Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-07
Białystok: Wymiana parkietu w sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 9
w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 215515 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 9 w Białymstoku, ul. Upalna 26, 15-669 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6612902, fax 085 6613229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso9.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana parkietu w sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 9 w Białymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana podłogi (parkietu) w sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 9 w Białymstoku Zakres zamówienia obejmuje: 1.Rozebranie posadzek z deszczułek ( 870m2) z oderwaniem listew cokołów. 2. Naprawa ślepej podłogi ( przyjmuje się 20% powierzchni do wymiany ). 3. Naprawa legarów. 4. Ułożenie posadzki z deszczułek na gwoździe ( dąb gat.III ) 870m2 . 5. Cyklinowanie całej powierzchni parkietu (870m2). 6. Listwowanie 7.Lakierowanie parkietu - lakier podkładowy 1 warstwa (870m2). 8.Malowanie linii segregacyjnych boisk. 9. Lakierowanie parkietu - lakier nawierzchniowy - 3- krotne malowanie (870m2).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: -posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przy założeniu, że płatność nastąpi w ciągu 30 dni po realizacji zamówienia; -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią przedstawioną w załączniku nr 2 do Specyfikacji. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych w pkt. 3.1. poprzez analizę treści złożonych przez Wykonawcę: -oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią załącznika nr 2 do Specyfikacji; -dokumentów, o których mowa w Rozdziale 4 Specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty. -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 2 do Specyfikacji; -w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotowego zamówienia: a/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedstawione dokumenty muszą być aktualne, tzn. muszą przedstawiać stan faktyczny i prawny istniejący w chwili składania ofert. W/w dokumenty wymagane są między innymi na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dnia 24 maja 2006r.)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zso9.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 9 w Białymstoku ul. Upalna 26 15-669 Białystok sekretariat w godz.8.00-15.30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 14:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 9 w Białymstoku ul. Upalna 26 15-669 Białystok sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia wraz z monitorowaniem systemu alarmowego i obsługą urządzenia RTG w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Białymstoku
- Montaż systemu klimatyzacji typu VRF nr 4 w budynku KWP w Białymstoku przy ul. Sienkiewicza 65
- KLASTER SERWERÓW POD WIRTUALIZACJĘ
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego
- Świadczenie usługi polegającej na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu w Białymstoku na podstawie imiennych kart wstępu
- USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ I OTOCZENIA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W BIAŁYMSTOKU w 2025 r.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja bazy rekreacyjno-sportowej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Sosnowcu
- Remont lokali Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie przy ul. Mickiewicza 65 lok 8 i 9
- Sukcesywne wykonywanie bieżących robót remontowo - budowlanych i instalacyjnych nie wymagających pozwolenia na budowę w budynkach budynkach Kampusu 600-lecia Odnowienia Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.