Og³oszenie z dnia 2021-02-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00022633/01 - Wynik z dnia 2021-03-25
Og³oszenie nr 2021/BZP 00007075 z dnia 2021-02-12 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Promocja miasta ¦widnicy poprzez sport”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Prezydent Miasta ¦widnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748562800
1.5.8.) Numer faksu: 748568721
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Promocja miasta ¦widnicy poprzez sport”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0c1bcc48-6c4a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00007075
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003652/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Promocja Miasta ¦widnicy poprzez sport w rozgrywkach pi³ki rêcznej mê¿czyzn na poziomie II ligi
1.3.2 Promocja Miasta ¦widnicy poprzez sport przez ¶widnicki klub sportowy pi³ki no¿nej w rozgrywkach III ligi
1.3.3 Promocja Miasta ¦widnicy poprzez sport w rozgrywkach pi³ki siatkowej kobiet na poziomie II ligi
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://umswidnica.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umswidnica.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 13. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://umswidnica.eb2b.com.pl/ Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.14. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz wszelkich o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu Platformy. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy.15. Instrukcja korzystania z Platformy:15.1. w przypadku posiadania konta na Platformie - zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy;15.2. w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie – nale¿y w zak³adce „Postêpowania”, „Lista postêpowañ otwartych” wybraæ niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z polecenia „Zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przej¶æ do Formularza rejestracyjnego. 16. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:16.1. dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis w formatem PAdES,16.2. dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES.17. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:17.1. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 2 mb/s,17.2. komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 4GB RAM, Procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych- MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,17.3. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,17.4. w³±czona obs³uga JavaScript,17.5. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie „pdf”.18. Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 50 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików.19. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:19.1. pliki Oferty za³±czone przez Wykonawcê na Platformie i zapisane, widoczne s± w Platformie jako zaszyfrowane. Mo¿liwo¶æ otworzenia plików dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert,19.2. oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przes³ania”.20. Dokumentacja przedmiotowego postêpowania dostêpna jest na Platformie w zak³adce „Za³±czniki”. Pobranie dokumentu nastêpuje po klikniêciu na wybrany za³±cznik i wci¶niêciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich za³±czników jednocze¶nie nale¿y wybraæ polecenie „Pobierz paczkê”, a nastêpnie „Pobierz wszystkie za³±czniki organizatora”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta ¦widnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, tel. 74 856-28-00 fax 74 856-87-21- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Mie¶cie ¦widnicy jest Pani Kinga Milczarek, kontakt: adres e-mail: iod@um.swidnica.pl, telefon 74 856-28-23;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Promocja Miasta ¦widnicy poprzez sport” w postêpowaniu prowadzonym w trybie podstawowym;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *);• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **); • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;- nie przys³uguje Pani/Panu:• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *) Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.