eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onkaDostawa kruszywa loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jab³onka.



Og³oszenie z dnia 2022-06-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kruszywa loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jab³onka.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JAB£ONKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182611100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jablonka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jab³onka.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-204ce55e-f2dc-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00221351

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001701/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawy kruszywa loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jab³onka

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.jablonka.pl/index.php/zamowienia-publiczne-mainmenu-37/35-ogoszenia-o-przetargach/6666-rint-271-1-20-2022-dostawa-kruszywa-loco-plac-inwestycji-gminnych-prowadzonych-na-terenie-gminy-jablonka

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawca odbywa siê przy u¿yciu
nastêpuj±cych narzêdzi:
• miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
• ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
Kontakt za po¶rednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu nale¿y wpisaæ "Urz±d Gminy
Jab³onka").
Elektroniczna skrzynka podawcza/Identyfikator adresata: /29gw7qf1xt/skrytka
• poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl lub zpubliczne@jablonka.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na platformie ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na platformie ePUAP ma dostêp
do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
Identyfikator postêpowania dla danego postêpowania o udzielenie zamówienia dostêpne s± na li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu oraz stanowi za³±cznik nr 8 do niniejszej SWZ. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik nr 8 do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania na miniPortalu Oferta powinna byæ
sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych np.: .pdf (zalecane) b±d¼ innych rekomendowanych formatów np. .doc, .xls, .jpg, .jpeg, i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistymprzez
osobê umocowan± do dzia³ania w imieniu wykonawcy. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Instrukcja u¿ytkownika systemu miniPortal-ePUAP. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane: kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub
o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), sk³ada siê w formie elektronicznej, w zakresie i w sposób okre¶lony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy.
2.3. Oferty, o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, oraz
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
2.4. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w ust. 2, przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, o których mowa w Rozdziale 20 swz.
2.5. Dokumenty elektroniczne przekazuje siê w postêpowaniu przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w Rozdziale 20 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Jab³onka, ul. 3 – go Maja 1, 34 – 480 Jab³onka;
• Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jab³onka kontakt: e-mail: iod@jablonka.pl, telefon 18/2611100;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie odstawowym bez przeprowadzenia negocjacji nr RINT.271.1.20.2022 „Dostawa kruszywa loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jab³onka”.
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy lub d³u¿szym, je¿eli wynika to z odrêbnych przepisów;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • nie przys³uguje Pani/Panu/Wykonawcy:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RINT.271.1.20.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy kruszywa loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jab³onka:
- t³uczeñ kamienny frakcji 31,5-63 mm w ilo¶ci 1000 m3
- kliniec kamienny frakcji 8-31,5 mm w ilo¶ci 500 m3
Zamawiaj±cy dopuszcza niewykonanie zamówienia do 50% ilo¶ci wskazanych powy¿ej.
Kruszywo dostarczane bêdzie transportem Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego.
2. Kruszywo dostarczane bêdzie sukcesywnie w okresie od zawarcia umowy do dnia 30 grudnia 2022 roku lub do wyczerpania ilo¶ci zamówienia w terminie okre¶lonym przez Wykonawcê w ofercie (w dniach roboczych) od dnia zawiadomienia (przekazanego Wykonawcy telefonicznie lub mailem) Zamawiaj±cego w ilo¶ci przez niego okre¶lonej.
3. Zapotrzebowanie ilo¶ciowe na w/w kruszywo okre¶lone w pkt 1 stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia i nie jest wi±¿±ce dla Zamawiaj±cego. W przypadku nie wykorzystania w okresie trwania umowy ilo¶ci towaru okre¶lonego w pkt. 1 Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
4. Nazwa i kod okre¶lony we Wspólnym S³owniku Zamówieñ
G³ówny przedmiot: 14.21.00.00-6 ¯wir, piasek, kamieñ kruszony i kruszywa
