Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-24
Racibórz: Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Raciborzu przy ul. Kasprowicza 11 - I etap
Numer ogłoszenia: 205300 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Raciborski , ul. Klasztorna 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4154408, faks 032 4154408 w. 343.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.POWIATRACIBORSKI.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Raciborzu przy ul. Kasprowicza 11 - I etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Raciborzu przy ul. Kasprowicza 11 (I etap). Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z: -zagospodarowaniem placu przed wejściowego - podwórze szkolne, -boiskiem wielofunkcyjnym o nawierzchni poliuretanowej i piłkochwytami, -uzupełnieniem ogrodzenia za budynkiem sali gimnastycznej, -wymianą przyłącza wodociągowego sali gimnastycznej i czyszczeniem istniejącej kanalizacji, -niwelacją terenu i opaską łącznika od strony północno-wschodniej. Ponadto zakres obejmuje wykonanie odwodnienia odprowadzającego wody deszczowe z projektowanego boiska wielofunkcyjnego i przełożenie kabla elektrycznego zasilającego budynek sali gimnastycznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (dwa) boiska sportowe o nawierzchni syntetycznej o powierzchni co najmniej 1144m2 każde, b)w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zatrudniali przeciętnie co najmniej 15 pracowników zdolnych wykonać przedmiotowe zamówienie oraz przeciętna liczebność personelu kierowniczego wynosiła 2 osoby, c)dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w zakresie umożliwiającym pełnienie funkcji kierownika budowy podczas realizacji przedmiotu zamówienia oraz posiadającą minimum 10-letnie doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: a)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu ofertowym wykonawca składa: 1.oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, tj.: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wymagany jest wykaz robót zawierający wykonane co najmniej 2 boiska sportowe o nawierzchni syntetycznej o powierzchni co najmniej 1144m2 każde), e)informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie (wymagane jest zatrudnianie przeciętnie co najmniej 15 pracowników zdolnych wykonać przedmiotowe zamówienie oraz przeciętna liczebność personelu kierowniczego: 2 osoby), f)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia, (wykaz powinien wskazywać co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w zakresie umożliwiającym pełnienie funkcji kierownika budowy podczas realizacji przedmiotu zamówienia oraz posiadającą minimum 10-letnie doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych, która obejmie funkcję kierownika budowy), g)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt f) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, h)kopie uprawnień budowlanych oraz ważnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność do oddziału właściwej izby samorządu zawodowego osoby (osób), o której mowa powyżej w pkt 2.c), i)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (na kwotę min. 500.000,00 zł).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatraciborski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Raciborzu - pokój nr 28, ul. Klasztorna 6, 47-400 Racibórz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Raciborzu - Kancelaria (parter), ul. Klasztorna 6, 47-400 Racibórz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Dostawy artykułów przemiału ziarna, ryżu oraz makaronu do Zakładu Karnego w Raciborzu z podziałem na 3 części
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNYCH ANALIZATORÓW DO BADAŃ Z ZAKRESU SEROLOGII GRUP KRWI ORAZ DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ KONSULTACYJNYCH DLA RCKiK
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH DLA REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W RACIBORZU
- Dostawa przełączników sieciowych i zasilaczy awaryjnych
- 23/2024 Wykonanie instalacji klimatyzacyjnej dla poradni specjalistycznych na układzie wody lodowej z wykorzystaniem istniejących pomp ciepła
- Remont dachu na budynku warsztatów szkolnych
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej
- Budowa budynku garażowego z częścią gospodarczo-magazynową
- Budowa kompleksu dystrybucji ruchu i obsługi przyjęć w Areszcie Śledczym w Krasnymstawie
- Przebudowa drogi wewnętrznej nr 05W ul. Polna w Gołyminie-Ośrodku
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Mory, gmina Ożarów Mazowiecki
- Rewitalizacja zespołu dworsko-parkowego w Brniu
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.