Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00303106/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych w formie spotkań online
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Finansów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002217
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętokrzyska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-916
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/finanse
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/finanse/zamowienia-publiczne-realizowane-na-podstawie-pzp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych w formie spotkań online2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b95f4f3c-1898-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00107245/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.28 Usługa przeprowadzenia specjalistycznych szkoleń informatycznych dla programistów / deweloperów wytwarzających narzędzie CRM-RF
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zakup jest realizowany w ramach projektu „Zarządzanie relacjami z klientem KAS", Nr POWR.02.18.00-00-0016/18 i współfinansowany ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w ramach 2. osi priorytetowej „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji”, działanie 2.18 „Wysokiej jakości usługi administracyjne”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303106/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: C/559/22/DKP/B/12
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146294,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych w formie spotkań online w trzech (3), głównych obszarach tematycznych (w zakresie kompetencji), podnoszących kwalifikacje techniczne programistów / deweloperów wytwarzających narzędzie informatyczne wspierające zarządzanie relacjami z klientem KAS (dalej: narzędzie CRM-RF).
2. Szkolenie jest dedykowane wskazanym pracownikom Resortu Finansów (Ministerstwo Finansów, Krajowa Administracja Skarbowa, Centrum Informatyki Resortu Finansów) – w tym przede wszystkim członkom zespołów projektowych realizującym zadania w następujących (3) obszarach kompetencji technologicznych:
2.1. administrowanie systemami teleinformatycznymi, w szczególności w procesie konfiguracji
i utrzymania narzędzia informatycznego (docelowi/przyszli administratorzy narzędzia CRM-RF);
2.2. projektowanie, wytwórstwo i wdrażanie systemów teleinformatycznych (docelowi/przyszli deweloperzy zaangażowani w budowę narzędzia CRM-RF);
2.3 testowanie systemów teleinformatycznych (docelowi/przyszli testerzy narzędzia CRM-RF).
3. Szczegółowy zakres i warunki dotyczące realizacji zamówienia zawierają Projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowiące Załącznik D do SWZ, w tym Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W złożonych Formularzach ofertowych Wykonawcy dokonali wyliczenia ceny za dany rodzaj szkolenia poprzez pomnożenie ilości uczestników łącznie i ceny brutto za 1 uczestnika szkolenia.Natomiast, zgodnie z zapisami w Formularzu ofertowym, cenę brutto łącznie za całość danego rodzaju szkolenia należało wyliczyć poprzez pomnożenie 3 kolumn – „kol. 2 x kol. 3 x kol. 4”, które określają liczbę dni danego rodzaju szkolenia, ilość uczestników łącznie i cenę brutto za 1 uczestnika szkolenia.
Z kolei w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w Rozdz. 15 pkt 15.2. Zamawiający zawarł zapis: „Cena, o której mowa w pkt 15.1, stanowi sumę iloczynów z każdego z 3 obszarów kompetencji zawodowych, na których składają się iloczyny wg wyliczenia: dni szkolenia pomnożonego przez ilość przewidzianych szkoleń i uczestników szkolenia”. Powyższy zapis SWZ jest zatem sprzeczny ze sposobem wyliczenia ceny szkolenia przedstawionym przez Zamawiającego w Formularzu ofertowym oraz niekompletny z uwagi na brak wskazania w Rozdz. 15 pkt 15.2. SWZ konieczności uwzględnienia w wyliczeniu ceny brutto za 1 uczestnika szkolenia.
Wskazany powyżej stan faktyczny, powodujący wystąpienie niemożliwej do usunięcia wady uniemożlwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, obliguje Zamawiającego do unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127744,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa trenażerów i symulacji VR dla kierunku ratownictwo medyczne
- Dostawa licencji Microsoft Office 365 lub równoważnych subskrypcji pakietu usług hostowanych - subskrypcja na użytkownika wraz usługą wdrożenia
- Wykonanie remontu konserwatorskiego drzwi wejściowych od strony placu Narutowicza oraz od strony ul. Mochnackiego w Domu Studenckim Politechniki Warszawskiej "Akademik" przy placu Narutowicza 5
- Dostawa mięsa i wędlin
- Wymiana istniejącego okna wystawowego (stalowego) na nową stolarkę aluminiową w Kielcach przy ul. Petyhorskiej 15
- Utrzymanie wód i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Łowiczu w podziale na 4 części
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu kinotechnicznego dla kina Radość w Wolbromiu".
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia "Zaawansowane narzędzia dydaktyczne na uczelnianej platformie edukacyjnej"
- Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa przygotowania i przeprowadzenia szkolenia dla 60 osób wraz z usługą hotelową, restauracyjną i transportową.
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w projekcie: "Edukacja włączająca w Zespole Szkół w Parchowie"
więcej: Usługi szkolenia personelu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.