eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozłówPrzebudowa i remont budynku dla uzyskania zmiany sposobu jego użytkowania z punktu przedszkolnego w Kamionce, gmina Kozłów



Ogłoszenie z dnia 2021-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont budynku dla uzyskania zmiany sposobu jego użytkowania z punktu przedszkolnego w Kamionce, gmina Kozłów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W KOZŁOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386792631

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 303

1.5.2.) Miejscowość: Kozłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-241

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 696 064 496

1.5.8.) Numer faksu: (41) 384 10 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspprzetargi@kozlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zspkozlow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/zspkozlow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont budynku dla uzyskania zmiany sposobu jego użytkowania z punktu przedszkolnego w Kamionce, gmina Kozłów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92c338c9-01a2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172359

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00115081/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i remont budynku dla uzyskania zmiany sposobu jego użytkowania z punktu przedszkolnego na przedszkole w Kamionce gm. Kozłów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156724/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP.271.2.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1166334,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont budynku punktu przedszkolnego położnego na działce nr 10 w miejscowości Kamionka, gmina Kozłów, dla uzyskania zmiany sposobu jego użytkowania z punktu przedszkolnego na przedszkole.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
A. Roboty w obrębie budynku i w obrębie dojścia, w ramach których Wykonawca zobowiązany jest, w szczególności do:
 w zakresie robót ogólnobudowlanych:
a. wykonania robót wykończeniowych (m.in. wykonanie ścian działowych w celu uzyskania m.in. pomieszczenia socjalnego i pomieszczenia sanitarnego ogólnodostępnego przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, wykonanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów, wykonanie posadzek, malowanie, przebudowa schodów wewnętrznych, remont schodów zewnętrznych, wykonanie robót w celu spełnienia obowiązujących wymagań p.poż, w tym wykonanie elementów doświetlenia pomieszczeń w zakresie bezpieczeństwa pożarowego i doświetlenia pomieszczeń,
b. wykonania termomodernizacji ścian,
c. wykonania termomodernizacji stropodachu,
d. wykonania opaski wokół budynku,
e. wymiany stolarki okiennej i drzwiowej,
 w zakresie branży sanitarnej:
d. wykonania instalacji centralnego ogrzewania opartego na pompie ciepła typu powietrze – woda poprzez: wymianę źródła ciepła, rurociągów, armatury i grzejników,
e. zmiany źródła ciepłej wody na pojemnościowy zasobnik elektryczny,
f. wykonania instalacji hydrantowej wewnętrznej,
g. wykonanie instalacji wod-kan w łazience przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych i pomieszczeniu socjalnym, wyposażenie łazienki i pomieszczenia socjalnego,
 w zakresie branży elektrycznej:
h. wykonania instalacji elektrycznej wewnętrznej – wymiana opraw oświetleniowych, osprzętu, przewodów, wykonanie połączeń wyrównawczych, przeniesienie układu pomiarowego na słup,
i. wykonania instalacji przyzywowej,
j. wykonania instalacji internetowej,
k. wykonania kompletnej instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku,
l. wykonania instalacji odgromowej,
m. wykonania uziomów.

B. Roboty w obrębie zagospodarowania terenu, w ramach których Wykonawcy zobowiązany jest, w szczególności do:
a. wykonania ogrodzenia – wymiana części ogrodzenia od frontu działki oraz wzdłuż granic działki, naprawa pozostałej części ogrodzenia (z wykorzystaniem elementów odzyskanych od strony frontowej i bocznych), montaż nowej bramy wjazdowej i nowej furtki wejściowej,
b. wykonania utwardzonych dojść, w tym wydzielenia drogi pożarowej i placu p.poż do zawracania,
c. wyznaczenia miejsc parkingowych, w tym stanowiska przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz pomocniczo przedmiary stanowiące Załączniki nr 7, 7A, 8 i 8A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu do dnia 07.09.2021 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.