Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00476113/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie dekoracji bożonarodzeniowej w mieście Zakopane w sezonie 2023 – 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zakopane
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182020448
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zakopane.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zakopane/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie dekoracji bożonarodzeniowej w mieście Zakopane w sezonie 2023 – 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8c791cc-7a43-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00531489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040950/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dekoracje bożonarodzeniowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476113
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.97.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 544715,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dekoracji bożonarodzeniowej w mieście Zakopane w sezonie 2022 – 2023 – dostawa, montaż, podłączenie, eksploatacja, naprawy wraz z niezbędnym materiałem, demontaż, transport, przechowanie, utylizacja.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę 1 szt. choinki naturalnej o wysokości całkowitej 10,3 m. Wysokość choinki winna wynosić 9 m, licząc od poziomu prawego brzegu oczka wodnego,
2) montaż choinki w oczku wodnym na ul. Krupówki, dostarczonej przez dostawcę zgodnie z ekspertyzą techniczną stanowiącą załącznik do Szczegółowej Specyfikacji Technicznej i zabezpieczenie jej
na wypadek wystąpienia niekorzystnych, nieprzewidzianych warunków pogodowych – choinkę oraz jej mocowanie należy przystosować do III strefy wiatrowej,
3) wykonanie montażu dekoracji z elementów otrzymanych od Zamawiającego wraz z podłączeniem zasilania,
4) bieżąca pielęgnacja choinki naturalnej oraz konserwacja elementów dekoracyjnych i utrzymanie elementów mocowania choinki w należytym stanie technicznym w okresie eksploatacji,
5) utrzymanie dekoracji w należytym stanie technicznym w okresie jej eksploatacji wraz z zachowaniem walorów plastycznych,
6) utrzymanie elementów mocowania dekoracji bożonarodzeniowych w należytym stanie technicznym
w okresie eksploatacji,
7) utrzymanie elementów zasilających dekoracje (gniazda, wtyczki, przewody, itp.) w należytym stanie technicznym w okresie ich eksploatacji,
8) demontaż choinki po okresie jej eksploatacji oraz utylizacja zgodna z przepisami prawa,
9) demontaż dekoracji po okresie jej eksploatacji,
10) przechowanie dekoracji w należytym stanie i we właściwych warunkach po okresie jej eksploatacji,
11) przechowanie pozostałych, niezamontowanych dekoracji w należytym stanie i we właściwych warunkach.
3. UWAGA ! Zamawiający informuje:
1) Wybór i montaż choinki musi być wykonany zgodnie z ekspertyzą techniczną stanowiącą załącznik
do Szczegółowej Specyfikacji Technicznej.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji montażu elementów dekoracji.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego przedmiotu umowy na innych zasadach niż określone w umowie maksymalnie o 50% wartości zawartej w Kosztorysie ofertowym.
4) Zmiana ilości i lokalizacji dekoracji bożonarodzeniowych, w tym zmniejszenia ich ilości nie może wpłynąć na zmianę ich cen jednostkowych,
5) Pozostałe, niezamontowane elementy dekoracji bożonarodzeniowej zostaną przechowane w należytym stanie i we właściwych warunkach przez Wykonawcę we własnym zakresie i na własny koszt.
6) Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od uszkodzenia wszystkich elementów dekoracji,
w tym również przez osoby trzecie lub w wyniku warunków atmosferycznych, oraz od kradzieży.
7) Wykonawca uzgodni sposób montażu dekoracji ze spółką świadczącą usługi konserwacji i bieżących napraw systemu oświetlenia ulicznego. W przypadku spowodowania awarii lub uszkodzenia urządzeń oświetlenia ulicznego w związku z montażem lub nieprawidłową eksploatacją elementów dekoracji, Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z usunięciem awarii lub natychmiast przystąpi do ich usunięcia na własny koszt, działając w uzgodnieniu ze spółką świadczącą usługi konserwacji i bieżących napraw systemu oświetlenia ulicznego.
8) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług będących przedmiotem umowy za pomocą środków własnych, przy użyciu własnego sprzętu.
9) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszelkich zasad bezpieczeństwa przy dostawie
i montażu choinki oraz dekoracji poprzez wyposażenie pracowników w odpowiedni sprzęt, kamizelki ostrzegawcze oraz do oznakowania rejonu prowadzonych robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zabezpieczy teren wokół miejsc, w których wykonywana będzie dekoracja i zapewni
na własny koszt bezpieczeństwo pracowników i osób trzecich,
10) Wykonawca jest zobowiązany wszelkie odpady powstałe w czasie prowadzenia prac, usuwać
na bieżąco we własnym zakresie i na własny koszt zgodnie z obowiązującymi przepisami.
11) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty wykonane przez Podwykonawców, jak również za ewentualne szkody powstałe w wyniku działań Podwykonawców.
12) Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytułu wyrządzonych szkód wynikających z realizacji przedmiotowej umowy i zobowiązuje się do pokrycia w pełnej wysokości wszelkich kosztów z tym związanych.
13) Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za sprawność sprzętu i za bezpieczeństwo prowadzenia robót oraz za właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia.
14) Na czas obowiązywania umowy, Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za skutki
i następstwa zdarzeń wynikłych wskutek nienależytego wykonania postanowień umowy.
15) Za wszelkie szkody powstałe w trakcie realizacji umowy, odpowiedzialność ponosi Wykonawca,
16) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych
i zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania niniejszej umowy.
17) Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Kosztorysie ofertowym, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych oraz rysunkach nowych elementów dekoracji bożonarodzeniowej.
18) Zamawiający informuje, że posiadane przez niego elementy dekoracji znajdują się w magazynie położonym przy ul. Gawlaki 25 w Zakopanem (magazyn Spółki TESKO TKGK Sp. z o.o.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 626512,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 626512,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 626512,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ODEON ILUMINACJE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243699345
7.3.3) Ulica: Łowicka 26A
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-105
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zamawiający zamierza powierzyć podwykonawcy następujące części zamówienia: dostawę choinki, udostępnienie zasobów magazynowych, udostępnienie podnośnika.
Podwykonawca: ,,TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.
ul. Szymony 17A
34-500 Zakopane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 626512,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Modernizacja drogi ul. Choćkowskie w Zakopanem
- Dostawa procesora tkankowego na potrzeby Zakładu Patomorfologii Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" im. Klary Jelskiej w Zakopanem
- dostawa samochodu typu SUV na potrzeby GOPR
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem.
- Rozbudowa zapasowej infrastruktury serwerowni na potrzeby Zakładu Patomorfologii Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" im. Klary Jelskiej w Zakopanem
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.