eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WschowaPrzebudowa i rozbudowa drogi nr 1009F Górczyna - Stare Drzewce oraz przebudowa drogi nr 1010F od skrzyżowania z drogą nr 1011F do skrzyżowania z drogą nr 1009F - odc. 1.1 i odc.1.2



Ogłoszenie z dnia 2023-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa drogi nr 1009F Górczyna - Stare Drzewce oraz przebudowa drogi nr 1010F od skrzyżowania z drogą nr 1011F do skrzyżowania z drogą nr 1009F – odc. 1.1 i odc.1.2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wschowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977945847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kosynierów 1c

1.5.2.) Miejscowość: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.wschowa.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wschowa.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/pn/powiatwschowa/demand/116204/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa drogi nr 1009F Górczyna - Stare Drzewce oraz przebudowa drogi nr 1010F od skrzyżowania z drogą nr 1011F do skrzyżowania z drogą nr 1009F – odc. 1.1 i odc.1.2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f848299d-0a0f-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00318562

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030338/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa dróg w m. Górczyna-St. Drzewce odc. 1.1 i odc.1.2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257873

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSE272.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12836585 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia – Przebudowa i rozbudowa drogi nr 1009F Górczyna - Stare Drzewce oraz przebudowa drogi nr 1010F od skrzyżowania z drogą nr 1011F do skrzyżowania z drogą nr 1009F – odc. 1.1.
Inwestycja polega na przebudowie drogi powiatowej nr 1009F na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową nr 12 w km 0+000 w miejscowości Górczyna do zjazdu na działkę nr ew. 290 w miejscowości Zamysłów w km 1+911,84 – Odcinek 1.1

1. Wymagane charakterystyczne parametry techniczne drogi:
- kategoria drogi – powiatowa,
- klasa drogi – Z,
- kategoria ruchu KR2,
- prędkość projektowa Vp = 40 km/h,
- szerokość jezdni – 2 x 3,0 = 6,0 m
- szerokość poboczy – 0,50 m,
- szerokość chodnika min. 2,0 m (netto),
- szerokość ścieżki pieszo – rowerowej w terenie zabudowanym 3,0m (netto),
- szerokość ścieżki pieszo – rowerowej poza terenem zabudowanym 2,5m,
- rodzaj nawierzchni drogi – bitumiczna,
- rodzaj nawierzchni chodnika – koska betonowa prostokątna
- nawierzchnia ciągu pieszo-rowerowego – bitumiczna

Zakres robót obejmuje:
- przebudowę istniejącej jezdni na nową o nawierzchni asfaltowej,
- przebudowę istniejących skrzyżowań z drogami gminnymi,
- wykonanie ścieżki pieszorowerowej o nawierzchni asfaltowej,
- przebudowę mostu nad Rowem Krzyckim w ciągu jezdni i wykonanie kładki w ciągu ścieżki pieszo-rowerowej,
- przebudowę zjazdów na drogi wewnętrzne oraz zjazdów indywidualnych,
- budowę zatoki autobusowej oraz peronów z wiatami dla podróżnych,
- budowę, przebudowę lub odbudowę rowów drogowych i przepustów na tych rowach, - przebudowę, rozbudowę i budowę kanalizacji deszczowej,
- budowę kanału technologicznego,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego w ramach stałej organizacji ruchu,
- montaż oświetlenia z zastosowaniem 2 szt. lamp hybrydowych solarno-wiatrowych w miejscu przejścia dla pieszych,
- wykarczowanie kolidujących z inwestycją pni ściętych drzew,
- humusowanie i obsianie trawą terenów zielonych,
- przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z inwestycją.
- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.

Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, warunkami udzielonych pozwoleń, warunkami wydanymi przez właścicieli sieci infrastruktury technicznej, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, w tym:

a) przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót wszystkich prawidłowo wystawionych dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, w tym:
-oryginału oświadczenia kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy,
-oryginałów oświadczeń wszystkich kierowników robót branżowych stwierdzających przyjęcie obowiązku kierowania robotami,
-poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika budowy i kierowników robót oraz aktualnych zaświadczeń, iż są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
b) na czas robót wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,
c) wytyczenia robót przez uprawnionego geodetę,
d) realizacji inwestycji zgodnie z warunkami wydanego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, projektem budowlanym oraz zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli istniejącej infrastruktury technicznej,
e) zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Zamawiający wymaga aby w nawierzchni chodników, w miejscach lokalizacji przejść dla pieszych, zastosować pasy z reliefowych płytek kierunkowych i ostrzegawczych,
f) wywóz i zagospodarowanie wytworzonych podczas robót budowlanych odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2022r. poz. 699),
g) w przypadku stwierdzenia występowania na terenie inwestycji stałych punktów geodezyjnych zabezpieczenie ich przed uszkodzeniem i niezwłocznie powiadomienie o tym fakcie Zamawiającego,
h) wykonania oznakowania poziomego i pionowego zrealizowanych odcinków drogi zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu,
i) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę,

