eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa 2 (dwóch) samochodów osobowych dla celów służbowych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2022-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 2 (dwóch) samochodów osobowych dla celów służbowych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Inspekcja Pracy

1.3.) Oddział zamawiającego: Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000870356

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 520-18-22

1.5.8.) Numer faksu: 58 34-00-926

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gdansk.pip.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


inny zamawiający

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Nadzór nad warunkami pracy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 2 (dwóch) samochodów osobowych dla celów służbowych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-625155d4-f6af-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274797

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00082947/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa 2 szt. służbowych samochodów osobowych dla OIP Gdańsk Oddziału w Słupsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227971/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GD-POR-A.213.16.2022.1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 180000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym jest dostawa 2 dwóch) fabrycznie nowych samochodów osobowych na użytek Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający wymaga dostawy 2 (dwóch) fabrycznie nowych, nieużywanych samochodów osobowych z silnikami benzynowymi wyprodukowanych 2022 roku (z zastrzeżeniem braku przebiegu świadczącym o używaniu pojazdów) oraz świadczenia usług gwarancyjnych samochodów zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik numer 4 do SWZ. Dopuszczalna emisja zanieczyszczeń, tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów spełniająca wymogi minimum dla Europejskiego standardu Emisji Spalin Euro 6d-ISC-FCM. Dostarczone samochody muszą być kompletne oraz wolne od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych) i prawnych, a także praw osób trzecich. Za wszelkie ewentualne roszczenia osób trzecich skierowane do przedmiotów umowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność. Samochody muszą spełniać polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 988). Samochody osobowe muszą posiadać homologację wystawioną zgodnie z przepisami Rozdziału 1a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.). Zamawiający nie wymaga, aby samochody były objęte ubezpieczeniem komunikacyjnym OC posiadaczy pojazdów mechanicznych. Dostarczony samochód nie będzie wcześniej zarejestrowany. Samochody osobowe oprócz homologacji muszą posiadać: instrukcję w języku polskim, książkę serwisową i gwarancyjną oraz inne dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdów. Wykonawca zapewni na oferowane samochody pełny autoryzowany serwis gwarancyjny na terenie całego kraju w tym w szczególności na terenie województwa pomorskiego. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone samochody na zasadach i na okresy, które zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmioty zamówienia na własny koszt bezpośrednio do siedziby Zamawiającego: Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, ul. Okopowa 7, 80-819 Gdańsk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205877,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207000 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.