eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie"Świadczenie usług społecznych (prozdrowotnych, psychologicznych, integracyjnych) w Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim".



Ogłoszenie z dnia 2021-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług społecznych (prozdrowotnych, psychologicznych, integracyjnych) w Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W OPOLU LUBELSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004165258

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 827 26 94

1.5.8.) Numer faksu: 81 827 26 94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cusopolelubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsopolelubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług społecznych (prozdrowotnych, psychologicznych, integracyjnych) w Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6029073c-3c7e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254687

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00057999/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa specjalistyczna -medyczna

1.3.2 Warsztaty z integracji międzypokoleniowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą: „CUS w Gminie Opole Lubelskie w ramach działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6029073c-3c7e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.opolelubelskie.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: (1) Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP:
https://pzp.opolelubelskie.pl/ Uwaga: Aby znaleźć na platformie zakupowej ZETO niniejsze
postępowanie należy z menu po lewej stronie wybrać z zakładki „Jednostka” CUS i przejść do
niniejszego postępowania, poczty elektronicznej: sekretariat@cusopolelubelskie.pl- którą należy
traktować wyłącznie jako tzw. „awaryjną”, w przypadku problemów technicznych. Szczegóły techniczne
zawarte w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim ul.
Kościuszki 4, 24-300 Opole Lubelskie, tel: 81 827 26 94, 81 827 26 94 e-mail:
sekretariat@cusopolelubelskie.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez
adres e-mail: iod.cus@opolelubelskie.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3. Dane osobowe są przetwarzane w celu wyłonienia wykonawcy w ramach postępowań o udzielenie
zamówienia lub organizacji konkursu realizowanego w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów
prawa lub w celu zawarcia, realizacji i rozliczenia umowy.
4. Podstawą prawną przetwarzania jest 6 ust. 1 lit. b) lub lit. c) w związku z przepisami ustawy z dnia 11
września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks
cywilny.
5. Odbiorcami danych osobowych mogą być w szczególności: Poczta Polska S.A., bank obsługujący
jednostkę, podmioty świadczące dla Administratora usługi: kurierskie, prawne oraz inne organy
publiczne, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza, a w przypadku umów
współfinansowanych podmioty współfinansujące, kontrolujące i zarządzające lub inne podmioty
zaangażowane w realizację programu, z którego pochodzi dofinansowanie, podmiot zewnętrzny nie
uczestniczący w postępowaniu oraz inne organy publiczne, sądy i inni odbiorcy legitymujący się
interesem prawnym w pozyskaniu danych osobowych. Państwa dane osobowe mogą być
udostępnione wyłącznie organom lub podmiotom upoważnionym na podstawie odrębnych przepisów
lub podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych.
6. Dane będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, tj. przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
7. Przysługuje Panu/Pani prawo: dostępu do danych osobowych, sprostowania Pana/Pani danych
osobowych, usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania Pana/Pani danych osobowych
wniesienia, wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj.
do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do celów związanych z ubieganiem się o
udzielenie zamówienia. Odmowa podania danych skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w
procesie udzielania zamówień lub organizacji konkursu.
9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie
profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUS. 271.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza chorób wewnętrznych: dla minimum
100 osób w zakresie wizyt lekarzy specjalistów dla osób potrzebujących zgłaszających się do
Wydziału CUS Ds. Pomocy Środowiskowej i Organizowania Usług Społecznych do
Koordynatora Indywidualnych Planów Usług Społecznych w wymiarze łącznym 225 godzin
(godzin zegarowych po 60 min) tj: w podziale:
100 godzin od dnia podpisania umowy do 28.02.2022 r.,
100 godzin od 01.03.2022 roku do 31.12.2022 roku,
25 godzin od 01.01.2023 roku do 30.03.2023 roku

