eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NamysłówUtrzymanie porządku i czystości części wspólnych budynków oraz terenów stanowiących własność Spółki oraz budynków i terenów przekazanych Spółce w administrowanie przez Gminę Namysłów



Ogłoszenie z dnia 2022-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie porządku i czystości części wspólnych budynków oraz terenów stanowiących własność Spółki oraz budynków i terenów przekazanych Spółce w administrowanie przez Gminę Namysłów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Administracji Nieruchomości "ZAN" Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531410741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dubois 5

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zan-namyslow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zan-namyslow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zan-namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie porządku i czystości części wspólnych budynków oraz terenów stanowiących własność Spółki oraz budynków i terenów przekazanych Spółce w administrowanie przez Gminę Namysłów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf70a8b4-3c3a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362877/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie porządku i czystości części wspólnych budynków oraz terenów stanowiących własność Spółki oraz budynków i terenów przekazanych Spółce w administrowanie przez Gminę Namysłów. Zakres zamówienia dotyczy: a) budynków i terenów stanowiących własność Spółki oraz terenów gminnych przekazanych w administrowanie: - zamiatanie klatek schodowych - jeden raz w tygodniu (oprócz dni wolnych od pracy); - mycie klatek schodowych – dwa razy w miesiącu; - usuwanie pajęczyn wg potrzeb nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; - mycie okien oraz kloszy oświetleniowych – dwa razy w roku (kwiecień, październik); - zamiatanie chodników oraz dróg wewnętrznych łącznie z usuwaniem chwastów wg potrzeb, nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu; - sprzątanie podwórek - wg potrzeb, nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu; - usuwanie nieczystości z naświetli oraz kratek wycieraczkowych – wg potrzeb nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu; - odśnieżanie oraz usuwanie śliskości chodników, dojść i dróg wewnętrznych - wg potrzeb, roboty te winne być wykonane do godz. 07:00 rano, a w przypadku ciągłych i nadmiernych opadów śniegu Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania powyższych czynności na bieżąco w ciągu całego dnia, również w soboty, niedziele i święta; - wykaszanie trawników, dotyczy całej powierzchni łącznie z usuwaniem chwastów – wg potrzeb w sezonie od 1 maja do 31 października, grabienie liści i wywóz wykoszonej trawy i liści; - cięcie żywopłotów, pielęgnacja krzewów, usuwanie suchych konarów z drzew wraz z wywozem gałęzi wg potrzeb – prace te winny być wykonywane w okresie wiosennym do 15 kwietnia oraz jesiennym po 15 września; - sprzątanie boksów śmietnikowych i miejsc zbiórki odpadów komunalnych - wg potrzeb nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu. b) budynku Ratusza oraz terenu przyległego (obiekt przekazany w administrowanie): - zamiatanie i mycie korytarzy i usuwanie pajęczyn – codziennie oprócz dni wolnych od pracy; - mycie okien i drzwi wejściowych, kloszy lamp oświetleniowych – jeden raz w miesiącu (od kwietnia do października); sprzątanie pomieszczeń USC dwa razy w tygodniu, a w dniach wolnych od pracy w uzgodnieniu z Kierownikiem USC; - opróżnianie koszy na śmieci – codziennie oprócz dni wolnych od pracy; - usuwanie nieczystości z naświetli oraz kratek wycieraczkowych – wg potrzeb, nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu; - odśnieżanie oraz usuwanie śliskości chodników, dojść - wg potrzeb. Roboty związane z odśnieżaniem i usuwaniem śliskości winne być wykonane do godz. 07:00 rano, a w przypadku ciągłych i nadmiernych opadów śniegu Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania powyższych czynności na bieżąco w ciągu całego dnia, również w soboty, niedziele i święta; - zamiatanie chodników wg potrzeb, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu; - utrzymanie czystości w toaletach wspólnych - codziennie oprócz dni wolnych od pracy. Wykaz budynków z uwzględnieniem powierzchni objętej utrzymaniem czystości oraz powierzchni terenów do utrzymania letniego i zimowego objętych przedmiotem zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszelkich materiałów oraz sprawnego sprzętu i narzędzi niezbędnych do realizacji zadania, a mianowicie: * zapewnienie bazy technicznej na terenie miasta oraz punktów poboru wody na bieżące utrzymanie czystości, gwarantującej należyte wykonanie zamówienia, * środków myjących, * środków dezynfekujących, * ścierek, myjek, zmiotek, szczotek do zamiatania na kiju, szczotek do szorowania, śmietniczek, wiader, drabin rozkładanych, itp., * kos spalinowych lub kos pchanych, traktora ogrodowego (kosiarki), sprzęt do zamiatania i mycia klatek wraz ze środkami chemicznymi, dmuchawą do liści, sprzętem do odśnieżania, * skrzynek na piasek z solą, piasku i soli do posypywania w okresie zimowym. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowych, jak również zapewnienia sprzętu i odzieży dla osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi posiadać polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565039,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565039,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565039,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przemysław Piotrowski, F.H.U. ELEKTRO 24

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 752 136 71 49, REGON 361904390

7.3.3) Ulica: ul. Łączańska 18 D/7

7.3.4) Miejscowość: Namysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 46-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565039,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.