5. Kruszywo powinno posiadaæ granulacjê od 0,1 – 1 mm zgodnie z wymogiem okre¶lonym w Rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dn. 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania ¶rodków, jakie mog± byæ u¿ywane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005r. Nr 230 poz.1960). Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ na ¿±danie zamawiaj±cego aktualne badania laboratoryjne piasku o granulacji od 0,1-1 mm potwierdzaj±ce spe³nianie wymogów Ministra ¦rodowiska w zakresie materia³ów stosowanych na drogach publicznych w okresie zimowym na ¿±danie zamawiaj±cy oraz bêd± odpowiadaæ wymaganiom okre¶lonym norm±: PN-EN 13242+A1:2010, PN-EN 13043:2004 lub równowa¿nym. Pod pojêciem równowa¿no¶ci zamawiaj±cy rozumie, ¿e kruszywa odpowiadaj± wymaganiom wymienionym w ww. normie w zakresie: Wymiaru ziarna, Uziarnienia, Zawarto¶æ py³ów, Jako¶æ py³ów, Wska¼nik piaskowy, Gêsto¶æ ziaren frakcji, Nasi±kliwo¶æ, Mrozoodporno¶æ, Wska¼nika kszta³tu, Wska¼nika p³asko¶ci, Zgorzel s³oneczna, Odporno¶ci na rozdrabnianie, Odporno¶ci na ¶cieranie kruszywa, Zawarto¶ci siarki, Siarczanów, Zanieczyszczenia organiczne.
Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego kruszywa spe³niaj± wymagania normy ww. zakresie.
6. W celu potwierdzenia prawid³owej realizacji umowy zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zwa¿enia wyrywkowo wybranego samochodu dostarczaj±cego kruszywo przed roz³adunkiem i po roz³adunku, oraz prawo do laboratoryjnego przebadania dowolnej partii dostarczonego materia³u. W przypadku niezgodno¶ci dostawy z dokumentem dostawy wykonawca obowi±zany bêdzie dostarczyæ brakuj±c± ilo¶æ piasku w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego i zwróciæ Zamawiaj±cemu poniesione koszty wa¿enia oraz wykonanych badañ.
7. Wymagania dotycz±ce dostaw:
1) wykonywanie ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego na zasadzie sukcesywnych, dora¼nych i bezgotówkowych dostaw.
2) wykonawca dostarcza³ bêdzie kruszywa w³asnym transportem sukcesywnie partiami, w dni robocze (od poniedzia³ku do pi±tku), po uprzednim z³o¿eniu zamówienie przez zamawiaj±cego (pisemnie, e-mailem, faksem lub telefonicznie z nastêpczym potwierdzeniem e-mailem).
3) Wraz z dostaw± zamówionej partii kruszywa Wykonawca dostarczy wystawion± przez producenta kruszywa Deklaracjê W³a¶ciwo¶ci U¿ytkowych oraz dokument o dopuszczeniu kruszywa do stosowania w budownictwie, a tak¿e wymagane atesty i certyfikaty.
4) W przypadku w±tpliwo¶ci co do jako¶ci dostarczonej partii kruszywa (zgodno¶ci z wymaganiami normy), zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie zleciæ przeprowadzenie badan jako¶ci kruszywa w niezale¿nym o¶rodku badawczym dostarczonego celem weryfikacji jego zgodno¶æ z parametrami okre¶lonymi w SWZ i w umowie.
5) W razie, gdy wyniki badañ jako¶ci dostarczonego kruszywa potwierdz± jego niezgodno¶æ z warunkami okre¶lonymi w SWZ i w umowie, zamawiaj±cy mo¿e odmówiæ przyjêcia ca³ej partii kruszywa, a wykonawca bêdzie zobowi±zany do wymiany tej wadliwej partii kruszywa na wolne od wad w terminie do 24 godzin licz±c od momentu przekazania przez zamawiaj±cego wezwania w tym zakresie oraz bêdzie zobowi±zany do zap³aty zamawiaj±cemu kary umownej, a tak¿e do zwrotu zamawiaj±cemu kosztów wykonania badan jako¶ci kruszywa (tj. kosztów dostarczenia próby, transportu, przeprowadzenia badania i dostarczenia wyników do Zamawiaj±cego). Koszty te zamawiaj±cy mo¿e potr±ciæ z wynagrodzenia wykonawcy.
8. Sposób rozliczenia:
1) Rozliczenia dostaw kruszywa odbywaæ siê bêd± w formie bezgotówkowej, ka¿dorazowo na podstawie faktur wystawianych przez wykonawcê oddzielnie za ka¿d± odebran± przez zamawiaj±cego partiê kruszywa.
2) P³atno¶æ wynagrodzenia nast±pi ka¿dorazowo przelewem na konto wykonawcy w terminie do 30 dni od daty dostarczenia faktury zamawiaj±cemu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 14210000-6 - ¯wir, piasek, kamieñ kruszony i kruszywa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie kierowa³ siê
nastêpuj±cymi kryteriami:
a) Cena (Kc) – 60 pkt
b) Termin dostawy (Kt) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy:
 niepodlegaj±cy wykluczeniu z powodów, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 1-6 (Rozdzia³ 14 SWZ) i art. 109 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie przewidzianym przez zamawiaj±cego w niniejszej SWZ (Rozdzia³ 15 SWZ),oraz nie podlegaj±cy wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835),
W celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 108 i 109
ustawy Pzp), Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia tj. (art. 274
ust. 1 ustawy Pzp):
1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie
zamówienia w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
- chyba ¿e Wykonawca w Formularzu Oferty lub o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, wska¿e dane
umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiaj±cego, poprzez bezp³atne i ogólnodostêpne bazy danych;
Dotyczy równie¿ wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o zamówienie, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów
udostêpniaj±cych zasoby
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe aktualne na dzieñ ich z³o¿enia.
1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o którym mowa w Rozdziale 16 ust.3 pkt 1) SWZ – sk³ada dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z
wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje
siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokumenty te powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
2. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w
Rozdziale 16 ust. 3 SWZ, w § 4 ust. 1 Rozp., o których mowa w art. 128 ust. 6 ustawy lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do
wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastêpuje siê
je
odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo
osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one
przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze
wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
(...) CI¡G DALSZY zawieraj± zapisy Rozdzia³u 17 SWZ

