Ogłoszenie z dnia 2012-10-01
Toruń: Zorganizowanie merytorycznej i panelowej części konferencji organizowanej w ramach III Kujawsko-Pomorskiego Forum Ekonomii Społecznej
Numer ogłoszenia: 208397 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu, ul. Słowackiego 114, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 657 14 60, 0-56 657 14 70, faks 0-56 657 14 61.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie merytorycznej i panelowej części konferencji organizowanej w ramach III Kujawsko-Pomorskiego Forum Ekonomii Społecznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie merytorycznej i panelowej części konferencji organizowanej w ramach III Kujawsko-Pomorskiego Forum Ekonomii Społecznej. 1 sesja plenarna - ok. 3 godz. dydaktycznych, 4 dyskusje panelowe ok. 2 godzin dydaktycznych, konferencja dla ok. 150 uczestników. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykładowców - prelegentów i praktyków, posiadających odpowiednią wiedzę i doświadczenie, a w szczególności do: 1. merytorycznego opracowania, przeprowadzenia i obsługi konferencji będącej przedmiotem umowy; 2. zapewnienia eksperta z dziedziny spółdzielczości socjalnej - członka Zarządu Ogólnopolskiego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Socjalnych, 4 moderatorów i 4 praktyków mających dorobek w zakresie rozwiązań związanych z tematyką konferencji w celu zaprezentowania dobrych praktyk; 3. zapewnienia osoby prowadzącej konferencję (konferansjera/moderatora); 4. zapewnienia opiekunów organizacyjnych obecnych podczas trwania konferencji oraz obsługi technicznej konferencji (min. 2 osoby); 5. przygotowania w porozumieniu z Zamawiającym prezentacji multimedialnej, wyświetlanej na ekranie na wstępie i w przerwach konferencji; zawierającej m.in. treści: tytuł konferencji, informacje o organizatorze, patronacie Marszałka Województwa Kujawsko - Pomorskiego oraz o finansowaniu ze środków Samorządu Województwa Kujawsko - Pomorskiego, wymagane logotypy; 6. przygotowania w porozumieniu z Zamawiającym treści i wzoru graficznego zaproszenia na konferencję oraz wydrukowania 500 zaproszeń i przekazania ich Zamawiającemu najpóźniej na 10 dni przed rozpoczęciem konferencji; 7. przygotowania identyfikatorów dla prelegentów i osób prowadzących konferencję w formie zawieszki (po akceptacji wzoru przez Zamawiającego); 8. dystrybucji wśród uczestników konferencji materiałów informacyjnych, promocyjnych dostarczonych przez Zamawiającego; 9. wydruku 100 plakatów w formacie B1 na podstawie wzoru plakatu dostarczonego przez Zamawiającego; 10. wykonanie rollup`a; 11. aranżacji przestrzennej miejsca konferencji z wykorzystaniem materiałów promocyjno-informacyjnych powierzonych przez Zamawiającego, m. in. stojaków reklamowych, plakatów; 12. zaproszenia na konferencję przedstawicieli mediów, w tym m.in. po jednym przedstawicielu prasy, radia, telewizji, celem przekazania informacji o realizowanej konferencji do wiadomości publicznej; 13. przewozu z siedziby Zamawiającego, materiałów promocyjno - informacyjnych dla uczestników i dostarczenia ich na miejsce konferencji, a po zakończeniu przewozu niewykorzystanych materiałów do siedziby Zamawiającego; 14. rozdania wszystkim uczestnikom konferencji materiałów konferencyjnych; Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia jednego egzemplarza materiałów dla Zamawiającego na potrzeby dokumentacji; 15. wydrukowania, rozdania wszystkim uczestnikom i zebrania min. 80% ankiet ewaluacyjnych; 16. sporządzenia sprawozdania z przeprowadzonej konferencji i przekazania go Zamawiającemu po jej przeprowadzeniu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.59.00.00 - Usługi seminaryjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU KOBIET "GINEKA"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU KOBIET "GINEKA"
- Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Kobiet GINEKA, ul. Bukowa 1/9, 85-625 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18000,00
Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W prowadzonych kolejno dwóch postępowaniach o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego, nie zostały złożone żadne oferty, a ponadto pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- zakup i dostawa sprzętu i aparatury medycznej określonych w załączniku do niniejszej umowy w ramach zadania "Pomoc zagraniczna dla społeczności lokalnych i regionalnych na obszarze Ukrainy
- Dostawa elementów wymiennych do strzykawek CT Expres.
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Zawichost
- Zaprojektowanie oraz budowa zatoki autobusowej wraz z miejscami parkingowymi na ulicy Strzałowej w Toruniu
- Dostawa sukcesywna środków czystości.
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych z Torunia i Inowrocławia
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.