Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00431144/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00457154/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektów Zespołu Szkół w Turobinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Turobin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 4
1.5.2.) Miejscowość: Turobin
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-465
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@turobin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.turobin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja obiektów Zespołu Szkół w Turobinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b354af2c-6013-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00504236
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022796/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Modernizacja obiektów Zespołu Szkół w Turobinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431144/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Modernizacja obiektów Zespołu Szkół w Turobinie1) Forma zamówienia to zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego. Przedmiotem
zamówienia jest zaprojektowanie w tym wykonanie wszelkich prac projektowych, uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji uzyskanie innych wymaganych prawem decyzji, pozwoleń, zgłoszeń, a następnie wykonanie robót budowlanych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad całością inwestycji w trakcie jej realizacji. 2) Zakres zamówienia obejmuje:
- wykonanie dokumentacji projektowej, projektów wykonawczych, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarów oraz kosztorysów inwestorskich obejmujących w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania;
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę/zaświadczenia o braku sprzeciwu na zawiadomienie o zgłoszeniu robót niewymagających pozwolenia na budowę;
- realizację robót budowlanych polegających na wykonaniu łącznie prac projektowych, robót budowlanych oraz uzyskaniu i imieniu Zamawiającego dokumentu pozwalającego na użytkowanie wykonanej modernizacji obiektów Zespołu Szkól zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa. 3) Szczegółowy opis i zakres prac projektowych i robót budowlanych przedstawiony został w załączniku nr 11 do niniejszej SWZ - Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz rysunkach stanowiących integralną część SWZ.
4) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo-finansowym. Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych od dnia podpisania niniejszej umowy, zobowiązany jest przedłożyć do
akceptacji projekt harmonogramu rzeczowo-finansowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 6829268,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Budowa oddziału przedszkolnego i żłobka przy istniejącym przedszkolu.1) Zakres robót obejmuje: roboty budowlane, roboty sanitarne, roboty elektryczne. 2) Szczegółowy opis i zakres prac zawierają przedmiary robót, projekt budowlany, projekty techniczne, projekt zagospodarowania terenu oraz specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące integralną część SWZ. 3) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo-finansowym. Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych od dnia podpisania niniejszej umowy, zobowiązany jest przedłożyć do
akceptacji projekt harmonogramu rzeczowo-finansowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
24540000-1 - Polimery winylu w formach podstawowych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 1278816,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny złożonych ofert znacznie przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 8 399 999,64 zł brutto. Wobec powyższego, po analizie możliwości finansowych jednostki, Zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie jest możliwe zwiększenie kwot pierwotnie
przeznaczonych na realizację zadania pn. Modernizacja obiektów Zespołu Szkół w Turobinie w Części 1 do cen ofert najkorzystniejszych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny złożonych ofert znacznie przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 1 572 944,02 zł brutto. Wobec powyższego, po analizie możliwości finansowych jednostki, Zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie jest możliwe zwiększenie kwot pierwotnie przeznaczonych na realizację zadania pn. Modernizacja obiektów Zespołu Szkół w Turobinie w Części 2 do cen ofert najkorzystniejszych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
INNE PRZETARGI TUROBIN
- Dostawa oleju opałowego dla Urzędu Miejskiego w Turobinie, Zespołu Szkół w Turobinie oraz Szkoły Podstawowej w Czernięcinie w sezonie 2024/2025
- Modernizacja budynku Gminnego Domu Kultury w Turobinie
- Zakup i dostawa wyposażenia sal przedszkolnych w budynku Przedszkola Samorządowego w Turobinie w ramach projektu "Przyszłość Gminy Turobin - Przedszkolaki!"
więcej: przetargi TUROBIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie"
- Wykonanie przebudowy budynku internatu ZSCKR im. Krzysztofa Kluka w Rudce- Etap nr 8B
- Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii elektrycznej działającymi na potrzeby danego źródła OZE wraz z przyłączeniem do sieci.
- Budowa placu zabaw przy żłobku w Uhercach Mineralnych w ramach programu "MALUCH+"
- Prace remontowo - budowlane w hydroforni w miejscowości Łączyno, gm. Stężyca, powiat kartuski, woj. pomorskie - II
- Rozbudowa systemu wentylacji mechanicznej pomieszczeń magazynowych oraz sal wystawowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.