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1
pkt 7 ustawy. Zamówienia będą polegały na zleceniu wykonawcy podobnych rodzajowo usług w
zakresie prowadzenia usług psychologicznych oraz usług integracyjnych adekwatnych do przedmiotu
zamówienia podstawowego do 50 % wartości zamówienia podstawowego w terminie do 3 lat od
udzielenia zamówienie podstawowego. Warunki w zakresie terminów płatności będą określone na
zasadach wynikających z projektowanych postanowień umownych załączonych do zamówienia
podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1.oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2.oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,
1.3. Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.
3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).
4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej.
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium
1) Cena 60
2) Dodatkowe doświadczenie 40

5. Dodatkowe postanowienia dot. kryterium cena:
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane według wzoru:
C = (C min/C o) x 60 pkt
gdzie:
C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)
6. Dodatkowe postanowienia dot. kryterium Dodatkowe doświadczenie:
Liczba punktów w kryterium Dodatkowe doświadczenie zostanie przyznana za dodatkowe doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia w wykazie osób (wymagane doświadczenie minimum 2 lata):
Kryterium
Doświadczenie (D) 3 lata i więcej – 40 punktów Więcej niż 2 a mniej niż 3 lata – 20 punktów 2 lata –
0 punktów

W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni stosownego pola w formularzu ofertowym otrzyma w tym kryterium 0 punktów.
Oferta Wykonawcy, który wskaże doświadczenie krótsze, niż 2 lata, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.


Wzór do obliczeń:

Sp = C + D

gdzie: Sp – Suma punktów przyznana wykonawcy w kryteriach: cena oferty, doświadczenie,
C – ilość punktów przyznana w kryterium: cena oferty
D- ilość punktów przyznana w kryterium: doświadczenie

7. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
8. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza podlegać będzie badaniu czy nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozdziałem V ust. 5 niniejszej Specyfikacji.
9. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza psychiatry: dla minimum 100 osób
w zakresie wizyt lekarzy specjalistów dla osób potrzebujących zgłaszających się do Wydziału
CUS Ds. Pomocy Środowiskowej i Organizowania Usług Społecznych do Koordynatora
Indywidualnych Planów Usług Społecznych w wymiarze łącznym 200 godzin (godzin
zegarowych po 60 min) tj: w podziale:
75 godzin od dnia podpisania umowy do 28.02.2022 r.,
100 godzin od 01.03.2022 roku do 31.12.2022 roku,
25 godzin od 01.01.2023 roku do 30.03.2023 roku

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1
pkt 7 ustawy. Zamówienia będą polegały na zleceniu wykonawcy podobnych rodzajowo usług w
zakresie prowadzenia usług psychologicznych oraz usług integracyjnych adekwatnych do przedmiotu
zamówienia podstawowego do 50 % wartości zamówienia podstawowego w terminie do 3 lat od
udzielenia zamówienie podstawowego. Warunki w zakresie terminów płatności będą określone na
zasadach wynikających z projektowanych postanowień umownych załączonych do zamówienia
podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1.oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2.oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,
1.3. Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.
3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).
4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej.
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium
1) Cena 60
2) Dodatkowe doświadczenie 40

5. Dodatkowe postanowienia dot. kryterium cena:
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane według wzoru:
C = (C min/C o) x 60 pkt
gdzie:
C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)
6. Dodatkowe postanowienia dot. kryterium Dodatkowe doświadczenie:
Liczba punktów w kryterium Dodatkowe doświadczenie zostanie przyznana za dodatkowe doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia w wykazie osób (wymagane doświadczenie minimum 2 lata):
Kryterium
Doświadczenie (D) 3 lata i więcej – 40 punktów Więcej niż 2 a mniej niż 3 lata – 20 punktów 2 lata –
0 punktów

W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni stosownego pola w formularzu ofertowym otrzyma w tym kryterium 0 punktów.
Oferta Wykonawcy, który wskaże doświadczenie krótsze, niż 2 lata, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.