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty:
A: Wype³niony i podpisany FORMULARZ OFERTY
- którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
3.1 O¦WIADCZENIE WSTÊPNE (art. 125 ust 1 ustawy Pzp),
- za³±cznik nr 2 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w Rozdziale 13 ust. 2 SWZ
- za³±cznik nr 3 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w Rozdziale 14 ust. 1 i Rozdziale 15 ust 1 SWZ.
- w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w
postêpowaniu sk³ada ich pe³nomocnik.
3.2 ZOBOWI¡ZANIE PODMIOTU UDOSTÊPNIAJ¡CEGO ZASOBY
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±,
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów
- wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
3.3 O¦WIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CY SIÊ O UDZELENIE ZAMÓWIENIA (konsorcjum, spó³ka
cywilna itp.)
- wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy).
Uwaga: O¶wiadczenie ma byæ z³o¿one wraz z ofert± (je¿eli dotyczy). O¶wiadczenie ma byæ podpisane przez ka¿dego z
wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
3.4 PE£NOMOCNICTWA
Maj± byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie (je¿eli dotyczy):
a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru - pe³nomocnictwo do
podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy
b) w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie pe³nomocnictwo podpisane przez upowa¿nionych przedstawicieli
ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do reprezentowania w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
- pe³nomocnictwo mo¿e byæ sporz±dzone wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