Szczegółowy zakres inwestycji określony został w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 8557724,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia – Przebudowa i rozbudowa drogi nr 1009F Górczyna - Stare Drzewce oraz przebudowa drogi nr 1010F od skrzyżowania z drogą nr 1011F do skrzyżowania z drogą nr 1009F – odc. 1.2.
Inwestycja polega na przebudowie i rozbudowie drogi powiatowej nr 1009F na odcinku od zjazdu na działkę nr ew. 290 w miejscowości Zamysłów w km 1+911,84 (projekt techniczny – część I) do końca miejscowości Zamysłów w km 0+279,26 (projekt techniczny – część II) – Odcinek 1.2

1. Wymagane charakterystyczne parametry techniczne drogi:
- kategoria drogi – powiatowa,
- klasa drogi – Z,
- kategoria ruchu KR2,
- prędkość projektowa Vp = 40 km/h,
- szerokość jezdni – 2 x 3,0 = 6,0 m
- szerokość poboczy – 0,50 m,
- szerokość chodnika min. 2,0 m (netto),
- szerokość ścieżki pieszo – rowerowej w terenie zabudowanym 3,0m (netto),
- szerokość ścieżki pieszo – rowerowej poza terenem zabudowanym 2,5m,
- rodzaj nawierzchni drogi – bitumiczna,
- nawierzchnia ciągu pieszo-rowerowego – bitumiczna

Zakres robót obejmuje:
- przebudowę z rozbudową istniejącej jezdni na nową o nawierzchni asfaltowej,
- przebudowę istniejących skrzyżowań z drogami gminnymi,
- wykonanie ścieżki pieszorowerowej o nawierzchni asfaltowej,
- przebudowę zjazdów na drogi wewnętrzne oraz zjazdów indywidualnych,
- wykonanie peronów autobusowych z wiatami dla podróżnych,
- budowę, przebudowę lub odbudowę rowów drogowych i przepustów na tych rowach, - przebudowę, rozbudowę i budowę kanalizacji deszczowej,
- budowę kanału technologicznego,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego w ramach stałej organizacji ruchu,
- montaż oświetlenia z zastosowaniem 2 szt. lamp hybrydowych solarno-wiatrowych w miejscu przejścia dla pieszych,
- wykarczowanie kolidujących z inwestycją pni ściętych drzew,
- humusowanie i obsianie trawą terenów zielonych,
- przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z inwestycją.
- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.

Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, warunkami udzielonych pozwoleń, warunkami wydanymi przez właścicieli sieci infrastruktury technicznej, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, w tym:

a) przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót wszystkich prawidłowo wystawionych dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, w tym:
-oryginału oświadczenia kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy,
-oryginałów oświadczeń wszystkich kierowników robót branżowych stwierdzających przyjęcie obowiązku kierowania robotami,
-poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika budowy i kierowników robót oraz aktualnych zaświadczeń, iż są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
b) na czas robót wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,
c) wytyczenia robót przez uprawnionego geodetę,
d) realizacji inwestycji zgodnie z warunkami wydanego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, projektem budowlanym oraz zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli istniejącej infrastruktury technicznej,
e) zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Zamawiający wymaga aby w nawierzchni chodników, w miejscach lokalizacji przejść dla pieszych, zastosować pasy z reliefowych płytek kierunkowych i ostrzegawczych,
f) wywóz i zagospodarowanie wytworzonych podczas robót budowlanych odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2022r. poz. 699),
g) w przypadku stwierdzenia występowania na terenie inwestycji stałych punktów geodezyjnych zabezpieczenie ich przed uszkodzeniem i niezwłocznie powiadomienie o tym fakcie Zamawiającego,
h) wykonania oznakowania poziomego i pionowego zrealizowanych odcinków drogi zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu,
i) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę,

Szczegółowy zakres inwestycji określony został w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 4278861,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10946931,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12212880,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10946931,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931939082

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 63

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty branży sanitarnej, Roboty branży elektrycznej, Roboty branży teletechnicznej, Roboty branży mostowej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10946931,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4713556,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5827656,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4713556,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931939082

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 63

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty branży sanitarnej,Roboty branży elektrycznej,Roboty branży teletechnicznej,Roboty branży mostowej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4713556,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.