eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa telekomunikacyjnej siłowni prostownikowo-inwertorowej wraz z baterią akumulatorów do wyposażenia Komisariatu Policji Płock Podolszyce.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-31

Radom: Dostawa telekomunikacyjnej siłowni prostownikowo-inwertorowej wraz z baterią akumulatorów do wyposażenia Komisariatu Policji Płock Podolszyce.
Numer ogłoszenia: 210130 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3453103, fax 048 3452002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowiecka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa telekomunikacyjnej siłowni prostownikowo-inwertorowej wraz z baterią akumulatorów do wyposażenia Komisariatu Policji Płock Podolszyce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, a także do ich instalacji i uruchomienia, w terminie do 20.12.2007 r. . Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć towar zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego do miejsc wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, w godz. 7.30 do godz. 15.00 w dni robocze. Przed odbiorem jakościowym Wykonawca dokona instalacji, konfiguracji i uruchomienia sprzętu. Jeżeli w tym celu niezbędne jest jakiekolwiek dodatkowe oprogramowanie (np. sterowniki urządzeń), Wykonawca dostarczy je na odpowiednich nośnikach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.12.00.00 - Generatory Kod CPV wg słownika 2008: 31.12.00.00 - Generatory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: GRUPA I - Dokument stwierdzający uprawnienie do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej a w przypadku spółki cywilnej - kopia umowy spółki lub uchwała określająca osoby i sposób reprezentowania spółki oraz zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wszystkich wspólników (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - a w przypadku kserokopii potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osoby wymienione w/w dokumentach, upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. - Oświadczenie o nie podleganiu przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych i spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 cyt. Ustawy. Powyższe dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych formułą za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. GRUPA II - Parafowany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wzór Umowy - - Z uwagi na trwający okres gwarancyjny dla centrum nadzoru WinCN, wymagane jest zaświadczenie producenta ( Telzas Sp. z o.o.) oprogramowania WinCN o wyrażeniu zgody na objęcie nadzorem oferowanych systemów zasilania bez utraty gwarancji na system nadzoru. Oprogramowanie WinCN umożliwia podłączenie kolejnych systemów zasilających. - Oferta Wykonawcy zawierająca nazwę i adres Wykonawcy, wartość brutto za przedmiot zamówienia, wyszczególnienie wymaganych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Dokumenty z GRUPY II muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji wykonawcy za wyjątkiem umowy, która może być jedynie parafowana. Jeżeli z dokumentów określonych w GRUPIE I nie będzie wynikać fakt spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogami określonymi w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, powodować to będzie wykluczenie Wykonawcy z postępowania oraz odrzucenie jego oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazowiecka.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda wojewódzka Policji zs w Radomiu Sekcja Zamówień Publicznych pok. 801 ul. 11 Listopada 37/59 26-600 Radom.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda wojewódzka Policji zs w Radomiu Sekcja Zamówień Publicznych pok. 801 ul. 11 Listopada 37/59 26-600 Radom.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.