eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrańszczykPrzebudowa nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego ul. Polna dł. 135, w miejscowości Brańszczyk gmina Brańszczyk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-20

Brańszczyk: Przebudowa nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego ul. Polna dł. 135, w miejscowości Brańszczyk gmina Brańszczyk
Numer ogłoszenia: 212484 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brańszczyk , ul. Jana Pawła II 45, 07-221 Brańszczyk, woj. mazowieckie, tel. 029 6794040 w. 47, faks 029 6794040.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.branszczyk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego ul. Polna dł. 135, w miejscowości Brańszczyk gmina Brańszczyk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W granicach istniejącego pasa drogowego ciąg pieszo - jezdny szer. 6.0 m i dł. 135.0 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm w kolorze szarym. Szerokość pasa drogowego w liniach regulacyjnych 11.0 m, Zatoka parkingowa na trzy samochody osobowe z kostki koloru grafitowego . a/ dane techniczne. - długość całkowita - 135,0 m. - szerokość 6.0 m - dł. zatoki parkingowej 18.0 m, szerokość 3.0 m , pow.- 63.0 m2. - powierzchnia ciągu pieszo jezdnego - 883.75 m2 w tym pow. zatoki parkingowej na trzy samochody osobowe - 63.0 m2. - długość krawężnika najazdowego 15x22 cm - 82.0 m , dł. krawężnika 15x30 cm - 202,1 m, dł. krawężnika 12x25cm - 23.0 m - głębokość korytowania ~ 0.50 m . - pobocze gruntowe b/ przekrój normalny Konstrukcje nawierzchni dla ruchu kategorii KR1 - warstwa ścieralna z kostki brukowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3-5 cm. - podbudowa z kamienia łamanego lub tłucznia gr 15 cm - podsypka piaskowa gr. 15 cm - okrawężnikowanie krawężnikiem 15x30cm na ławie betonowej z oporem i krawężnikiem najazdowym 15x22 cm na ławie betonowej z oporem , - pochylenie poprzeczne dwustronne - 2 % - pochylenie podłużne wg. profilu podłużnego Przewidziano odwodnienie drogi za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych w teren. SPOSÓB PRZEBUDOWY ISTNIEJĄCYCH WJAZDÓW: a/ dane techniczne. - Ilość wjazdów szer. 5.0m-4szt, szer. 4.4 m - 1 szt. szer. 4.0 m- 1 szt. szer. 6.0 m- 1szt - powierzchnia wjazdów - 92,36m2. - długość opornika 12x25 cm - 70 m , - głębokość korytowania. ~ 0.50 m . b/ przekrój normalny - warstwa ścieralna z kostki brukowej czerwonej gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowo gr. 3-5 cm. - podbudowa z kamienia łamanego lub tłucznia gr. 15 cm - podsypka piaskowa gr. 15 cm - okrawężnikowanie opornikiem 12 x 25 cm na ławie betonowej z oporem - pochylenie podłużne dostosować do rzędnych ciągu pieszo jezdnego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2 900,00 zł, słownie: dwa tys. dziewięćset zł. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 45 8923 1063 0500 0710 2005 0005 z adnotacją wadium - Przebudowa nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego ul. Polna dł. 135, w miejscowości Brańszczyk gmina Brańszczyk 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2012-07-05 do godz. 11:00, sposób przekazania: przedstawić dowód wniesienia wadium wraz z ofertą. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku osób fizycznych wymagane oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 zawarte jest w treści oświadczenia wymienionego w pkt. A.3) niniejszej specyfikacji

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej trzech robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. uszczegółowienie - wymagane jest by wykonawca udokumentował, że zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie trzy roboty na co najmniej 150.000,- zł (sto pięćdziesiąt tys. złotych) /każda robota/polegające na wykonaniu, przebudowy, budowy dróg o nawierzchni z kostki brukowej wraz z towarzysząca infrastrukturą drogową

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - - 5 osób z doświadczeniem w wykonywaniu robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. - 1 osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robót budowlanych w odpowiednich branżach będących przedmiotem zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - - 5 osób z doświadczeniem w wykonywaniu robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. - 1 osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robót budowlanych w odpowiednich branżach będących przedmiotem zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest od wykonawcy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, - wysokość sumy gwarancyjnej ubezpieczenia - 150 000zł - w przypadku udziału podwykonawców w polisie musi znaleźć się klauzula dotycząca zatrudnienia podwykonawców na sumę gwarancyjną 75 000zł Do polisy OC należy załączyć ogólne warunki ubezpieczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Nieterminowe przekazanie terenu budowy, Braki lub wady w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, Opóźnienie w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych, Wyjątkowo niesprzyjające warunki fizyczne, Zawieszenie przez zamawiającego wykonania robót, Wyjątkowo niepomyślne warunki klimatyczne, Epidemie, Nieprzewidziane braki możliwości zatrudnienia personelu lub uzyskania dostaw, Jakiekolwiek opóźnienia , utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez dające się przypisać zamawiającemu, personelowi zamawiającego czy innemu wykonawcy, atrudnionemu przez zamawiającego na terenie budowy, Zmiana jakości lub innych parametrów dla danego elementu robót budowlanych lub zmian technologii, zmiany technologiczne spowodowane pojawieniem się na rynku rozwiązań technicznych, materiałów, urządzeń nowszej generacji pozwalających na uzyskanie lepszej jakości robót, Aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, Zmiana producenta urządzeń lub wyposażenia, Zmiana wymiarów, położenia lub wysokości części robót, Rezygnacja z części robót, Zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych, Zmiany kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego, Zmiany podwykonawców Zmiany terminów, Wystąpienie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych dających wpływ na koszt lub termin realizacji udzielonego zamówienia, Wystąpienie konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego - zmianie może ulec termin realizacji umowy lub harmonogram prac, Wystąpienie potrzeby dokonania zmian kolejności realizacji poszczególnych robót w stosunku do przyjętego harmonogramu na skutek zdarzeń nieprzewidzianych, Opóźnienia w wydaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., do wydania których instytucje są zobowiązane na mocy przepisów prawa lub regulaminów

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.branszczyk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brańszczyk ul. Jana Pawła II 45 07-221 Brańszczyk pok.12..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Brańszczyk ul. Jana Pawła II 45 07-221 Brańszczyk pok.7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.