**)Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P-27/II/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 317073,16 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ I:Promocja Miasta ¦widnicy poprzez sport – pi³kê rêczn± mê¿czyzn.Wykonawca, którego zespó³ uczestniczy w rozgrywkach II ligi pi³ki rêcznej mê¿czyzn – II runda rozgrywek sezonu 2020/2021, zobowi±zuje siê, przez okres 4 miesiêcy od dnia podpisania umowy, ¶wiadczyæ na rzecz Zamawiaj±cego us³ugi w zakresie promocji miasta ¦widnicy poprzez sport. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie poprzez:1) ka¿dorazowe, w czasie obowi±zywania umowy, zg³oszenie zespo³u sportowego do udzia³u w rozgrywkach II ligi pi³ki rêcznej mê¿czyzn pod nazw± zawieraj±c± frazê „¦widnica” lub przymiotnik utworzony od tego s³owa: „¶widnicki”, „¶widnicka”, „¶widnickie”,2) umieszczenie, w miejscu widocznym dla publiczno¶ci (je¶li zostanie dopuszczony udzia³ kibiców podczas rozgrywek) i mediów, banera promocyjnego miasta ¦widnicy w hali, w której rozgrywane bêd± mecze drugoligowe pi³ki rêcznej organizowane lub wspó³organizowane przez Wykonawcê,3) umieszczenie na koszulkach treningowych zawodników dru¿yny, w których bêd± wystêpowaæ podczas treningów, herbu miasta ¦widnicy,4) umieszczenie herbu ¦widnicy we wszystkich materia³ach promocyjno-informacyjnych i publikacjach wydawanych przez Wykonawcê w zwi±zku z organizowaniem lub wspó³organizowaniem rozgrywek/zawodów, np. na plakatach informuj±cych o terminach meczów, na biletach wstêpu (je¶li zostanie dopuszczony udzia³ kibiców podczas rozgrywek), na tablicy/¶ciance s³u¿±cej jako t³o do wywiadów,5) umieszczenie herbu ¦widnicy oraz adresu internetowego (www.um.swidnica.pl), wraz z linkiem, na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy w okresie obowi±zywania umowy, w co najmniej dwóch miejscach,6) umieszczenie informacji o wspó³pracy z miastem ¦widnica na tablicach sponsorskich, podczas zapowiedzi rozgrywek w mediach lokalnych/regionalnych oraz na stronie Wykonawcy poprzez zamieszczenie herbu miasta oraz napisu Miasto ¦widnica,7) eksponowanie banera miasta z herbem ¦widnicy i napisem „¦widnica” podczas wszystkich rozgrywek i zawodów, w których Wykonawca bêdzie bra³ udzia³,8) udostêpnienie Zamawiaj±cemu, do celów promocji miasta, informacji o dzia³alno¶ci Wykonawcy, mo¿liwo¶æ pos³ugiwania siê jego nazw±, znakami graficznymi, wizerunkami zawodników oraz ich osi±gniêciami sportowymi, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawc±,9) wymienianie przez spikera zawodów – organizowanych lub wspó³organizowanych przez Wykonawcê, nazwy miasta ¦widnica i informacji o wspó³pracy z miastem ¦widnica,10) nieodp³atny udzia³ zawodników i trenerów Wykonawcy w przedsiêwziêciach organizowanych lub wspó³organizowanych przez Miasto (imprezy, festyny, pokazy, itp.) (gdy organizacja imprez bêdzie mo¿liwa) w uzgodnionych wcze¶niej terminach, nie koliduj±cych z realizacj± procesu szkoleniowego i zawodami,11) trwa³e dokumentowanie wszystkich dzia³añ promocyjnych podejmowanych przez Wykonawcê, za pomoc± wycinków prasowych, zdjêæ, filmów, itp.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 89430,89 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79342200-5 - Us³ugi w zakresie promocji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:a) cena oferty (C) – znaczenie procentowe: 60 %, maksymalna ilo¶æ punktów, jakie mo¿e otrzymaæ oferta za dane kryterium: 60 punktówb) umieszczenie herbu miasta ¦widnicy na przedniej czê¶ci koszulek zawodników podczas meczów ligowych – znaczenie procentowe: 40%, maksymalna ilo¶æ punktów, jakie mo¿e otrzymaæ oferta za dane kryterium: 40 punktów – punktowanie zale¿ne bêdzie od deklaracji Wykonawcy – TAK: 40 pkt., NIE: 0 pkt.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:a) kryterium „Cena” (C) - Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegaæ bêdzie cena ³±czna brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym (Za³±cznik Nr 1 do SWZ). Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy w ofercie o najni¿szej cenie przyzna maksymalnie 60 punktów, a ka¿dej nastêpnej ofercie przyzna ilo¶æ punktów wyliczon± wg poni¿szego wzoru: Cn C = ---------- x 60 Cbgdzie:C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”Cn - najni¿sza cena spo¶ród ofert ocenianych*Cb - cena oferty badanej* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniub) kryterium „Umieszczenie herb miasta ¦widnicy na przedniej czê¶ci koszulek zawodników podczas meczów ligowych” (I) rozpatrywane bêdzie na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w Formularzu Ofertowym (Za³±cznik Nr 1 do SWZ). Punkty w powy¿szym kryterium zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:- brak deklaracji Wykonawcy w powy¿szym zakresie lub zaznaczenie „NIE”- przyznane zostanie - 0 pkt.- deklaracja Wykonawcy w powy¿szym zakresie lub zaznaczenie „TAK”- przyznane zostanie - 40 pkt.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.6. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.7. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.8. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.9. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: umieszczenie herbu miasta ¦widnicy na przedniej czê¶ci koszulek zawodników podczas meczów ligowych
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:a) cena oferty (C) – znaczenie procentowe: 60 %, maksymalna ilo¶æ punktów, jakie mo¿e otrzymaæ oferta za dane kryterium: 60 punktówb) umieszczenie herbu miasta ¦widnicy na przedniej czê¶ci koszulek zawodników podczas meczów ligowych – znaczenie procentowe: 40%, maksymalna ilo¶æ punktów, jakie mo¿e otrzymaæ oferta za dane kryterium: 40 punktów – punktowanie zale¿ne bêdzie od deklaracji Wykonawcy – TAK: 40 pkt., NIE: 0 pkt.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:a) kryterium „Cena” (C) - Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegaæ bêdzie cena ³±czna brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym (Za³±cznik Nr 1 do SWZ). Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy w ofercie o najni¿szej cenie przyzna maksymalnie 60 punktów, a ka¿dej nastêpnej ofercie przyzna ilo¶æ punktów wyliczon± wg poni¿szego wzoru: Cn C = ---------- x 60 Cbgdzie:C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”Cn - najni¿sza cena spo¶ród ofert ocenianych*Cb - cena oferty badanej* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniub) kryterium „Umieszczenie herb miasta ¦widnicy na przedniej czê¶ci koszulek zawodników podczas meczów ligowych” (I) rozpatrywane bêdzie na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w Formularzu Ofertowym (Za³±cznik Nr 1 do SWZ). Punkty w powy¿szym kryterium zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:- brak deklaracji Wykonawcy w powy¿szym zakresie lub zaznaczenie „NIE”- przyznane zostanie - 0 pkt.- deklaracja Wykonawcy w powy¿szym zakresie lub zaznaczenie „TAK”- przyznane zostanie - 40 pkt.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.6. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.7. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.8. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.9. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II:Promocja miasta ¦widnicy poprzez sport – pi³kê siatkow± kobietWykonawca, którego zespó³ bêdzie uczestniczy w rozgrywkach II ligi pi³ki siatkowej kobiet w II rundzie fazy zasadniczej rozgrywek 2020/2021, zobowi±zuje siê, przez okres 4 miesiêcy od dnia podpisania umowy, ¶wiadczyæ na rzecz Zamawiaj±cego us³ugi w zakresie promocji miasta ¦widnicy poprzez sport. