Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00150265/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-16
- 2021/BZP 00157857/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja robót budowlanych obejmujących wydzielenie klatek schodowych oraz inne niezbędne prace do spełnienia wymagań ppoż. w budynku przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15-17 we Wrocławiu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Komunikacji Elektronicznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017510794
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Giełdowa 7/9
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-211
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@uke.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.uke.gov.pl/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Łączność
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa – Najwyższa Izba Kontroli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000000052
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Filtrowa 57
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-056
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: LWR@nik.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa – Prokuratura Regionalna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 363842953
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 76/78
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-020
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wroclaw.pr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pr.gov.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Dolnośląskie – Dolnośląskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 931934644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 15-17
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-044
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dbgitr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbgitr.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa – Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 932791158
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 15-17
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-044
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: da-wroclaw@piorin.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/wiorin
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa – Główny Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 017508290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Jana Pawła II 11
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-828
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gi@piorin.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja robót budowlanych obejmujących wydzielenie klatek schodowych oraz inne niezbędne prace do spełnienia wymagań ppoż. w budynku przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15-17 we Wrocławiu”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1894ccda-fe6c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00224972
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150265/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BA.WZP.26.22.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1040202,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy klatek schodowych w budynku przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15-17 we Wrocławiu na podstawie i zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa: PAWEŁ RZĄDKOWSKI STUDIO ARCHITEKTONICZNE RP.81 z siedzibą we Wrocławiu, pn.: „Przebudowa poddasza budynku przy ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 15-17 we Wrocławiu związana z przeznaczeniem go na siedzibę Delegatury Urzędu Komunikacji Elektronicznej we Wrocławiu. – Projekt Budowlany Zmian do Projektu budowalnego zatwierdzonego Decyzją Nr 1467/2015. Grudzień 2017 r.”, dotyczącą doprowadzenia budynku do stanu zgodnego z przepisami ochrony przeciwpożarowej, poprzez wydzielenie ppoż. klatek schodowych oraz inne niezbędne prace, z uwzględnieniem ekspertyzy stanu technicznego ochrony przeciwpożarowej przedmiotowego budynku oraz uzyskanych odstępstw w zakresie stwierdzonych niezgodności stanowiących części tej dokumentacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1968042,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1968042,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1968042,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane „MAXBUD” ABJ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930918749
7.3.3) Ulica: ul. Bystrzycka 89
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-215
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dostawa i montaż stolarki p.poż oraz dostawa i montaż drzwi p.poż do windy. Podwykonawcy są nieznani na dzień składania ofert.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1968042,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa trenażerów i symulacji VR dla kierunku ratownictwo medyczne
- Dostawa licencji Microsoft Office 365 lub równoważnych subskrypcji pakietu usług hostowanych - subskrypcja na użytkownika wraz usługą wdrożenia
- Wykonanie remontu konserwatorskiego drzwi wejściowych od strony placu Narutowicza oraz od strony ul. Mochnackiego w Domu Studenckim Politechniki Warszawskiej "Akademik" przy placu Narutowicza 5
- Dostawa mięsa i wędlin
- Wymiana istniejącego okna wystawowego (stalowego) na nową stolarkę aluminiową w Kielcach przy ul. Petyhorskiej 15
- Utrzymanie wód i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Łowiczu w podziale na 4 części
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej
- Remont pracowni dydaktycznych w warsztatach szkolnych oraz pokoi mieszkalnych z łazienkami w internacie.
- Roboty budowlane dotyczące elewacji i dachu.
- Remont pomieszczeń w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej Świdry Małe w Józefowie
- Wymiana kotłów na paliwo stałe 5 klasy spełniające wymagania Dyrektywy Parlamentu Europejskiego "Ecodesign" w budynkach na terenie gminy Bytów
- Budowa kompleksu dystrybucji ruchu i obsługi przyjęć w Areszcie Śledczym w Krasnymstawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.