Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00304009/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-12
- 2022/BZP 00502906/01 - Wynik z dnia 2022-12-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu scenicznego dźwiękowego w ramach projektu pn. Światło na MOK na potrzeby Miejskiego Ośrodka Kultury w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000678825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowszczaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-538
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89/5221350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mok.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mok.olsztyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu scenicznego dźwiękowego w ramach projektu pn. Światło na MOK na potrzeby Miejskiego Ośrodka Kultury w Olsztynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12a7b196-69aa-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00450116
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00050819/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu scenicznego oświetleniowego i dźwięku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
4. Zamówienie jest prowadzone w ramach projektu pn. „Światło na MOK” realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 nr RPWM.06.01.02-IZ.00-28-001/22, Osi priorytetowej 6 Kultura i dziedzictwo, Działanie 6.1 Infrastruktura kultury, Poddziałanie 6.1.2 Instytucje kultury (Schemat A)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.olsztyn.eu/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w
szczególności składanie zapytań do treści SWZ, oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji, odbywa się
elektronicznie przy użyciu Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn pod adresem https://zamowienia.olsztyn.eu oraz poczty
elektronicznej email e.fedorowska@mok.olsztyn.pl. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem
Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca składa ofertę za
pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty za pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych Gminy
Olsztyn
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formatach danych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12
kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji
w postaci elektronicznej oraz 7 minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247),
przy czym Zamawiający zaleca, aby oferta sporządzona była w formacie danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .doc,
.pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty
opisany został w Regulaminie korzystania z Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn oraz w Instrukcja użytkownika –
Wykonawca. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w celu przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszej realizacji umowy jest Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie, ul.
Dąbrowszczaków 3, 10-538 Olsztyn.
2. Platforma Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn prowadzona pod adresem https://zamowienia.olsztyn.eu/ jest platformą
zamówień publicznych utworzoną dla Gminy Olsztyn i jej jednostek. Utworzenie Konta Użytkownika na platformie jest równoznaczne
z upoważnieniem platformy do przetwarzania danych osobowych Użytkownika, przekazanych za pośrednictwem platformy podczas
zakładania Konta Użytkownika, jak również wprowadzonych do platformy w ramach korzystania z platformy.
3. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych na adres
email: iod@mok.olsztyn.pl lub wysyłając korespondencję na adres siedziby Miejskiego Ośrodka Kultury w Olsztynie,
ul. Dąbrowszczaków 3, 10-538 Olsztyn.
4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przeprowadzeniem przedmiotowego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszą realizacją umowy.
5.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a
w przypadku umowy przez okres 10 lat. Okres przechowywania umowy obejmuje czas niezbędny do umożliwienia dochodzenia
roszczeń przez strony.
6. Obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych jest wymogiem wynikającym z przepisów ustawy Prawo zamówień
publicznych, związanym z udziałem wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie przez
wykonawcę danych osobowych uniemożliwi zamawiającemu wykonanie czynności związanych z badaniem i oceną oferty oraz
ewentualne zawarcie umowy.
7. Każdy wykonawca udostępniający dane osobowe posiada prawo:
1) dostępu do swoich danych osobowych,
2) do sprostowania swoich danych osobowych,
3) żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO, oraz do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku stwierdzenia, że
przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonawcy narusza przepisy RODO,
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych
osobowych dotyczących wykonawcy narusza przepisy RODO.
8. Wykonawca realizując umowę w sprawie przedmiotowego zamówienia zobowiązany będzie do wypełnienia obowiązków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, tj. rozporządzenia wskazanego w Rozdziale XXXIX SWZ, wobec osób
fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyska w celu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności o
poinformowaniu ww. osób fizycznych o udostępnieniu danych osobowych Miejskiemu Ośrodkowi Kultury w Olsztynie, ul.
Dąbrowszczaków 3, 10-538 Olsztyn; wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zgodnych z wymogami
RODO uwzględniając charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych;
dane osobowe podane w umowie przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z prowadzonym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ADM.371.3.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 501308,06 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 103317,07 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Sprzęt dźwiękowy sceniczny, którego opis znajduje się w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ.
2. Opis znajdujący się w załączniku nr 2 do SWZ zawiera minimalne wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia co
oznacza, że wykonawca może oferować sprzęt charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi lub użytkowymi.
3. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty,
specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, w
szczególności dotyczące: wytrzymałości, trwałości, estetyki urządzenia, parametrów technicznych, bezpieczeństwa
użytkowania.
4. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie, spełniać normy Unii Europejskiej (znak
CE) z zakresu bezpieczeństwa użytkowania, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, technicznych i prawnych,
niezarejestrowany i nieobciążony prawami osób lub podmiotów trzecich, dopuszczony do obrotu i stosowania oraz zgodny z
wymaganiami określonymi w SWZ.
5. Dostarczenie sprzętu nastąpi do obiektu Amfiteatru im. Czesława Niemena w Olsztynie, ul. Zamkowa 1, w dniach pracy
zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy.
6. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi
przepisami oraz z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona oceny
ofert w zakresie kryteriów wskazanych w SWZ. W tym celu przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Zamawiający dokona
weryfikacji oraz przypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy łączną ocenę punktową oferty według
wskazanych w SWZ wzorów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta musi zawierać:1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SWZ,
2) wypełniony szczegółowy opis sprzętu – załącznik nr 2 do SWZ,
3) wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ,
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,
5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy w przedmiotowym
postępowaniu – w przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym)
wykonawcy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:1) wykonawcy zobowiązani są do ustanawiania pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2) wypełnione oświadczenie dotyczące niepodlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 3
do SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w stosunku dotreści oferty Wykonawcy, które nie są zmianami istotnymi w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty
Wykonawcy w zakresie i przypadkach, a także zgodnie z warunkami ich wprowadzenia, opisanymi poniżej:
1) zmiany terminu wykonania przedmiotu Umowy określonego w § 2 ust. 1 Umowy:
a) zmiany spowodowane podjęciem działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez
czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególnie zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi, lub
grożącego powstaniem znacznej szkody, na które Strony Umowy nie mają wpływu i przed którymi nie mogły się
zabezpieczyć, które uniemożliwiły wykonanie przedmiotu Umowy w dotychczas ustalonym terminie,
b) zmiany obowiązujących przepisów prawa wpływających na termin wykonania przedmiotu Umowy, w tym w szczególności
nałożenia na Wykonawcę obowiązku uzyskania dodatkowych decyzji administracyjnych, uzgodnień, zezwoleń, ekspertyz
lub innych aktów administracyjnych, niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy, których uzyskanie nie było konieczne
na etapie składania ofert,
c) zmiany będące następstwem wystąpienia warunków siły wyższej, które uniemożliwiły wykonanie przedmiotu Umowy w
dotychczas ustalonym terminie,
2) w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 lit. a – e termin, o którym jest mowa w § 2 ust.
1 Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu Umowy w
sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności,
3) zmiany dotyczące sposobu wykonania lub zakresu przedmiotu Umowy:
a) zmiany obowiązujących przepisów prawa, które weszły w życie po terminie składania ofert, wpływające na sposób
wykonania przedmiotu Umowy lub jego zakres,
b) zmiany będące następstwem wystąpienia po terminie składania ofert okoliczności gospodarczych wpływających na
sposób wykonania przedmiotu Umowy lub jego zakres,
c) zmiany będące następstwem rozwoju technicznego, których wprowadzenie spowoduje możliwość dostarczenia sprzętu o
parametrach wyższych niż określone w Załącznikach do Umowy,
d) zmiany będące następstwem wycofania z produkcji lub dystrybucji sprzętu wymienionego w ofercie Wykonawcy, których
wprowadzenie spowoduje możliwość dostarczenia sprzętu o parametrach nie gorszych niż parametry określone w
Załącznikach do Umowy; wprowadzenie zmiany wymaga uprzedniego udokumentowaniu przez Wykonawcę braku
możliwości dostarczenia sprzętu wymienionego w ofercie (pisemna informacja od producenta lub dystrybutora),
4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wysokości wynagrodzenia. Zamawiający dopuszcza możliwość
obniżenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach, kiedy zmiany określone w pkt 1 i 3 będą miały wpływ na
wynagrodzenie Wykonawcy.
3. Inicjatorem zmian, o których jest mowa w ust. 2 może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez wystąpienie w formie
pisemnej lub elektronicznej w okresie obowiązywania Umowy zawierające opis proponowanych zmian oraz ich
uzasadnienie.
4. Strona Umowy występująca o zmianę postanowień Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia
okoliczności, o których jest mowa w ust. 2.
5. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy, o których jest mowa w ust. 2, jest sporządzenie podpisanego przez
Strony Umowy protokołu zmiany Umowy określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienia (odpowiednio)
co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 2. Protokół zmiany Umowy będzie załącznikiem do aneksu.
6. Wszystkie postanowienia zawarte w ust. 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie
stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do
Zamawiającego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-30 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.olsztyn.eu/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-30 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Okres realizacji zamówienia wskazany w sekcji 4.2.10.) ogłoszenia o zamówieniu (6 miesięcy) jest okresem maksymalnym imoże być krótszy, zgodnie z treścią SWZ.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- "Dostawy ryb"
- Odczynniki laboratoryjne z dzierżawą analizatora
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Bronchoskopii
- Dostawa i montaż systemu audiowizualnego w sali konferencyjnej
- Dostawa karm do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie
- Usługa ochrony obiektów OPN-T wraz z monitorowaniem systemów ochrony elektronicznej
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Innowacyjne metody nauczania dla rozwoju kompetencji kluczowych u uczniów i nauczycieli " na zakup wyp. w pomoce dydaktyczne sal lekcyjnych dla szkół podst. m.: Chodel, Granice i Ratoszyn Drugi
- Dostawa sprzętu multimedialnego i akustycznego dla Teatru Dramatycznego im. Gustawa Holoubka
- Dostawa i montaż sprzętu audio dla potrzeb Projektu pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Budowlano-Drzewnych im. Armii Krajowej w Żywcu w dziedzinie: instalacje ...
więcej: Sprzęt nagłaśniający »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.