eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choczewo › Dostawa i montaż automatycznej stacji meteorologicznej na terenie Nadleśnictwa Choczewo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Choczewo: Dostawa i montaż automatycznej stacji meteorologicznej na terenie Nadleśnictwa Choczewo
Numer ogłoszenia: 214452 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Choczewo , ul. Świerkowa 8, 84-210 Choczewo, woj. pomorskie, tel. 058 5722600, 5722626, fax. 058 5722606.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.choczewo.lasypanstwowe.gdansk.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż automatycznej stacji meteorologicznej na terenie Nadleśnictwa Choczewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż automatycznej stacji meteorologicznej na terenie Nadleśnictwa Choczewo w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamówienie obejmuje: 1. Wykonanie podłączenia zasilania energetycznego, 2. Dostawę stacji meteorologicznej i wagosuszarki oraz niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania stacji materiałów i urządzeń (np. modułów do transmisji danych, wsporników, wysięgników do instalowanych czujników, osłon radiacyjnych dla czujników temperatury i wilgotności powietrza, masztu pod wiatromierz oraz obudowy na urządzenia pomiarowo - rejestrujące), 3. Instalację i uruchomienie zakupionego sprzętu i oprogramowania, 4. Wykonanie ogrodzenia ogródka meteorologicznego,. 5. Instruktaż i szkolenie w miejscu instalacji oraz instrukcja obsługi w języku polskim. Parametry techniczne automatycznej stacji meteorologicznej zawiera szczegółowa specyfikacja techniczna załączona do niniejszej specyfikacji jako załącznik nr 1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.31.10.00 - Podłączenia energetyczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.31.10.00 - Podłączenia energetyczne Oryginalny kod CPV: 33.21.22.20 - Przyrządy meteorologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.12.00.00 - Przyrządy meteorologiczne Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1000 złotych. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej z form wymienionych w art. 45, ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wymaganą kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego: KBSW O/Choczewo nr 36 8350 0004 2600 0257 2000 0010 w takim terminie, by pieniądze znalazły się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu otwarcia ofert, przed ich otwarciem. W przypadku innych form, wadium należy wnieść przez złożenie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w kasie Zamawiającego, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 14:00. Poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na każde wezwanie Zamawiającego oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, a także obejmować cały okres związania ofertą określony w specyfikacji. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1,2 oraz 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. Warunki, o których mowa powyżej spełnią Wykonawcy, którzy: - nie zalegają z uiszczeniem podatków i innych opłat, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - by potwierdzić spełnienie tego warunku dostarczą aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, stwierdzające powyższe, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - nie zalegają z uiszczeniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - by potwierdzić spełnienie tego warunku dostarczą aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, stwierdzające powyższe, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - nie zostali sami, a także ich wspólnicy wymienieni w art. 24 ust. 1, pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego - by potwierdzić spełnienie tego warunku dostarczą aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie został wobec nich jako podmiotu zbiorowego orzeczony przez sąd zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - by potwierdzić spełnienie tego warunku dostarczą aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (obowiązek ten dotyczy jedynie Wykonawców będących podmiotami zbiorowymi w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 roku o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; Dz. U. nr 197, poz. 1661 z póź. zm.), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej dwie automatyczne stacje meteorologiczne o zbliżonym do zamawianej stacji, stopniu złożoności i zakresie prac - by potwierdzić spełnienie tego warunku dostarczą wykaz wykonanych prac (załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że przynajmniej dwie zostały wykonane należycie; - wnieśli wymagane wadium - by potwierdzić spełnienie tego warunku dostarczą dowód wniesienia wadium w formie potwierdzenia dokonania przelewu lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii złożonego w kasie Zamawiającego poręczenia lub gwarancji z adnotacją z kasy o złożeniu w niej oryginału tego dokumentu. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca powyższe warunki spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia jego oferty. Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w systemie spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których jest mowa w pkt 8 niniejszej specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty (pożądane ułożenie ich zgodnie z podaną kolejnością): 1. formularz ofertowy - wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ, 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z uiszczeniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, bądź zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (dotyczy Wykonawców będących podmiotami zbiorowymi w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 roku o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; Dz. U. nr 197, poz. 1661 z póź. zm.) 8. wykaz wykonanych dostaw - wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, 9. dowód wniesienia wadium - potwierdzenie dokonania przelewu lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia złożonego w kasie Zamawiającego poręczenia lub gwarancji, z adnotacją z kasy o złożeniu w niej oryginału tego dokumentu; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2, 4, 5, 6 i 7, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Składa również zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku gdy upoważnienie osoby, która podpisała ofertę do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu, o którym mowa w ppkt 2, do oferty należy załączyć również odpowiednio poświadczone pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający to upoważnienie. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 - 2 oraz 4 - 9, mogą być złożone w formie oryginału lub w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Wymóg potwierdzenia za zgodność z oryginałem nie dotyczy ewentualnych kserokopii potwierdzenia dokonania przelewu. Zamawiający wymaga, aby oświadczenie składane przez Wykonawcę w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych dołączone było do oferty Wykonawcy wyłącznie w formie oryginału. Wszystkie dokumenty, o których mowa w pkt 1 - 8 muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Oferta składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powinna zawierać: 1) dokument potwierdzający ustanowienie przez nich pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia - podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania tych Wykonawców, 2) dokumenty wymienione w ppkt 1, 8,9 wspólne dla wszystkich Wykonawców - powinny być podpisane, poza dowodem wniesienia wadium przez pełnomocnika, o którym mowa powyżej, 3) dokumenty wymienione w ppkt 2 - 7, od każdego podmiotu oddzielnie - podpisane przez pełnomocnika, o którym mowa powyżej lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, którego dotyczą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.choczewo.gdansk.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Choczewo ul. Świerkowa 8 84 - 210 Choczewo pok. 28.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Choczewo ul. Świerkowa 8 84 - 210 Choczewo (sekretariat - pok. 32).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 17.10.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.