Wzór do obliczeń:

Sp = C + D

gdzie: Sp – Suma punktów przyznana wykonawcy w kryteriach: cena oferty, doświadczenie,
C – ilość punktów przyznana w kryterium: cena oferty
D- ilość punktów przyznana w kryterium: doświadczenie

7. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
8. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza podlegać będzie badaniu czy nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozdziałem V ust. 5 niniejszej Specyfikacji.
9. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza ginekolog-położnik: dla minimum
100 osób w zakresie wizyt lekarzy specjalistów dla osób potrzebujących zgłaszających się do
Wydziału CUS Ds. Pomocy Środowiskowej i Organizowania Usług Społecznych do
Koordynatora Indywidualnych Planów Usług Społecznych w wymiarze łącznym 200 godzin
(godzin zegarowych po 60 min) tj: w podziale 75 godzin od dnia podpisania umowy do
28.02.2022 r., 100 godzin od 01.03.2022 roku do 31.12.2022 roku, 25 godzin od 01.01.2023
roku do 30.03.2023 roku

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1
pkt 7 ustawy. Zamówienia będą polegały na zleceniu wykonawcy podobnych rodzajowo usług w
zakresie prowadzenia usług psychologicznych oraz usług integracyjnych adekwatnych do przedmiotu
zamówienia podstawowego do 50 % wartości zamówienia podstawowego w terminie do 3 lat od
udzielenia zamówienie podstawowego. Warunki w zakresie terminów płatności będą określone na
zasadach wynikających z projektowanych postanowień umownych załączonych do zamówienia
podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1.oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2.oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,
1.3. Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.
3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).
4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej.
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium
1) Cena 60
2) Dodatkowe doświadczenie 40

5. Dodatkowe postanowienia dot. kryterium cena:
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane według wzoru:
C = (C min/C o) x 60 pkt
gdzie:
C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)
6. Dodatkowe postanowienia dot. kryterium Dodatkowe doświadczenie:
Liczba punktów w kryterium Dodatkowe doświadczenie zostanie przyznana za dodatkowe doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia w wykazie osób (wymagane doświadczenie minimum 2 lata):
Kryterium
Doświadczenie (D) 3 lata i więcej – 40 punktów Więcej niż 2 a mniej niż 3 lata – 20 punktów 2 lata –
0 punktów

W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni stosownego pola w formularzu ofertowym otrzyma w tym kryterium 0 punktów.
Oferta Wykonawcy, który wskaże doświadczenie krótsze, niż 2 lata, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.


Wzór do obliczeń:

Sp = C + D

gdzie: Sp – Suma punktów przyznana wykonawcy w kryteriach: cena oferty, doświadczenie,
C – ilość punktów przyznana w kryterium: cena oferty
D- ilość punktów przyznana w kryterium: doświadczenie

7. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
8. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza podlegać będzie badaniu czy nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozdziałem V ust. 5 niniejszej Specyfikacji.
9. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Usługi integracyjne o zakresie:
W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy prowadzenie warsztatów z
integracji międzypokoleniowej na temat starości i starzenia się kierowanych do różnych grup
wiekowych bez limitu osób. Wykonawca ma obowiązek prowadzić działania międzypokoleniowe
z udziałem osób starszych na rzecz rozwoju wiedzy młodszych pokoleń, np. lekcje historii,
pogadanki edukacyjne, itp. w wymiarze łącznym 375 godzin (godzin zegarowych po 60 min) tj: w
podziale:
a) 150 godzin od dnia podpisania umowy do 28.02.2022 r.,
b) 180 godzin od 01.03.2022 roku do 31.12.2022 roku,
c) 45 godzin od 01.01.2023 roku do 30.03.2023 roku

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1
pkt 7 ustawy. Zamówienia będą polegały na zleceniu wykonawcy podobnych rodzajowo usług w zakresie prowadzenia usług psychologicznych oraz usług integracyjnych adekwatnych do przedmiotu
zamówienia podstawowego do 50 % wartości zamówienia podstawowego w terminie do 3 lat od
udzielenia zamówienie podstawowego. Warunki w zakresie terminów płatności będą określone na
zasadach wynikających z projektowanych postanowień umownych załączonych do zamówienia
podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1.oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2.oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,
1.3. Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.
3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).
4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej.
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium
1) Cena 60
2) Dodatkowe doświadczenie 40