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie poprzez:1) ka¿dorazowe, w czasie obowi±zywania umowy, zg³oszenie zespo³u sportowego do udzia³u w rozgrywkach II ligi pi³ki siatkowej kobiet pod nazw± zawieraj±c± frazê „¦widnica” lub przymiotnik utworzony od tego s³owa: „¶widnicki”, „¶widnicka”, „¶widnickie”,2) umieszczenie, w miejscu widocznym dla publiczno¶ci (je¶li zostanie dopuszczony udzia³ kibiców podczas rozgrywek) i mediów, banera promocyjnego miasta ¦widnicy w hali, w której rozgrywane bêd± mecze drugoligowe pi³ki siatkowej organizowane lub wspó³organizowane przez Wykonawcê,3) umieszczenie na koszulkach treningowych zawodniczek dru¿yny, w których bêd± wystêpowaæ podczas treningów, herbu miasta ¦widnicy,4) umieszczenie herbu ¦widnicy we wszystkich materia³ach promocyjno-informacyjnych i publikacjach wydawanych przez Wykonawcê w zwi±zku z organizowaniem lub wspó³organizowaniem rozgrywek/zawodów, np. na plakatach informuj±cych o terminach meczów, na biletach wstêpu (je¶li zostanie dopuszczony udzia³ kibiców podczas rozgrywek),5) umieszczenie herbu ¦widnicy oraz adresu internetowego (www.um.swidnica.pl), wraz z linkiem, na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy w okresie obowi±zywania umowy, w co najmniej dwóch miejscach,6) eksponowanie banera miasta z herbem ¦widnicy i napisem „¦widnica” podczas wszystkich rozgrywek i zawodów, w których Wykonawca bêdzie bra³ udzia³,7) udostêpnienie Zamawiaj±cemu, do celów promocji miasta, informacji o dzia³alno¶ci Wykonawcy, mo¿liwo¶æ pos³ugiwania siê jego nazw±, znakami graficznymi, wizerunkami zawodniczek oraz ich osi±gniêciami sportowymi, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawc±,8) wymienianie przez spikera zawodów – organizowanych lub wspó³organizowanych przez Wykonawcê, nazwy miasta ¦widnica i informacji o wspó³pracy z miastem ¦widnica,9) nieodp³atny udzia³ zawodniczek i trenerów Wykonawcy w przedsiêwziêciach organizowanych lub wspó³organizowanych przez Miasto (imprezy, festyny, pokazy, itp.) (gdy organizacja imprez bêdzie mo¿liwa) w uzgodnionych wcze¶niej terminach, nie koliduj±cych z realizacj± procesu szkoleniowego i zawodami,10) trwa³e dokumentowanie wszystkich dzia³añ promocyjnych podejmowanych przez Wykonawcê, za pomoc± wycinków prasowych, zdjêæ, filmów, itp.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 73170,73 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79342200-5 - Us³ugi w zakresie promocji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:a) cena oferty (C) – znaczenie procentowe: 60 %, maksymalna ilo¶æ punktów, jakie mo¿e otrzymaæ oferta za dane kryterium: 60 punktówb) umieszczenie herbu miasta ¦widnicy na przedniej czê¶ci koszulek zawodników podczas meczów ligowych – znaczenie procentowe: 40%, maksymalna ilo¶æ punktów, jakie mo¿e otrzymaæ oferta za dane kryterium: 40 punktów – punktowanie zale¿ne bêdzie od deklaracji Wykonawcy – TAK: 40 pkt., NIE: 0 pkt.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:a) kryterium „Cena” (C) - Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegaæ bêdzie cena ³±czna brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym (Za³±cznik Nr 1 do SWZ). Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy w ofercie o najni¿szej cenie przyzna maksymalnie 60 punktów, a ka¿dej nastêpnej ofercie przyzna ilo¶æ punktów wyliczon± wg poni¿szego wzoru: Cn C = ---------- x 60 Cbgdzie:C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”Cn - najni¿sza cena spo¶ród ofert ocenianych*Cb - cena oferty badanej* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniub) kryterium „Umieszczenie herb miasta ¦widnicy na przedniej czê¶ci koszulek zawodników podczas meczów ligowych” (I) rozpatrywane bêdzie na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w Formularzu Ofertowym (Za³±cznik Nr 1 do SWZ). Punkty w powy¿szym kryterium zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:- brak deklaracji Wykonawcy w powy¿szym zakresie lub zaznaczenie „NIE”- przyznane zostanie - 0 pkt.- deklaracja Wykonawcy w powy¿szym zakresie lub zaznaczenie „TAK”- przyznane zostanie - 40 pkt.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.6. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.7. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.8. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.9. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: umieszczenie herbu miasta ¦widnicy na przedniej czê¶ci koszulek zawodników podczas meczów ligowych
