eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Miasta Lublin.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Miasta Lublin.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-027afac7-0a96-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Miasta Lublin.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-027afac7-0a96-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310863

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017684/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.6 Zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Miasta Lublin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262045

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Na podstawie art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) zamówienie publiczne z wolnej ręki w tzw. trybie „in-house” może zostać udzielone wykonawcy spełniającemu łącznie 3 przesłanki: 1. zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób; 2. ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w pkt 1; (...) cdn. w pkt 3.1.2.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: cdn. uzasadnienia z pkt. 3.1.1.) (...) 3. w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Ad. 1 Lubelskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Lublinie jest spółką z wyłącznym udziałem Gminy Lublin. Prezydent Miasta Lublin działając jako Zgromadzenie Wspólników LPGK Sp. z o. o. w Lublinie podejmuje w drodze uchwał decyzje dotyczące zarządzania sprawami strategicznymi Spółki we wszystkich przypadkach przewidzianych przepisami prawa bądź Umową Spółki, a także powołuje i odwołuje członków Rady Nadzorczej Spółki oraz udziela absolutorium członkom organów LPGK Sp. z o. o. ze sprawowanych funkcji. Członków Zarządu powołuje i odwołuje Rada Nadzorcza. Żaden z udziałów nie jest również obciążony na rzecz osób trzecich, w szczególności w zakresie wykonywania praw przysługujących z udziału. Umowa Spółki nie ogranicza praw wspólnika tj. Gminy Lublin w zakresie realizacji uprawnień właścicielskich. Zasady sprawowania nadzoru właścicielskiego nad LPGK reguluje Zarządzenie nr 47/2/2012 Prezydenta Miasta Lublin z dnia 20 lutego 2012 r. z późn. zm. w sprawie wprowadzenia zasad nadzoru właścicielskiego nad jednoosobowymi spółkami Miasta Lublin. Głównym celem tego nadzoru jest wzrost efektywności działania, zarządzania i wartości spółek, racjonalne wykorzystanie zasobów majątkowych dla zapewnienia realizacji zadań, w tym zadań własnych Miasta Lublin, skuteczne wykorzystywanie praw właścicielskich i zapewnienie przejrzystości funkcjonowania spółek. Przesłanka jest spełniona. Ad. 2 Od momentu utworzenia w 2004 r. do końca 2014 r. LPGK Sp. z o. o. prowadziła działalność wyłącznie w zakresie gospodarowania nieruchomościami (10 kamienic zlokalizowanych na Starym Mieście i Śródmieściu) wniesionymi przez Gminę Lublin w formie aportu do Spółki. Począwszy od 2015 r. Spółka ponadto administruje cmentarzami komunalnymi na zlecenie Gminy Lublin, a także w trakcie 2015 r. na zlecenie Gminy Lublin rozpoczęła administrowanie szaletami miejskimi oraz prowadzi Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (tzw. PSZOK). W okresie będącym przedmiotem analizy finansowej tj. od 01.01.2020 r. do 31.12.2022 r. Spółka realizowała na podstawie przepisów ustawy o gospodarce komunalnej i stosownych zarządzeń Prezydenta Miasta Lublin, zadania własne Gminy z zakresu prowadzenia cmentarzy komunalnych, szaletów publicznych a także prowadziła punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych, finansowane z dopłat udzielonych Spółce przez wspólnika - Gminę Lublin, od których uiszczany był podatek VAT, zgodnie z interpretacją indywidualną, uznającą realizację zadań Spółki za świadczenie usług podlegających opodatkowaniu. W związku ze zmianami dokonanymi w I kwartale 2021 r. dot. zmiany trybu w jakim powierzone zostały Spółce opisane zadania, od 2021 r. działalność w zakresie administrowania cmentarzami, szaletami miejskimi oraz prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych finansowana jest głównie z wynagrodzenia wypłacanego Spółce jako wykonawcy umów zawartych w procedurze udzielenia zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki. Na podstawie art. 214 ust. 5 w celu wyliczenia 90% działalności kontrolowanego podmiotu