eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opolesukcesywna dostawa liczników energii elektrycznej wraz z oprogramowaniem wyposażeniem dodatkowym dla niektórych typów oraz modemów i zegarów sterujących



Ogłoszenie z dnia 2006-04-19

POZYCJA 20252

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Opole: sukcesywna dostawa liczników energii elektrycznej wraz z oprogramowaniem wyposażeniem dodatkowym dla niektórych typów oraz modemów i zegarów sterujących Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: EnergiaPro Koncern Energetyczny SA Oddział w Opolu, do kontaktów: Lidia Marcińska, ul. Waryńskiego 1, 45-047 Opole, tel. 077 4545471, fax 077 4556451, e-mail: sekretariat@op.energiapro.pl, www.op.energiapro.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: EnergiaPro Koncern Energetyczny SA Oddział w Opolu, Lidia Marcińska, ul. M. Konopnickiej 3, 45-004 Opole, tel. 077 4529273, fax 077 4528262, e-mail: marcinska@op.energiapro.pl, www.op.energiapro.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: EnergiaPro Koncern Energetyczny SA Oddział w Opolu, ul. Waryńskiego 1, 45-047 Opole, tel. 077 4545471, fax 077 4556451, e-mail: sekretariat@op.energiapro.pl, www.op.energiapro.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa liczników energii elektrycznej wraz z oprogramowaniem wyposażeniem dodatkowym dla niektórych typów oraz modemów i zegarów sterujących. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Sukcesywna dostawa liczników energii elektrycznej wraz z oprogramowaniem wyposażeniem dodatkowym dla niektórych typów oraz modemów i zegarów sterujących potrzeb EnergiaPro Koncern Energetyczny Oddział w Opolu, wymienionych w SIWZ wg zadań: 1. Zadanie A: Liczniki statyczne (elektroniczne) bezpośrednie 1 i 3 fazowe wielostrefowe z zegarem wewnętrznym 1) Grupa I - Liczniki statyczne, 1 fazowe wielostrefowe z zegarem wewnętrznym w ilości 6.724 szt, 2) Grupa II Liczniki statyczne, 3 fazowe, wielostrefowe z zegarem wewnętrznym w ilości 10.748 szt 2. Zadanie B: -Liczniki elektroniczne dla odbiorców przemysłowych i pomiarów bilansowych w ilości 771 szt. - Modemy i wyposażenie dodatkowe do współpracy z licznikami ZMD i typów równoważnych w ilości 89 szt. 3. Zadanie C: Liczniki elektroniczne przedpłatowe 1i 3 fazowe w ilości 1.462 szt. 4. Zadanie D: Zegary sterojące roczne w ilości 6.300 szt. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Licznikownia w Nysie, ul. Bramy Grodkowskiej 2. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.31.00 - Liczniki energii Kod CPV wg słownika 2008: 38.55.10.00 - Liczniki energii 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie powyżej kwoty 400 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wykonawca winien wnieść wadium przetargowe w wysokości: dla Zadania A - 56 000,00 PLN dla Zadania B - 34 000,00 PLN dla Zadania C - 21 000,00 PLN dla Zadania D - 17 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie z SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z art. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24. ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych), 5. wykonali w okresie ostatnich trzech lat dostawy materiałów stanowiących przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż: a) 1 000 000,00 PLN dla Zadania A z jednoczesnym potwierdzeniem, iż dostawy te zostały wykonane należycie, b) 1 000 000,00 PLN dla Zadania B z jednoczesnym potwierdzeniem, iż dostawy te zostały wykonane należycie, c) 1 000 000.00 PLN dla Zadania C z jednoczesnym potwierdzeniem, iż dostawy te zostały wykonane należycie. d) 500 000,00 PLN dla Zadania D z jednoczesnym potwierdzeniem, iż dostawy te zostały wykonane należycie, 6. w ofercie zaoferowali udział towarów pochodzących z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państw, z którymi Unia Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców, w wysokości przekraczającej 50%. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Podpisane oświadczenie ze Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru hib zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykazy wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2.1.4) Inne informacje: Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia winni dostarczyć pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika, że Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenia zamówienia ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, o lie taka sytuacja występuje. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: O3/ZZ3/33/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 01.06.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ może być przesłana na wniosek Wykonawcy pocztą za zaliczeniem pocztowym lub wydana w siedzibie Zamawiającego po wniesieniu opłaty. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 02.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 02.06.2006, godzina 11:00, Siedziba EnergiiPro Koncern Energetyczny SA Oddział w Opolu przy ul. M. Konopnickiej 3 (świetlica).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 10.04.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie A - Liczniki statyczne (elektroniczne) bezpośrednie 1 i 3 fazowe wielostrefowe z zegarem wewnętrznym - sukcesywna dostawa liczników statycznych (elektronicznych) bezpośrednich 1 i 3 fazowych do dnia 30.11.2006 r., szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Zakres lub wartość: Tak jak w pkt. 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie B: -Liczniki elektroniczne dla odbiorców przemysłowych i pomiarów bilansowych - Modemy i wyposażenie dodatkowe do współpracy z licznikami ZMD i typów równoważnych . - sukcesywna dostawa liczników elektronicznych dla odbirców przemysłowych i pomiarów bilansowych oraz modemów i wyposażenia dodatkowego do współpracy z licznikami typu ZMD i typów równoważnych do dnia 30.11.2006 r., szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Zakres lub wartość: Tak jak w pkt. 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie C: Liczniki elektroniczne przedpłatowe 1i 3 fazowe - sukcesywna dostawa liczników elektronicznych przedpłatowych 1 i 3 fazowych do dnia 30.11.2006 r., szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Zakres lub wartość: Tak jak w pkt. 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie D: Zegary sterujące - sukcesywna dostawa liczników elektronicznych przedpłatowych 1 i 3 fazowych do dnia 30.11.2006 r., szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Zakres lub wartość: Tak jak w pkt. 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.