eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryglice › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów zawodowych dla uczestników projektu pn Aktywizacja zawodowa szansą na zatrudnienie dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1 Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-21

Ryglice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów zawodowych dla uczestników projektu pn Aktywizacja zawodowa szansą na zatrudnienie dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1 Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 210166 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ryglicach , ul. Ks. J. Wyrwy 2, 33-160 Ryglice, woj. małopolskie, tel. 14 644 36 47, faks 14 644 36 48.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów zawodowych dla uczestników projektu pn Aktywizacja zawodowa szansą na zatrudnienie dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1 Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla 18 osób o następującej tematyce: Kurs gastronomiczny dla 4 osób; Kurs komputerowej obsługi sklepu z elementami obsługi klienta dla 14 osób. Szczegółowy zakres szkoleń: Kurs gastronomiczny dla 4 osób w wymiarze 40 godzin dydaktycznych. Okres realizacji sierpień-wrzesień 2011 roku. Merytorycznie i praktycznie program kursu gastronomicznego winien uwzględniać m.in. podstawy następujących zagadnień: procesu technologicznego w produkcji gastronomicznej, charakterystykę urządzeń gastronomicznych, specjalności kuchni regionalnych i różnych narodów, organizację produkcji dietetycznej, planowanie posiłków i układanie menu, formy obsługi konsumenta, serwowanie potraw, organizację pracy w małej gastronomi, organizację imprez okolicznościowych (catering), dekoracje stołów. Kurs komputerowej obsługi sklepu z elementami obsługi klienta dla 14 osób w wymiarze 40 godzin dydaktycznych ( bez obsługi kasy fiskalnej). Termin realizacji sierpień-wrzesień 2011 rok. Merytorycznie i praktycznie program kursu winien uwzględniać m.in. Podstawy obsługi komputera: 1. Budowa PC 2. Środowisko MS Windows XP 3. Edytor tekstu MS Word XP 4. Funkcja i obsługa programu Excel 5. Obsługa Internetu Obsługa klienta: 1. Psychologia kontaktu z klientem 2. Rozmowa handlowa 3. Metody komunikowania się z klientem 4. Radzenie sobie z trudnym klientem 5. Obsługa klienta i sprzedaż produktu przez telefon Fakturowanie: 1. Bazy danych w programach finansowych; 2. Operacje na bazach towarów; 3. Organizacja grup towarowych; 4. Wyszukiwanie informacji w bazach danych; 5. Wystawiania faktur i innych dokumentów występujących w obrocie towarowym; 6. Paragony fiskalne-praca z drukarką fiskalną; 7. Rejestr zakupów; 8. Ewidencja magazynowa; 3.3 Wymagania dla szkoleń/kursów zawodowych w zakresie: 1) Merytorycznym: Przeprowadzenie zamówienia zgodnie z ustalonym programem nauczania i harmonogramem zajęć osobno dla każdego szkolenia. Prowadzenie dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych i rejestru wydanych zaświadczeń. Zapewnienie uczestnikom przez Wykonawcę od pierwszego dnia zajęć:, niezbędnych materiałów szkoleniowych, które zostaną ujęte w cenie i przejdą w ich posiadanie. Rejestrować i niezwłocznie zgłaszać Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu wszystkich nieobecności uczestników zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach. Przeprowadzenie wśród uczestników ewaluację postępów osób objętych wsparciem, w tym ankiet służących do oceny usługi. Wypełnione przez uczestników zajęć ankiety (ex-ante, ex-post) oraz ich analizę należy dostarczyć Zamawiającemu. Niezwłocznie po ukończeniu szkolenia wydać każdemu uczestnikowi zaświadczenia/certyfikat potwierdzający ukończenie wsparcia z logotypami: POKL, UE, oraz nazwę projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów ramach POKL. 2) Organizacyjnym: Miejsce realizacji zamówienia: Tarnów lub/i Ryglice. Zapewnić uczestnikom codzienny catering, na który składa się: śniadanie w formie: kanapki, drożdżówki, kawa, herbata, obiad dwudaniowy, poczęstunek między posiłkowy w formie: ciastka, owoce, napoje ciepłe i zimne. Catering ma być urozmaicony. Zajęcia szkoleniowe trwają w układzie dni: poniedziałek - piątek w wymiarze nieprzekraczającym 6 godzin dydaktycznych - 1 godzina dydaktyczna = 45 minut. Zapewnić przerwę min. 30 minutową - obiadową i inne według zapotrzebowania uczestników szkolenia. Zajęcia nie mogą rozpoczynać się wcześniej niż o godzinie 8.00, a kończyć nie później niż o godzinie 16.00. Zapewnienie podczas zajęć teoretycznych odpowiednich sal szkoleniowych do przeprowadzenia zajęć, wyposażonych w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym. Zapewnienie odpowiedniego wyposażenia sal np. flipchart lub tablica klasyczna czy magnetyczna, sprzęt audiowizualny. Wykonawca realizujący zamówienie zapewni dla każdego uczestnika szkoleń/kursów zawodowych materiały do ćwiczeń w takiej ilości, aby, każdy z uczestników kursów samodzielnie mógł wykonywać ćwiczenia i powierzone zadania. Wykonawca realizujący zamówienie zapewni dla wszystkich skierowanych uczestników ubezpieczenie zbiorowe od następstw NW w formie imiennej. W przypadku skierowania dodatkowych osób celem uzupełnienia ilości uczestników, Wykonawca zapewni im ubezpieczenie od następstw NW od chwili rozpoczęcia szkolenia. Wykonawca uwzględni zróżnicowany poziom zdrowia, wykształcenia, umiejętności i wiedzy uczestników..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Wykonawca musi udokumentować uprawnienia do występowania w obrocie prawnym - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowanie, co najmniej 2 zamówień odpowiadających rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia w wymiarze 30 h dla minimum 15 uczestników

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby każda osoba wyznaczona do prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot zamówienia przeprowadziła co najmniej jedno szkolenie odpowiadajęce rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz posiadała kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć w poszczególnej tematyce(licencje).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę oświadczenia, iż znajduje się w dobrej kondycji finansowej i ekonomicznej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełnioną ofertę cenową-załącznik nr 2 do SIWZ 2.Dokument pełnomocnictwa oraz wykaz osób uprawnionych do reprezentacji wykonawcy zgodnie z pkt 11 SIWZ 3. Wykaz sprzętu, narzędzi materiałów szkoleniowo-dydaktycznych do teoretycznej i praktycznej realizacji przedmiotu zamówiania-załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Szczegółowy program szkoleń, ze wskazaniem formy i metod nauczania oraz ilością godzin teoretycznych i praktycznych. 4.Referencje i opinie Zamawiających.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ryglice.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ryglicach Ul. Ks. J. Wyrwy 2 33-160 Ryglice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ryglicach Ul. Ks. J. Wyrwy 2 33-160 Ryglice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Aktywizacja zawodowa szansą na zatrudnienie dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym projekt współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1 Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.