eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raniżów › Przygotowania i dostarczenia posiłków (usługa cateringowa) dla pensjonariuszy Dziennego Domu Senior + w Staniszewskiem - CZĘŚĆ I



Ogłoszenie z dnia 2024-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowania i dostarczenia posiłków (usługa cateringowa) dla pensjonariuszy Dziennego Domu Senior + w Staniszewskiem – CZĘŚĆ I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RANIŻÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581689

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 6

1.5.2.) Miejscowość: Raniżów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-130

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.bober@ranizow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ranizow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ranizow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowania i dostarczenia posiłków (usługa cateringowa) dla pensjonariuszy Dziennego Domu Senior + w Staniszewskiem – CZĘŚĆ I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa2f85e4-008b-11ef-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00324194

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023545/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowania i dostarczenia posiłków (usługa cateringowa) dla pensjonariuszy Dziennego Domu Senior + w Staniszewskiem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Realizacja projektu „Pomocna Dłoń - usługi opiekuńcze dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu z Gminy Raniżów” numer FEPK.07.18-IP.01-0119/23 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie FELD.07.18 Usługi społeczne i zdrowotne świadczone w społeczności lokalnej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295329

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 408333,33 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 93333,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Szczegółowy zakres zamówienia:
1. Usługa obejmuje przygotowanie, ugotowanie i dostarczenie 30 obiadów dwudaniowych dziennie (zwanych dalej: „posiłkami”) dla dorosłych osób. Podana ilość jest wartością szacunkową i może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. O liczbie obiadów Wykonawca będzie informowany przez Zamawiającego telefonicznie (SMS) najpóźniej w dniu wykonania usługi, czyli tego samego dnia do godz. 9.00.
2. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do zapłaty wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki.
3. Realizacja zamówienia przez pięć dni w tygodniu (tj. od poniedziałku do piątku) z wyjątkiem przerw świątecznych i dni ustawowo wolnych.
4. Posiłki Wykonawca dostarczy do siedziby Dziennego Domu Senior + w Staniszewskiem - Staniszewskie 94, 36-130 Raniżów w wraz z odpowiednią do serwowanego dania zastawą (szklaną) i sztućcami (ze stali) w ilości przystosowanej do zgłoszonej liczby obiadów dwudaniowych.
5. Wykonawca dostarcza naczynia każdorazowo do posiłku.
6. Obiady dwudaniowe powinny być dostarczone w zbiorczym opakowaniu termoizolacyjnym gwarantującym utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości przewożonych potraw.
7. Godzina dostarczenia posiłków: I danie (zupa z pieczywem) 10:30, II danie + kompot 13:00 – (tolerancja +/- 10min)
8. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru naczyń oraz odpadów kuchennych pochodzących z danego dnia w tym samym dniu do godziny 16:00.
9. Wykonawca będzie dostarczał posiłki własnym transportem w sposób zgodny z przepisami sanitarnymi właściwymi ze względu na rodzaj prowadzonej działalności.
10. Posiłki powinny być różnorodne, niepowtarzalne w ciągu kolejnych 10 dni. Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych spełniających normy jakości produktów spożywczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie i posiadać aktualne terminy ważności.
11. Wykonawca przygotuje posiłki na cały tydzień z produktami: mięso 3x w tygodniu, ryba 1x w tygodniu, jarskie 1x w tygodniu.
12. Przy przygotowywaniu posiłków Wykonawca uwzględni zgłoszone przez Zamawiającego przypadki diety / cukrzycy / innych indywidualnych wymagań.
13. Wartość odżywcza i energetyczna musi być zgodna z określonymi normami i wytycznymi Instytutu Żywności i Żywienia i uwzględniać rację pokarmową dla osób dorosłych.
Gramatura posiłku po obróbce termicznej: mięso, ryba nie mniej niż 200 g, zupa nie mniej niż 400 ml, kompot ze świeżych owoców mnie mniej niż 250ml.
14. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu jadłospis na kolejny tydzień w każdy piątek do godz. 15:00 poprzedzającego tygodnia z uwzględnieniem składników i kaloryczności posiłków.
15. W piątki i inne dni postne należy przygotować posiłki bezmięsne.
16. W trakcie wykonywania usługi Zamawiający zastrzega możliwość każdorazowego sprawdzania jakości i ilości dostarczonych posiłków. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność i jakość zamawianego posiłku. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu Zamawiający kosztami badania obciąży Wykonawcę.
17. Podana w ofercie cena za dostarczenie obiadów dwudaniowych (zupa + II danie) musi zawierać wszystkie koszty związane z jego przygotowaniem oraz dostarczeniem do Zamawiającego, w tym także koszty transportu oraz mycia zastawy naczyń i sztućców.
18. Przez cały okres trwania umowy obowiązuje stała stawka brutto za obiad dwudaniowy (zupa + II danie)- zgodnie ze złożoną ofertą.

II. Warunki realizacji zamówienia:
1. Powiadomienie Wykonawcy o ilości posiłków do przygotowania na dany dzień będzie dokonywane telefonicznie (SMS) w dniu wykonania usługi, czyli tego samego dnia do godz. 9.00.
2. Wykonawca odpowiada za przygotowanie, transport oraz dostarczenie na miejsce dostawy przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia.
3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich, za szkody powstałe w związku z realizacją umowy, w szczególności spowodowane zatruciem pokarmowym.
4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i materialną wobec organów kontroli w zakresie wykonywanej usługi.
5. Zamawiający ma prawo do dokonania kontroli dotyczącej realizacji zamówienia. Nadzór nad jakością, ilością i przestrzeganiem obowiązujących norm odnośnie dostarczanych posiłków sprawować będzie wyznaczony przez Zamawiającego pracownik.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy w przypadku:
a) dwukrotnego dostarczenia posiłków niespełniających wymagań jakościowych i ilościowych. W tym celu Zamawiający może zlecić przeprowadzenie badań w zakresie ustalenia ich jakości. Jeśli badania potwierdzą nienależyte wykonanie usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów tych badań
b) dwukrotnego dostarczenia posiłków w godzinach późniejszych, niż ustalone w zapytaniu ofertowym.
7. Wykonawca przedstawiać będzie Zamawiającemu przygotowany jadłospis, do każdego piątku poprzedzającego rozpoczynający się tydzień, do godziny 15.00.
8. Rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywać się w okresach miesięcznych, do 10 dnia roboczego po zakończonym miesiącu.
9. Wykonawca dostarczy fakturę zawierającą ilość przygotowanych w danym miesiącu obiadów (ilość będzie każdego dnia sprawdzana przy ich dostawie) pomnożoną przez cenę jednego gorącego zestawu (zupa + II danie) wynikającą z przedłożonej oferty.
10. Zamawiający po stwierdzeniu prawidłowości wystawienia faktury dokona jej zapłaty w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku wystąpienia niezgodności, faktura zostanie zwrócona Wykonawcy. Faktura po korekcie i ponownym zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie podlegała zapłacie w terminie 14 dni od daty dostarczenia jej korekty.
11. Całkowita wartość zamówienia będzie równa iloczynowi ilości dostarczonych gorących obiadów dwudaniowych razy cenę jednostkową za obiad.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Słoneczne Wzgórze Maria Soja

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141279706

7.3.3) Ulica: ul. Sokołowska 1

7.3.4) Miejscowość: Raniżów

7.3.5) Kod pocztowy: 36-130

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 238 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.