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:a) cena oferty (C) – znaczenie procentowe: 60 %, maksymalna ilo¶æ punktów, jakie mo¿e otrzymaæ oferta za dane kryterium: 60 punktówb) umieszczenie herbu miasta ¦widnicy na przedniej czê¶ci koszulek zawodników podczas meczów ligowych – znaczenie procentowe: 40%, maksymalna ilo¶æ punktów, jakie mo¿e otrzymaæ oferta za dane kryterium: 40 punktów – punktowanie zale¿ne bêdzie od deklaracji Wykonawcy – TAK: 40 pkt., NIE: 0 pkt.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:a) kryterium „Cena” (C) - Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegaæ bêdzie cena ³±czna brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym (Za³±cznik Nr 1 do SWZ). Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy w ofercie o najni¿szej cenie przyzna maksymalnie 60 punktów, a ka¿dej nastêpnej ofercie przyzna ilo¶æ punktów wyliczon± wg poni¿szego wzoru: Cn C = ---------- x 60 Cbgdzie:C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”Cn - najni¿sza cena spo¶ród ofert ocenianych*Cb - cena oferty badanej* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniub) kryterium „Umieszczenie herb miasta ¦widnicy na przedniej czê¶ci koszulek zawodników podczas meczów ligowych” (I) rozpatrywane bêdzie na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w Formularzu Ofertowym (Za³±cznik Nr 1 do SWZ). Punkty w powy¿szym kryterium zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:- brak deklaracji Wykonawcy w powy¿szym zakresie lub zaznaczenie „NIE”- przyznane zostanie - 0 pkt.- deklaracja Wykonawcy w powy¿szym zakresie lub zaznaczenie „TAK”- przyznane zostanie - 40 pkt.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.6. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.7. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.8. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.9. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ III:Promocja miasta ¦widnicy poprzez sport – pi³kê no¿n± mê¿czyznWykonawca, którego zespó³ uczestniczy w rozgrywkach III ligi pi³ki no¿nej mê¿czyzn – wiosenna runda rozgrywek sezonu 2020/2021 oraz prowadzi szkolenie dzieci i m³odzie¿y na poziomie co najmniej: juniorzy – starsi i m³odsi, trampkarze oraz m³odzicy, które to dru¿yny uczestnicz± w rozgrywkach ligowych odpowiednich dla danej grupy wiekowej/szkoleniowej, zobowi±zuje siê, przez okres 4 miesiêcy od dnia podpisania umowy, ¶wiadczyæ na rzecz Zamawiaj±cego us³ugi w zakresie promocji miasta ¦widnicy poprzez sport. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie poprzez:1) ka¿dorazowe, w czasie obowi±zywania umowy, zg³oszenie zespo³u sportowego do udzia³u w rozgrywkach III ligi pi³ki no¿nej mê¿czyzn pod nazw± zawieraj±c± frazê „¦widnica” lub przymiotnik utworzony od tego s³owa: „¶widnicki”, „¶widnicka”, „¶widnickie”,2) umieszczenie, w miejscu widocznym dla publiczno¶ci (je¶li zostanie dopuszczony udzia³ kibiców podczas rozgrywek) i mediów, banera promocyjnego miasta ¦widnicy na terenie obiektu (stadion/boisko/hala sportowa), na którym rozgrywane bêd± mecze trzeciej ligi pi³ki no¿nej mê¿czyzn organizowane lub wspó³organizowane przez Wykonawcê,3) umieszczenie, w miejscu widocznym dla publiczno¶ci (je¶li zostanie dopuszczony udzia³ kibiców podczas rozgrywek) i mediów, banera promocyjnego miasta ¦widnicy na terenie obiektów (stadion/boisko/hala sportowa), na którym rozgrywane bêd± mecze/turnieje organizowane lub wspó³organizowane przez Wykonawcê, w których udzia³ bêd± brali zawodnicy dru¿yn dzieciêcych i m³odzie¿owych prowadzonych przez Wykonawcê (co najmniej juniorzy – starsi i m³odsi, trampkarze oraz m³odzicy),4) umieszczenie, w przypadku zawodników III ligi, na koszulkach treningowych zawodników dru¿yny, w których bêd± wystêpowaæ podczas treningów, herbu miasta ¦widnicy,5) umieszczenie herbu ¦widnicy we wszystkich materia³ach promocyjno-informacyjnych i publikacjach wydawanych przez Wykonawcê w zwi±zku z organizowaniem lub wspó³organizowaniem rozgrywek/zawodów, np. na plakatach informuj±cych o terminach meczów, na biletach wstêpu (je¶li zostanie dopuszczony udzia³ kibiców podczas rozgrywek),6) umieszczenie