5. Dodatkowe postanowienia dot. kryterium cena:
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane według wzoru:
C = (C min/C o) x 60 pkt
gdzie:
C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)
6. Dodatkowe postanowienia dot. kryterium Dodatkowe doświadczenie:
Liczba punktów w kryterium Dodatkowe doświadczenie zostanie przyznana za dodatkowe doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia w wykazie osób (wymagane doświadczenie minimum 2 lata):
Kryterium
Doświadczenie (D) 3 lata i więcej – 40 punktów Więcej niż 2 a mniej niż 3 lata – 20 punktów 2 lata –
0 punktów

W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni stosownego pola w formularzu ofertowym otrzyma w tym kryterium 0 punktów.
Oferta Wykonawcy, który wskaże doświadczenie krótsze, niż 2 lata, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.


Wzór do obliczeń:

Sp = C + D

gdzie: Sp – Suma punktów przyznana wykonawcy w kryteriach: cena oferty, doświadczenie,
C – ilość punktów przyznana w kryterium: cena oferty
D- ilość punktów przyznana w kryterium: doświadczenie

7. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
8. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza podlegać będzie badaniu czy nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozdziałem V ust. 5 niniejszej Specyfikacji.
9. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu.
2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie,
2) warunek uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie,
3) warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że:

Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie,

4) warunek zdolności technicznej lub zawodowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że:
a) Część I: Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza chorób wewnętrznych: Warunek zdolności technicznej lub zawodowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza specjalisty w dziedzinie chorób wewnętrznych lub posiadającą specjalizację I stopnia w dziedzinie chorób wewnętrznych lub będącą w trakcie specjalizacji w dziedzinie chorób wewnętrznych.
b) Część II: Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza psychiatry: Warunek zdolności technicznej lub zawodowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza specjalisty w dziedzinie psychiatrii lub posiadającą specjalizację I stopnia w dziedzinie psychiatrii lub będącą w trakcie specjalizacji w dziedzinie psychiatrii.
c) Część III: Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza ginekolog-położnik: Warunek zdolności technicznej lub zawodowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza specjalisty w dziedzinie ginekologii-położnictwa lub posiadającą specjalizację I stopnia w dziedzinie ginekologii-położnictwa lub będącą w trakcie specjalizacji w dziedzinie ginekologii-położnictwa.
d) Część IV: Usługi integracyjne o zakresie: Warunek zdolności technicznej lub zawodowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami do przeprowadzenia zajęć, przy czym osoby prowadzące zajęcia posiadają co najmniej wykształcenie wyższe oraz ukończone kursy zgodne z przedmiotem zamówienia tj. z zakresu integracji międzypokoleniowej potwierdzone certyfikatami/zaświadczeniami, oraz posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia

