Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00054755/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania z podziałem na części I cz. Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach „A” i „B” Starostwa Powiatowego w Gliwicach
II cz. Usługa sprzątania terenów zewnętrznych SP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gliwicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zygmunta Starego 17
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323326607
1.5.8.) Numer faksu: 322310822
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.gliwice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.powiatgliwicki.finn.pl/bipkod/152930411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprzątania z podziałem na części I cz. Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach „A” i „B” Starostwa Powiatowego w GliwicachII cz. Usługa sprzątania terenów zewnętrznych SP
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99e295e3-8b0a-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105710
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011738/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Utrzymanie czystości wewnątrz budynków Starostwa Powiatowego w Gliwicach
1.3.3 Usługi sprzątania na zewnątrz budynków Starostwa Powiatowego w Gliwicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054755/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIF-RZPO.272.00002.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 373896,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa sprzątania budynków ”A” i „B” Starostwa Powiatowego w Gliwicach polegająca na:a. sprzątaniu pomieszczeń biurowych, korytarzy, trzech klatek schodowych, pomieszczeń sanitarnych, gospodarczych, socjalnych, archiwów i magazynów, wiatrołapu,
b. dezynfekcji klamek, stanowisk obsługi klientów,
c. myciu dźwigu osobowego,
d. odkurzaniu, wycieraniu na mokro platform dla osób z niepełnosprawnością,
e. odkurzaniu, myciu gablot wiszących oraz stojących,
f. wyrzucaniu do odpowiednich pojemników zebranych i posegregowanych śmieci,
g. uzupełnianiu środków czystości,
h. pełnieniu codziennego dyżuru w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego,
i. konserwacji mebli biurowych (pielęgnacja, impregnacja mebli),
j. myciu okien, drzwi zewnętrznych i wewnętrznych wraz z parapetami, przeszklonych ścianek działowych, krat, poręczy, okienek w PCZK oraz w Biurze Obsługi Klienta,
k. odkurzaniu, praniu dywanów i chodników oraz czyszczeniu wykładzin dywanowych,
l. mechanicznym czyszczeniu i konserwacji posadzek,
m. sprzątaniu i usuwaniu śniegu z balkonów,
n. myciu lamp (ze zdejmowaniem kloszy),
o. usuwaniu pajęczyn,
p. odkurzaniu i czyszczeniu krzeseł tapicerowanych
r. czyszczeniu mat podłogowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90916000-1 - Usługi czyszczenia sprzętu telefonicznego
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 297201,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II część - Usługa sprzątania terenów zewnętrznych Starostwa Powiatowego w Gliwicach polegająca na:a. zamiataniu i usuwaniu wszelkich nieczystości z chodników, parkingów, dróg wewnętrznych, terenów zielonych;
b. usuwaniu chwastów z chodników, parkingów, dróg wewnętrznych;
c. zgrabianiu liści i usuwaniu innych zanieczyszczeń z trawników;
d. opróżnianiu koszy na śmieci wraz z segregacją śmieci w tym popielnic;
e. usuwaniu zanieczyszczeń z okienek piwnicznych;
f. myciu schodów zewnętrznych;
g. sprzątaniu wokół kontenerów na odpady;
h. odśnieżaniu i usuwaniu śniegu i lodu z powierzchni chodników, parkingów, dróg wewnętrznych, wiaty rowerowej;
i. posypywaniu chodników, dróg wewnętrznych produktami do usuwania, śniegu, lodu;
j. odśnieżaniu gzymsów i usuwaniu sopli;
k. usuwaniu liści z dachów i rynien, kontroli drożności rur spustowych;
l. wycieraniu na mokro parapetów zewnętrznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.5.) Wartość części: 76695,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232341,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 505210,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264376,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Inwestycji Górniczych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312688328
7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 4
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁKA INWESTYCJI GÓRNICZYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁKA INWESTYCJI GÓRNICZYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264376,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-01 do 2023-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47239,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104068,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47239,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOGAMA-ECO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691609084
7.3.3) Ulica: ul. Kniejowa 2a
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-117
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47239,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-01 do 2023-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.101.2024 Monitoring węzłów cieplnych w podziale na 3 części
- 4WOG.1200.2712.99.2024 Usługi medyczne w zakresie medycyny pracy w 2025 roku
- Dostawa sprzętu komputerowego do ZS im. I.J. Paderewskiego oraz ZSZ nr 2 w Knurowie w ramach projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu
- 183-P-24 Różne wyroby medyczne
- Zakup wraz z dostawą urządzeń zabawowych
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów w obszarze przedsiębiorczości. DZPZ.283.55.2024.DM
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem.
- Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Malborku wraz utrzymaniem terenów zielonych, utrzymaniem czystości i odśnieżaniem
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach IPN-KŚZpNP Oddział we Wrocławiu w okresie od 1 grudnia 2024 do 30 listopada 2025 roku
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym: 2024/2025". Postępowanie 2
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025
- "Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Żurawica w sezonie zimowym 2024/2025"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.