Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00455198/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania obiektów Powiatowego Urzedu Pracy we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932112482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gliniana 20-22
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-525
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.it@pup-wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wroclaw.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacji administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprzątania obiektów Powiatowego Urzedu Pracy we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba2fa183-6b2c-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039904/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa sprzątania obiektów Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455198/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.OA.3213.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 254528,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania obiektów Zamawiającego,
tj. sprzątanie pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu w budynku A i B (w tym dzienny serwis porządkowy) oraz terenu przyległego do obu budynków przy ul. Glinianej 20–22 we Wrocławiu (plac, parking, chodniki i tereny zielone oraz chodnik wzdłuż płotu na ulicy).
2. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod i nazwa określona we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 90910000–9 Usługi sprzątania.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz we Wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SWZ).
4. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami określonymi w SWZ.
5. Zaleca się Wykonawcom dokonanie przed złożeniem oferty wizji lokalnej w obiektach i na terenie przyległym, gdzie ma być realizowany przedmiot zamówienia. Zamawiający umożliwi wszystkim Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w dniu 25. listopada 2022 r. (piątek) o godz. 10:00 w pok. 508 (V piętro) w budynku A, w obecności pani Aleksandry Gałwiaczek. Chęć dokonania wizji należy zgłaszać do godz. 8:00 w dniu wizji na adres poczty elektronicznej: przetargi.it@pup-wroclaw.pl.
6. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dowód zawarcia umowy ubezpieczenia na kwotę min. 2 000 000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, warunki odpowiedzialności ubezpieczyciela oraz dowód opłacenia składki najpóźniej w dniu podpisania umowy.
7. Wykonawca, który oświadczy, że jest podmiotem uprawnionym do wystawiania informacji o obniżeniu wpłat na PFRON w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 27. sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 573 z późn. zm.), zobowiązuje się do składania Zamawiającemu stosownych comiesięcznych informacji.
8. Najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji umowy Wykonawca ma złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z określeniem
wykonywanych przez nie czynności z podziałem na budynek A i B oraz teren przyległy. W Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SWZ) należy podać wyłącznie liczbę osób realizujących zamówienie.
9. Z uwagi na charakter czynności wymagających stabilności kadry i spełnienia oczekiwań Zamawiającego w trakcie całego okresu realizacji niniejszego zamówienia, Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób
wykonujących zamówienie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzaprzeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu
najkorzystniejszej oferty
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234197,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383009,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Malowanie klatki schodowej w budynku wielorodzinnym
- Wymiana poziomów i pionów instalacji wod-kan
- Okresowe kontrole stanu technicznego instalacji elektrycznych i piorunochronnych w nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego - 4 zadania.
- "Wymiana pięciu dźwigów osobowych wraz z niezbędną dokumentacją, modernizacją instalacji i robotami towarzyszącymi na zasobach należących do TBS Wrocław przy ul. Kasztelańskiej we Wrocławiu."
- Sukcesywne dostawy tonerów dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Świadczenie usług cateringowych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 12 we Wrocławiu w 2025 roku
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Malborku wraz utrzymaniem terenów zielonych, utrzymaniem czystości i odśnieżaniem
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach IPN-KŚZpNP Oddział we Wrocławiu w okresie od 1 grudnia 2024 do 30 listopada 2025 roku
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz wpodległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Świadczenie usług utrzymania czystości na terenie, w obiektach - budynkach Gminy Miasto Żyrardów będących w zarządzie PGM Żyrardów Sp. z o.o. oraz w budynkach należących do PGM Żyrardów Sp. z o.o.
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Garwolinie oraz utrzymania porządku na terenie przyległym
- Kompleksowe utrzymanie terenu IPN
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.