ul. Zakrzewska 85, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KŁOBUCKA
- Remont drogi powiatowej nr 2015S w miejscowości Opatów.
- Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie 2024/2025 na terenie Powiatu Kłobuckiego z podziałem na 5 części
- Zakup i dostawa soli drogowej i piasku płukanego do zimowego utrzymania dróg
- Dostawa pelletu drzewnego do placówki oświatowej - Zespołu Szkół Nr 3 w Kłobucku
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku w sezonie zimowym 2024/2025.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2036S i 2037S (skrzyżowanie) poprzez budowę chodnika w m. Zwierzyniec Pierwszy.
więcej: przetargi w Kłobucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem.
- Ochrona osób i mienia w Kuratorium Oświaty w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Malborku wraz utrzymaniem terenów zielonych, utrzymaniem czystości i odśnieżaniem
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Malborku
- Ochrona Multimedialnego Parku Fontannna skwerze I Dywizji Pancernej WP w Warszawiew okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach IPN-KŚZpNP Oddział we Wrocławiu w okresie od 1 grudnia 2024 do 30 listopada 2025 roku
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.