na rzecz zamawiającego bierze się pod uwagę średni przychód osiągnięty przez kontrolowaną osobę prawną w odniesieniu do usług, dostaw lub robót budowlanych za 3 lata poprzedzające udzielenie zamówienia. Przychód taki powinien uwzględniać całą działalność prowadzoną przez podmiot, z czego ponad 90% musi być generowane w ramach zadań powierzonych mu przez kontrolującą instytucję zamawiającą lub przez inne osoby prawne kontrolowane przez tę instytucję zamawiającą. Poprzez „zadania powierzone” należy bez wątpienia rozumieć zadania zlecone w różnej formie przez instytucję zamawiającą podległej osobie prawnej. Bez znaczenia pozostaje przy tym źródło przychodu; zlecający zadanie nie musi być jednocześnie płatnikiem za daną usługę. Niezbędne jest jednak, aby płatności odzwierciedlone w strukturze przychodów osoby prawnej były ściśle związane z konkretnym poleceniem podmiotu zamawiającego wykonania zadania powierzonego. W odniesieniu natomiast do kwestii obliczenia procentu działalności w realizacji „zadań powierzonych” dla osób prawnych działających w podsektorze samorządowym, należy zauważyć, że aktywność gospodarcza takich podmiotów opiera się nie tylko na zleceniach otrzymywanych od instytucji zamawiających, ale także na realizacji ich zadań własnych w ich imieniu, które nie muszą mieć bezpośredniego odzwierciedlenia w strukturze przychodów tych osób prawnych. Obok zadań powierzonych samorządowym osobom prawnym w formie zleceń w ww. rozumieniu, do procentu działalności należy także zaliczyć zadania realizowane przez takie spółki jako zadania własne gminy (w rozumieniu ustawy o gospodarce komunalnej i wykonywane na podstawie poszczególnych „ustaw samorządowych”). Przychody uzyskiwane przez LPGK Sp z o. o. w Lublinie można podzielić na przychody pochodzące z zarządzania nieruchomościami będącymi własnością bądź znajdujących się w zarządzie Spółki, w szczególności czynsze najmu oraz odszkodowania należne z tytułu użytkowania lokali przez osoby nie posiadające tytułu prawnego oraz przychody związane z prowadzeniem cmentarzy, szaletów oraz punktu selektywnej zbiórki odpadów. Analizując szczególnie istotne w kontekście dopuszczalności udzielenia zamówienia publicznego z wolnej ręki przychody w zakresie gospodarki lokalowej uznaje się, że usługi świadczone przez LPGK Sp. z o. o. mieszczą się w zakresie zadań własnych Gminy Lublin związanych z zaspokajaniem zbiorowych potrzeb mieszkańców w zakresie gospodarki nieruchomościami oraz gminnegobudownictwa mieszkaniowego na podstawie przepisów ustawy o samorządzie gminnym, a także zaspokajania potrzeb mieszkaniowych wspólnoty na mocy ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, w stosunku do lokali stanowiących część zasobu mieszkaniowego Gminy Lublin. Nieruchomości, którymi Spółka zarządza i z których uzyskuje przychody, stanowią majątek Spółki lub są zarządzane na mocy umów zawieranych z Gminą Lublin. Wnoszenie aportów w postaci nieruchomości nie zostało wykonywane w celu zwiększenia każdorazowo wysokości kapitału Spółki, lecz ze względu na konieczność usprawnienia gospodarki nieruchomościami i częściowego scedowania zadania w tym zakresie na Spółkę. Wynajem lokali użytkowych, będący jednym ze źródeł przychodów Spółki stanowi ze swojej istoty rozwinięcie zadania własnego Gminy Lublin w zakresie gospodarki nieruchomościami. Uzyskiwanie odpowiednich przychodów oraz właściwe, zgodne z przeznaczeniem, gospodarowanie dostępnymi powierzchniami lokali użytkowych, jest konieczne do dalszego gospodarowania powierzonymi Spółce nieruchomościami, natomiast różnego rodzaju usługi oferowane przez najemców lokali użytkowych są kierowane bezpośrednio do mieszkańców Gminy Lublin. Wszystkie zadania wykonywane przez LPGK Sp. z o. o. związane są z realizacją zadań własnych gminy określonych w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40) art. 7 ust. 1 tj.: - działalność lokalowa (lokale mieszkalne i użytkowe), - prowadzenie PSZOK, - zarządzanie szaletami publicznymi, - zarządzanie cmentarzami gminnymi. Kontrola Najwyższej Izby Kontroli przeprowadzona w 2020 roku w Urzędzie Miasta Lublin nr P/20/068 Działalność spółek komunalnych w województwie lubelskim wykazała, że LPGK Sp. z o. o. prowadzi w 100% działalność stanowiącą zadania własne Gminy Lublin. Przesłanka