herbu ¦widnicy oraz adresu internetowego (www.um.swidnica.pl), wraz z linkiem, na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy w okresie obowi±zywania umowy, w co najmniej dwóch miejscach,7) umieszczenie informacji o wspó³pracy z miastem ¦widnica na tablicach sponsorskich, podczas zapowiedzi rozgrywek w mediach lokalnych/regionalnych oraz na stronie Wykonawcy poprzez zamieszczenie herbu miasta oraz napisu Miasto ¦widnica,8) eksponowanie banera miasta z herbem ¦widnicy i napisem „¦widnica” podczas wszystkich rozgrywek i zawodów, w których Wykonawca bêdzie bra³ udzia³ (dot. dru¿yny III ligi),9) udostêpnienie Zamawiaj±cemu, do celów promocji miasta, informacji o dzia³alno¶ci Wykonawcy, mo¿liwo¶æ pos³ugiwania siê jego nazw±, znakami graficznymi, wizerunkami zawodników oraz ich osi±gniêciami sportowymi, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawc±,10) wymienianie przez spikera zawodów – organizowanych lub wspó³organizowanych przez Wykonawcê, nazwy miasta ¦widnica i informacji o wspó³pracy z miastem ¦widnica,11) nieodp³atny udzia³ zawodników i trenerów Wykonawcy w przedsiêwziêciach organizowanych lub wspó³organizowanych przez Miasto (imprezy, festyny, pokazy, itp.) (gdy organizacja imprez bêdzie mo¿liwa) w uzgodnionych wcze¶niej terminach, nie koliduj±cych z realizacj± procesu szkoleniowego i zawodami pi³ki no¿nej,12) trwa³e dokumentowanie wszystkich dzia³añ promocyjnych podejmowanych przez Wykonawcê, za pomoc± wycinków prasowych, zdjêæ, filmów, itp.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 154471,54 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79342200-5 - Us³ugi w zakresie promocji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:a) cena oferty (C) – znaczenie procentowe: 60 %, maksymalna ilo¶æ punktów, jakie mo¿e otrzymaæ oferta za dane kryterium: 60 punktówb) umieszczenie herbu miasta ¦widnicy na przedniej czê¶ci koszulek zawodników podczas meczów ligowych – znaczenie procentowe: 40%, maksymalna ilo¶æ punktów, jakie mo¿e otrzymaæ oferta za dane kryterium: 40 punktów – punktowanie zale¿ne bêdzie od deklaracji Wykonawcy – TAK: 40 pkt., NIE: 0 pkt.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:a) kryterium „Cena” (C) - Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegaæ bêdzie cena ³±czna brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym (Za³±cznik Nr 1 do SWZ). Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy w ofercie o najni¿szej cenie przyzna maksymalnie 60 punktów, a ka¿dej nastêpnej ofercie przyzna ilo¶æ punktów wyliczon± wg poni¿szego wzoru: Cn C = ---------- x 60 Cbgdzie:C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”Cn - najni¿sza cena spo¶ród ofert ocenianych*Cb - cena oferty badanej* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniub) kryterium „Umieszczenie herb miasta ¦widnicy na przedniej czê¶ci koszulek zawodników podczas meczów ligowych” (I) rozpatrywane bêdzie na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w Formularzu Ofertowym (Za³±cznik Nr 1 do SWZ). Punkty w powy¿szym kryterium zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:- brak deklaracji Wykonawcy w powy¿szym zakresie lub zaznaczenie „NIE”- przyznane zostanie - 0 pkt.- deklaracja Wykonawcy w powy¿szym zakresie lub zaznaczenie „TAK”- przyznane zostanie - 40 pkt.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.6. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.7. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.8. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.9. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: umieszczenie herbu miasta ¦widnicy na przedniej czê¶ci koszulek zawodników podczas meczów ligowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:a) cena oferty (C) – znaczenie procentowe: 60 %, maksymalna ilo¶æ punktów, jakie mo¿e otrzymaæ oferta za dane kryterium: 60 punktówb) umieszczenie herbu miasta ¦widnicy na przedniej czê¶ci koszulek zawodników podczas meczów ligowych – znaczenie procentowe: 40%, maksymalna ilo¶æ punktów, jakie mo¿e otrzymaæ oferta za dane kryterium: 40 punktów – punktowanie zale¿ne bêdzie od deklaracji Wykonawcy – TAK: 40 pkt., NIE: 0 pkt.