Przez „min. 2-letnie doświadczenie zawodowe” rozumie się min. 24- miesięczne zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków zawodowych.
Udostępnienie zasobów:
3. Zgodnie z ar. 118 ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 5, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4, oraz, jeżeli to dotyczy, kryteriów selekcji, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
8. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
9. Zgodnie z art. 122 ustawy jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
10. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia:
11. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
12. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
13. Zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
14. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
15. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
16. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy , wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
17. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia:
1) Warunek udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w części V ust. 2 SWZ musi być spełniony przez wykonawców łącznie;
2) Brak podstaw do wykluczenia z postępowania musi zostać wykazany przez każdego z wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów załącznik Nr 4 do SWZ.
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub
opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub
opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności;
3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowejKasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym
dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem
terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności;
4) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia dokumenty wymagane
w części VI pust. 6 pkt 1-4 lub w części VI ust. 8 SWZ winny być złożone przez każdego z
wykonawców.
8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej
zamiast:
1) zaświadczenia, o którym mowa w części VI ust. 6 pkt 2 SWZ(zaświadczenie z urzędu skarbowego),
2) zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o którym mowa w części VI ust. 6 pkt 3 SWZ
(zaświadczenie z ZUS),
3) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, o których mowa w części VI ust. 6 pkt 4 SWZ
- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie
społeczne lub zdrowotne,
b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,
nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje
się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach
miejsca wszczęcia tej procedury.
9. Dokumenty, o których mowa w o którym mowa w części VI ust. 6 pkt 2-4 SWZ powinny być
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień
składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu
wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego zgodnie z art. 125 ust. 1 – załącznik nr 2 do
SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym
mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia
oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przez zamawiającego, także
oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego
podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w
zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów
selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących
podmiotowych środków dowodowych: Nie dotyczy
5. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów
selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żądać następujących
podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotamibudowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami– załącznik nr 3 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:
1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę – Załącznik nr 1do SWZ.
W formularzu ofertowym, wykonawca ma obowiązek:
a) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u
zamawiającego obowiązku podatkowego;
b) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą
prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
c) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego,
bez kwoty podatku;
d) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie
miała zastosowanie.
2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu,
w zakresie wskazanym przez zamawiającego zgodnie z art. 125 ust. 1 – załącznik nr 2 do SWZ ;
2) Zobowiązanie innego podmiotu– załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy)3) Dokumenty, z których
wynika prawo do podpisania oferty. Oferta powinna być podpisana
przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba
działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do reprezentowania, Zamawiający żąda od
wykonawcy odpisu lub informacji z KRS, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
5. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowalnym. Aby uniknąć wątpliwości Zamawiający
wskazuje, że nie spełnia wymogów o jakich mowa w art. 63 ust. 2 PZP oświadczenie w formie
podpisanego własnoręcznie skanu, nieopatrzonego podpisem kwalifikowanym albo podpisem
zaufanym lub osobistym.
6. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę
sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Każdy
dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
7. Zaleca się aby każdy dokument zawierający tajemnice przedsiębiorstwa został zamieszczony
w odrębnym pliku.
8. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej
oferty lub wycofać ofertę. W celu dokonania zmian w złożonej ofercie lub wycofania oferty
należy postępować zgodnie z instrukcją użytkownika zamieszczona na Platformie.
9. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z
przygotowaniem i złożeniem ofert ponosi wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie
przewiduje w tym zakresie zwrotu kosztów.
10. Na wezwanie zamawiającego w trakcie oceny i badania ofert Wykonawcy zobowiązani są
złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:
1) Aktualne zaświadczenie z ZUS, o którym mowa w Części VI SWZ;
2) Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, o którym mowa w Części VI SWZ;
3) Wykaz osób – załącznik nr 3 do SWZ
4) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów – załącznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia:
11. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania albo do reprezentowania i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone
do oferty.
12. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o
którym mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie,
w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub
kryteriów selekcji.
13. Zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest
spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzieleniezamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub
zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te
uprawnienia są wymagane.
14. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji
których te zdolności są wymagane.
15. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego
kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
16. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy , wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy
lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
17. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia:
1) Warunek udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w części V ust. 2 SWZ
musi być spełniony przez wykonawców łącznie;
2) Brak podstaw do wykluczenia z postępowania musi zostać wykazany przez każdego z
wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu do umowy pod rygorem
nieważności.
2. Zamawiający przewiduje katalog zmian umowy, na które strony mogą się powoływać w
niniejszym postępowaniu. Katalog zmian obejmuje wystąpienie niżej wymienionych okoliczności:
1) siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było
niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec
mimo dochowania należytej staranności, lub takiego, którego przewidzenie skutków nie było
możliwe w momencie zawarcia umowy w tym w szczególności stanu zagrożenia
epidemiologicznego, bądź epidemii.
2) zmiany osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia na warunkach określonych
w § 5 umowy,
3) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy
skutkujących niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności
przewidzianych umową,
4) zmiany wynikające ze zmiany umowy o dofinansowanie lub wytycznych podmiotu
dofinansowującego realizację zadania,
5) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na wystąpienie obiektywnych
przesłanek.
Szczegółowe warunki zmian umowy zawarte są we wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzp.opolelubelskie.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.