jest spełniona. Ad. 3 Wszystkie udziały w kapitale zakładowym Spółki objęte są przez Gminę Lublin, brak jest udziału kapitału prywatnego oraz nie podjęto żadnego rodzaju działań zmierzających do wprowadzenia kapitału prywatnego do LPGK Sp. z o. o. Przesłanka jest spełniona. Istotne znaczenie przy wyborze LPGK Sp. z o. o. jako potencjalnego wykonawcy zamówienia publicznego dotyczącego zorganizowania i prowadzenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych ma doświadczenie związane z prowadzeniem tych zadań, niezbędne zasoby, jak również dostęp do odpowiednio wykwalifikowanej kadry pracowniczej. Z uwagi na powyższe uzasadnione jest przeprowadzenie postępowania według procedury zamówienia z wolnej ręki.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.41.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje: 1.1. Realizując przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dołożyć najwyższej staranności uwzględniającej zawodowy charakter działalności wymaganej od profesjonalisty oraz ponoszenia wszystkich kosztów związanych z: 1) zorganizowaniem i prowadzeniem PSZOK-u; 2) zbieraniem i przekazaniem do zagospodarowania następujących rodzajów selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, dostarczonych przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu miasta Lublin ponoszących opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, zwanych dalej właścicielami nieruchomości: a) odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z przebudowy, montażu, lub remontów w budynku prowadzonych we własnym zakresie przez właścicieli nieruchomości obejmujące w szczególności: beton, gruz betonowy, cegły, gruz ceglany, potłuczona ceramika, potłuczone szkło okienne – kod odpadów 170101, 170102, 170107, b) meble i inne odpady wielkogabarytowe obejmujące odpady, które ze względu na swoje rozmiary i masę nie mogą być umieszczone w pojemnikach stosowanych na terenie nieruchomości, w szczególności: łóżka, materace, wózki dziecięce, deski, choinki, grube gałęzie, z wyłączeniem odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów budowlanych i rozbiórkowych – kod odpadów 200307, c) zużyte opony – kod odpadów 160103. 1.2. Wykonawca realizując przedmiot umowy zobowiązany jest w całym okresie realizacji umowy zapewnić: 1) zbieranie następujących rodzajów odpadów komunalnych, dostarczonych przez właścicieli nieruchomości w ilości nielimitowanej: a) meble i inne odpady wielkogabarytowe, o których mowa w pkt. 1.1. ppkt. 2) lit. b). 1.3. Wykonawca realizując przedmiot umowy zobowiązany jest w całym okresie realizacji umowy zapewnić: 1) zbieranie następujących rodzajów odpadów komunalnych, dostarczonych przez właścicieli nieruchomości w ilości limitowanej: a) odpady budowlane i rozbiórkowe, o których mowa w pkt. 1.1. ppkt. 2) lit. a) - w ilości do 2,00 Mg/rok/gospodarstwo; b) zużyte opony, o których mowa w pkt. 1.1. ppkt. 2) lit. c) - w ilości 8 sztuk/rok/gospodarstwo domowe. 1.4. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania w uzgodnieniu z Zamawiającym Regulaminu Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zwanego także Regulaminem PSZOK w terminie 15 dni od dnia zawarcia umowy. 1.5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Regulaminu PSZOK, wyłącznie po uzgodnieniu z Wykonawcą. 1.6. Wykonawca spełni następujące wymagania: a) Prowadzenia działalności polegającej na zbieraniu odpadów w miejscu oraz w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w tym posiadanie niezbędnych zgód i zezwoleń. b) PSZOK powinien zapewnić przyjmowanie odpadów komunalnych, o których mowa w pkt 1.1. ppkt. 2) dostarczonych samodzielnie przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Lublin, co najmniej od poniedziałku do piątku. c) PSZOK powinien być zlokalizowany na terenie nieruchomości stanowiącej własność lub co do której Wykonawca posiada odpowiedni tytuł prawny (np. własność, użytkowanie wieczyste, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia), położonej na terenie gminy Lublin. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia dokumentów potwierdzających posiadanie tytułu prawnego do terenu nieruchomości, na której zlokalizowany jest PSZOK na każde pisemne żądanie Zamawiającego. d) PSZOK powinien być zlokalizowany na ogrodzonym, utwardzonym placu o powierzchni umożliwiającej rozmieszczenie kontenerów oraz swobodny podjazd samochodów dostarczających odpady. e) PSZOK powinien być zabezpieczony przed dostępem osób postronnych w sposób uniemożliwiający umieszczenie odpadów poza godzinami otwarcia PSZOK-u. f) Teren powinien być oświetlony i monitorowany zgodnie z art. 25. ust. 6a ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2022 r., poz. 699) oraz wymaganiami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 sierpnia 2019 r. w sprawie wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania lub składowania odpadów (Dz.U.2019, poz. 1755). g) Ważenie odpadów powinno odbywać się na legalizowanej wadze z ważnym świadectwem zgodności Głównego Urzędu Miar. h) Punkt powinien być wyposażony w kontenery do selektywnego zbierania poszczególnych rodzajów odpadów odpowiednio oznaczone (zawierające informacje o przeznaczeniu danego kontenera, oznakowanie powinno być czytelne i trwałe, w szczególności odporne na warunki atmosferyczne), zabezpieczające zebrane odpady przed wpływem czynników atmosferycznych, wysypaniem, rozwiewaniem lub wyciekiem. i) Kontenery znajdujące się w PSZOK Wykonawca ma obowiązek opróżniać z częstotliwością, która uniemożliwi ich przepełnianie oraz zapewni ciągłość dostarczania odpadów przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Lublin. j) Obsługiwanie PSZOK-u przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę, znającą obowiązujący regulamin PSZOK-u oraz zasady BHP. k) Przyjmowanie nieodpłatnie odpadów z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Lublin z zastrzeżeniem pkt 1.3. ppkt 1) lit. a) i b). l) Spełnienie wymagań obowiązujących przepisów prawa przy prowadzeniu PSZOK-u m.in. prawa budowlanego, ochrony środowiska, przepisów BHP i PPOŻ. m) Oznakowanie PSZOK-u w sposób widoczny poprzez umieszczenie tablicy informacyjnej zawierającej napis: PUNKT SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK), nazwa, adres, dni oraz godziny pracy, numer telefonu. n) Prowadzenia ewidencji odpadów, kart przekazania odpadów za pośrednictwem Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami oraz do sporządzania rocznych sprawozdań na podstawie art. 9 na ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2022, poz. 2519 ze zm.). o) Weryfikowanie osób dostarczających odpady z wykazem nieruchomości zamieszkałych objętych usługą odbioru odpadów komunalnych w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przekazanym przez Zamawiającego. W przypadku zmian w wykazie Zamawiający będzie na bieżąco informował Wykonawcę o okolicznościach mających wpływ na zmianę wykazu, w szczególności dotyczących ilości i rodzaju nieruchomości zamieszkałych objętych system gospodarowania odpadami komunalnymi. p) Prowadzenia w formie elektronicznej (arkusz kalkulacyjny) i papierowej, ewidencji właścicieli nieruchomości przekazujących odpady komunalne do PSZOK-u tj.: - imię i nazwisko osoby dostarczającej odpady oraz osoby reprezentującej PSZOK, - adres nieruchomości, z której pochodzą odpady, - datę dostarczenia odpadów, - kod odpadu, - masę odpadu, - godzinę i datę ważenia, - wskazanie rodzaju przyrządu pomiarowego za pomocą, którego ustalono masę odpadów oraz datę ważności legalizacji przyrządu pomiarowego. r) Wydawanie w formie papierowej, właścicielom nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Lublin przekazującym odpady do PSZOK-u, potwierdzeń przyjęcia odpadów. s) Zapewnienia: - pomieszczenia biurowo socjalnego, - telefonu z niezmiennym numerem. t) Utrzymania w odpowiednim stanie technicznym i higieniczno sanitarnym pojemników oraz całego terenu PSZOK-u. u) Wykonawca zobowiązuje się do aktywnego udziału w zakresie prowadzonych akcji informacyjnych dotyczących selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Lublina w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym

4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubelskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122890671

7.3.3) Ulica: Różana 1/2A

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-538

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 898181,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia: 6 miesięcy, począwszy od dnia 1 lipca 2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.