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:a) kryterium „Cena” (C) - Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegaæ bêdzie cena ³±czna brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym (Za³±cznik Nr 1 do SWZ). Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy w ofercie o najni¿szej cenie przyzna maksymalnie 60 punktów, a ka¿dej nastêpnej ofercie przyzna ilo¶æ punktów wyliczon± wg poni¿szego wzoru: Cn C = ---------- x 60 Cbgdzie:C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”Cn - najni¿sza cena spo¶ród ofert ocenianych*Cb - cena oferty badanej* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniub) kryterium „Umieszczenie herb miasta ¦widnicy na przedniej czê¶ci koszulek zawodników podczas meczów ligowych” (I) rozpatrywane bêdzie na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w Formularzu Ofertowym (Za³±cznik Nr 1 do SWZ). Punkty w powy¿szym kryterium zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:- brak deklaracji Wykonawcy w powy¿szym zakresie lub zaznaczenie „NIE”- przyznane zostanie - 0 pkt.- deklaracja Wykonawcy w powy¿szym zakresie lub zaznaczenie „TAK”- przyznane zostanie - 40 pkt.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.6. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.7. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.8. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.9. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdz. X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia. 3. O¶wiadczenie i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiaj±cego.2. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej, aneksem zaakceptowanym przez obie strony, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a w szczególno¶ci:a) zmiany zakresu realizacji przedmiotu zamówienia, je¿eli bêdzie to korzystne dla Zamawiaj±cego,b) zmian dotycz±cych sposobu rozliczenia niniejszej umowy, o ile taka zmiana bêdzie korzystna dla Zamawiaj±cego,c) zmian kadrowych w przypadku:- zmiany osób odpowiedzialnych za prawid³owe ¶wiadczenie us³ug ze strony Wykonawcy i osób wyznaczonych do wspó³pracy w imieniu Zamawiaj±cego, - zmiany osób reprezentuj±cych Wykonawcê, których konieczno¶æ wprowadzenia wynika ze zmian organizacyjnych;d) pozosta³e okoliczno¶ci powoduj±ce mo¿liwo¶æ zmiany umowy: - rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami; - w wypadkach przewidzianych w art. 455 ustawy Pzp.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-02-23 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://umswidnica.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-23 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-03-24
2021-02-12 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi |
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Dostawy materia³ów jednorazowego u¿ytku do systemu histeroskopii mechanicznej TruClear
- Dostawa pawilonu wraz z wyposa¿eniem i monta¿em w ramach zadania pn. Budowa zaplecza sportowo-sanitarnego przy boisku pi³karskim w ¦widnicy.
- Sukcesywne dostawy produktów do pielêgnacji cia³a - papier toaletowy, rêczniki, myd³o w p³ynie
- Mokrzeszów droga dojazdowa do gruntów rolnych w obszarze scalania gruntów
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artyku³ów informacyjno-promocyjnych z umieszczeniem logotypów na potrzeby Wojewódzkiego Urzêdu Pracy w Warszawie.
- Przeprowadzenie kampanii informacyjnej Radia PiK S.A. w likwidacji, maj±c± na celu realizacjê misji publicznej
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto ¦winouj¶cie
- Us³ugi informacyjno-promocyjne projektu pn. Rozszerzenie funkcjonalno¶ci Opery Nova poprzez rozbudowê o IV kr±g. Projekt wspó³finansowany w ramach Programu Fundusze Europejskie [...]
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 wspó³finansowany ze ¶rodków Funduszu Spójno¶ci U.E.
- In¿ynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacj± oczyszczalni ¶cieków - Kontrakt nr 2.
wiêcej: Us³ugi w zakresie promocji »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.