5. Zasady sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie:
5.1 Wymagane o¶wiadczenia wskazane w pkt. 3.1 niniejszego Rozdzia³u SWZ powinny byæ z³o¿one przez ka¿dego wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie 5.2 W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 stawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna itp.) do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr
6 do SWZ. 5.3 Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± zobowi±zani s± do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia - patrz: pkt. 3.4 ppkt b) SWZ.
Dokument lub dokumenty zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ) musi zawieraæ w szczególno¶ci: wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie
ustanowionego Pe³nomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi byæ podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli, wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego Pe³nomocnika mo¿e zostaæ zawarte w umowie o wspó³dzia³aniu z³o¿onej wraz z ofert±. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi zostaæ z³o¿ony wraz z ofert± w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. Do dokumentu (lub dokumentów) zawieraj±cego ustanowienie Pe³nomocnika nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba udzielaj±ca pe³nomocnictwa by³a upowa¿niona do reprezentowania wykonawców w chwili udzielania
pe³nomocnictwa (co mo¿na wykazaæ w szczególno¶ci przez za³±czenie odpisu z Krajowego Rejestru S±dowego lub informacji odpowiadaj±cej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiêbiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sadowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, ze zm.) albo za¶wiadczenie o wpisie do Centralnej
Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci
Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiêbiorcy (Dz.U.2020.2296). Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniana przez upe³nomocnionego. 5.4 Oferta wspólna sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) Dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia, sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu.
b) Dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe sk³ada pe³nomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
5.5 Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, o których mowa w Rozdziale 24 ust. 3 pkt 3.2 SWZ, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada o¶wiadczenia wskazane w Rozdziale 24 ust 3, pkt. 3.1. SWZ zawieraj±ce informacje dotycz±ce tych podmiotów.
5.6 Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
5.7 Wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty, powo³uj±c siê na wykonawcê, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a nie Pe³nomocnika tych wykonawców

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy za wyj±tkiem zmian, wynikaj±cych z poni¿szych okoliczno¶ci oraz w niniejszej umowy:
1) niezgodno¶ci dokumentacji zgromadzonej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z rzeczywistym stanem faktycznym, który ujawni siê w toku realizacji przez Wykonawcê zamówienia publicznego, a jest wynikiem okoliczno¶ci niezawinionych przez Zamawiaj±cego
2) si³y wy¿szej, w wyniku, której nie jest mo¿liwe zachowanie przez Wykonawcê okre¶lonego umow± terminu realizacja zamówienia publicznego.
3) zmiana stawki podatku VAT w przypadku zmiany dokonanej prze w³adzê ustawodawcz± w trakcie trwania umowy, wynikaj±cej ze zmiany ustaw o podatku od towarów i us³ug oraz o podatku akcyzowym
4) zmiana zapotrzebowania ilo¶ciowego na kruszywa stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia i nie jest wi±¿±ce dla Zamawiaj±cego
5) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany ilo¶ci kruszywa, w szczególno¶ci jego ograniczenia o nie wiêcej ni¿ 50%.
6) wyst±pienie zdarzeñ niezale¿nych od stron umowy, powoduj±cych potrzeb wprowadzenia do tre¶ci umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla zamawiaj±cego, bez zwiêkszenia ustalonego wynagrodzenia.
7) gdy zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego bez zwiêkszenia ustalonego wynagrodzenia
8) w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiaj±cego dotycz±cych zakresu ¶wiadczonych dostaw
9) gdy zaistnieje niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze tron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy zgodnie ze specyfikacj± istotnych warunków
10) okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi, warunkami organizacyjnymi - zmianie mo¿e ulec termin realizacji umowy oraz warto¶æ i zakres rzeczowy umowy;
11) zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy
12) dzia³anie osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie umowy, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze Stron
13) w razie zmian bezwzglêdnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, których tre¶æ oddzia³uje po¶rednio lub bezpo¶rednio na postanowienia umowy - poprzez dostosowanie tre¶ci umowy do tych zmian
14) pozosta³e zmiany okre¶lone w umowie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-01 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-01 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-30

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Przedmiotem zamówienia s± dostawy sukcesywne - od dnia podpisania umowy do dnia30.12.2022r. lub do wcze¶niejszego wyczerpania ilo¶ci wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (umowy) przed tym terminem. Szczegó³owe terminy oraz zakres dostaw ustalane bêd± w zleceniach przekazywanych Wykonawcy telefonicznie, mailem lub faksem).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.