Ogłoszenie z dnia 2022-02-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00070777/01 - Wynik z dnia 2022-03-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa niszczenia (przetwarzania), załadunku, transportu i rozładunku odpadów wyrobów tytoniowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. K. Branickiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-085
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 665 56 00
1.5.8.) Numer faksu: 85 665 56 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.bialystok@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa niszczenia (przetwarzania), załadunku, transportu i rozładunku odpadów wyrobów tytoniowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32ac092e-88c6-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050204
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie
Zakupowej tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2 GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie.pdf. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:
1) rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer
lub Firefox w wersji wspieranej przez producenta.
2) uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-
bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie.
Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.
3) zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.
4) przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności
podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku z siedzibą przy ul. J.K. Branickiego 9, 15-085 Białystok (nr tel. + 48 85 66 55 600, adres e-mail: ias.bialystok@mf.gov.pl)/;
-inspektorem ochrony danych osobowych w Izbie Administracji Skarbowej
w Białymstoku jest Pan Aleksander Jakubowski, kontakt: adres e-mail Aleksander.Jakubowski@mf.gov.pl , telefon +48 85 878 87 46
-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Usługa niszczenia (przetwarzania), załadunku, transportu i rozładunku odpadów wyrobów tytoniowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku”./numer sprawy
2001-ILZ.260.1.2022/ prowadzonym w trybie podstawowym;
-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
-Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 98 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
-obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
-w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2001-ILZ.260.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Usługa w zakresie niszczenia (przetwarzania) odpadów wyrobów tytoniowych o kodzie 020382, w łącznej szacunkowej wadze 358,59 tony tj. ok. 13 056 753 paczek papierosów i ok. 123,57 tony tytoniu i innych wyrobów, tj. do 12 transportów z Suwałk, 3 z Kuźnicy Białostockiej, 1 z Bobrownik, 13 z Białegostoku lub sporadycznie z innych miejsc znajdujących się w terytorialnym zasięgu działania Zamawiającego.
2) Usługa załadunku/rozładunku wyrobów przeznaczonych do zniszczenia.
3) Usługa transportu z magazynów wyznaczonych przez Zamawiającego do miejsca niszczenia wyrobów tytoniowych wskazanego przez Wykonawcę.
4) Zamawiający wymaga aby wykonanie usługi załadunku, transportu, rozładunku i zniszczenia odbyło się w czasie nieprzekraczającym 10 godzin, w tym czas rozładunku i zniszczenia nie dłuższy niż 5 godzin.
5) Usługa w zakresie niszczenia odpadów wyrobów tytoniowych, w szczególności poprzez zastosowanie technologii przetwarzania odpadów, powodujących brak możliwości ich ponownego wykorzystania zgodnie z pierwotnym przeznaczeniem lub spalenie w przystosowanej do tego instalacji (bezodpadowo) lub poprzez przetwarzanie w biostabilizatorze. Jeżeli niszczenie odpadów tytoniowych będzie następowało inną metodą niż spalenie w jednorazowym procesie lub przetwarzanie w biostabilizatorze i w metodzie tej powstają pozostałości to muszą one być zmieszane z innymi odpadami. Zniszczenie każdą metodą powinno powodować całkowitą i nieodwracalną utratę wartości użytkowej odpadów wyrobów tytoniowych oraz uniemożliwiać odzyskanie zniszczonych odpadów wyrobów tytoniowych.
6) Usługę wykonuje się w miejscu wskazanym odpowiednio w zezwoleniu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami na przetwarzanie odpadów wydanym na podstawie przepisów ustawy z dnia o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 791 z późn. zm.) lub pozwoleniu, o którym mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U z 2021 r. poz. 1973 z późn. zm.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zasady załadunku/rozładunku, niszczenia odpadów wyrobów tytoniowych oraz warunki transportu zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz po zsumowaniu liczby punktów (P = C+S) uzyskanych we wskazanych kryteriach uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas niszczenia odpadów od momentu rozpoczęcia rozładunku
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnego:
- zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami dotyczącego zbierania, transportu, unieszkodliwiania lub odzysku odpadów wg hierarchii postępowania z odpadami, wydanego na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r., poz. 797)
lub
- pozwolenia zintegrowanego, o którym mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r., poz. 1219).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 200 000,00 zł (jeden milion dwieście tysięcy złotych).
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie usługi niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów tytoniowych jedną z dwóch metod opisanych w Umowie (załącznik nr 7 do SWZ) o wadze jednorazowego niszczenia min. 10 ton wyrobów tytoniowych z podaniem ich wag, wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami dotyczące zbierania, transportu, unieszkodliwiania lub odzysku odpadów wg hierarchii postępowania z odpadami, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020r., poz. 797 ze zm.) w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę
lub
pozwolenie, o którym mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2020r., poz. 1219 ze zm.) w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę.
b) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości określonej w rozdziale VIII ust. 2 pkt 3 SWZ tj. na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 200 000,00 zł (jeden milion dwieście tysięcy złotych).
c) wykaz co najmniej dwóch usług niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów tytoniowych jedną z dwóch metod opisanych w Umowie (załącznik nr 7 do SWZ) o wadze jednorazowej usługi niszczenia min. 10 ton wyrobów tytoniowych z podaniem ich wagi, wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub jest wykonywana należycie. Wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie żąda się złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca wraz z ofertą (załącznik nr 2 i nr 3 do SWZ – arkusz cenowy i formularz ofertowy) składa aktualne na dzień składania ofert:oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SWZ).
1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
2) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1 także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (załącznik nr 4 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z rozdziałem VIII SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ (Wzór oświadczenia stanowi załącznik
nr 4 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu ofertowym, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności:1) zmiany miejsc odbioru (magazynów Zamawiającego),
2) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego,
w szczególności gdy obniży to koszty usługi.
2. Pozostałe zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w oparciu o przesłanki określone w art. 455 ust. 1 pkt 2b oraz pkt 3 i pkt 4 ustawy Pzp. Ich ewentualne zastosowanie zależeć będzie od okoliczności faktycznych i prawnych dokonania zmiany.
3. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej i zgody obu Stron pod rygorem nieważności, z wyjątkiem zmiany osób nadzorujących realizację umowy, która wymaga powiadomienia drugiej strony pisemnie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-17 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-18
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej zawarte w Rozdziale XXIV SWZ.INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia wraz z monitorowaniem systemu alarmowego i obsługą urządzenia RTG w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Białymstoku
- Montaż systemu klimatyzacji typu VRF nr 4 w budynku KWP w Białymstoku przy ul. Sienkiewicza 65
- KLASTER SERWERÓW POD WIRTUALIZACJĘ
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego
- Świadczenie usługi polegającej na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu w Białymstoku na podstawie imiennych kart wstępu
- USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ I OTOCZENIA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W BIAŁYMSTOKU w 2025 r.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Lipinki Łużyckie w 2025roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości z terenu gminy Dalików
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Nowe Piekuty oraz zorganizowanie i prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Gminie Nowe Piekuty
- Odbiór i transport odpadów komunalnych powstałych i zebranych na nieruchomościach, położonych w granicach administracyjnych Gminy Ostrów w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY BIAŁOWIEŻA W ROKU 2025
- Zagospodarowanie innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych dostarczonych do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (...)
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.