eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Zadanie 1 - Budowa oświetlenia ciągów pieszych i ścieżek rowerowych w ciągu ul. Edukacji. Zadanie 2 - Budowa oświetlenia ciągów pieszych i ścieżek rowerowych w ciągu ul. Żwakowskiej.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110759 z dnia 2021-07-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie 1 – Budowa oświetlenia ciągów pieszych i ścieżek rowerowych w ciągu ul. Edukacji.
Zadanie 2 – Budowa oświetlenia ciągów pieszych i ścieżek rowerowych w ciągu ul. Żwakowskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 49

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 327763807

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie 1 – Budowa oświetlenia ciągów pieszych i ścieżek rowerowych w ciągu ul. Edukacji.
Zadanie 2 – Budowa oświetlenia ciągów pieszych i ścieżek rowerowych w ciągu ul. Żwakowskiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e47a72ce-a33b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000734/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 Budowa oświetlenia ciągów pieszych i ścieżek rowerowych w ciągu ul. Edukacji

1.1.29 Budowa oświetlenia ciągów pieszych i ścieżek rowerowych w ciągu ul. Żwakowskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040450/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.12.2021.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 496409,96 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1:
„Budowa oświetlenia ciągów pieszych i ścieżek rowerowych w ciągu ul. Edukacji”.
Zamówienie prac zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym wykonanym przez firmę P.U.H. ELMAX, obejmuje m.in. prace ziemne, budowę 42 słupów 5 metrowych bez szwu, cylindrycznych, stożkowych aluminiowych anodowanych lub malowanych proszkowo na kolor grafitowy (RAL7011), wygląd i kolor słupów ma być tożsamy ze słupami wzdłuż al. Bielskiej. Na słupach należy zabudować oprawy LED 36W wraz ze sterownikiem GLC142. Ponadto należy przewidzieć montaż 13 opraw LED 36W wraz z wysięgnikami na słupach trakcji trolejbusowych, wygląd i kolor wysięgników powinien być tożsamy z wysięgnikami zamontowanymi na słupach trakcji trolejbusowej wzdłuż ul. Edukacji. Zasilanie oświetlenia odbywać się będzie z istniejących szaf oświetleniowych, z których należy wyprowadzić linie kablowe do projektowanych słupów. Na ulicy Edukacji należy przewidzieć zgodnie z dokumentacją projektową demontaż 3 sztuk istniejących słupów, które należy przekazać Użytkownikowi. Montaż sterownika GLC142 lub równoważnego wynika z kontynuowania przez Zamawiającego jednego systemu sterowania oświetleniem.

Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 376334,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – Budowa oświetlenia ciągów pieszych i ścieżek rowerowych w ciągu ul. Żwakowskiej.
Zamówienie prac zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym wykonanym przez firmę P.U.H. ELMAX, obejmuje m.in. prace ziemne, budowę 13 słupów 5 metrowych bez szwu, cylindrycznych, stożkowych aluminiowych anodowanych lub malowanych proszkowo na kolor grafitowy (RAL7011), wygląd i kolor słupów ma być tożsamy ze słupami wzdłuż al. Bielskiej. Na słupach należy zabudować oprawy LED 36W wraz ze sterownikiem GLC142. Ponadto dla doświetlenia przejścia dla pieszych należy zabudować 1 sztukę słupa 8 metrowego bez szwu, cylindrycznego, stożkowatego, aluminiowego anodowanego lub malowanego proszkowo na kolor grafitowy (RAL7011), wygląd i kolor słupa ma być tożsamy ze słupami wzdłuż al. Bielskiej. Na słupie należy przewidzieć montaż podwójnego wysięgnika wraz z oprawą LED 72W skierowaną na przejście dla pieszych oraz oprawę 48W skierowaną na chodnik i ścieżkę rowerową. Zasilanie oświetlenia odbywać się będzie z istniejących szaf oświetleniowych, z których należy wyprowadzić linie kablowe do projektowanych słupów. Montaż sterownika GLC142 lub równoważnego wynika z kontynuowania przez Zamawiającego jednego systemu sterowania oświetleniem.

Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 120075,51 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345018,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Elektrycznych TOM-ELEKTRO Antoni Tomala

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6331701099

7.3.3) Ulica: Libowiec 20

7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 44-336

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112637,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Elektrycznych TOM-ELEKTRO Antoni Tomala

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6331701099

7.3.3) Ulica: Libowiec 20

7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 44-336

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.