Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00017282/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-09
- 2023/BZP 00077583/01 - Wynik z dnia 2023-02-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia z monitoringiem systemów alarmowych i dozorem obiektu Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W WĘGROWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 20
1.5.2.) Miejscowość: Węgrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 257922377
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wegrow.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegrow.sr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia z monitoringiem systemów alarmowych i dozorem obiektu Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-605cd6af-8ad4-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00003258
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003161/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia z monitoringiem systemów alarmowych i dozoru obiektu Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-605cd6af-8ad4-11ed-94da-6ae0fe5e71593.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
1) Platformy e-Zamówienia udostępnianej przez Urząd Zamówień Publicznych pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/,
2) poczty elektronicznej Zamawiającego: email: zamowienia@wegrow.sr.gov.pl (nie dotyczy składania ofert) – w przypadku awarii lub niedostępności Platformy e-Zamówienia uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez Platformą e-Zamówienia. Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i/lub dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/. Szczegóły zostały określone w Rozdziale X i XV SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy e-Zamówienia możliwe jest pod warunkiem spełniania przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia – posiadanie:
1) Komputera PC o parametrach minimalnych Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD, umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:
a) Przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 59.00 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Safari w ver. 11.1 i późniejsze, Microsoft Edge ver 11.0 i późniejsze,
b) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek,
c) System operacyjny: MS Windows 7 i późniejsze lub OSX/Mac OS 10.10 lub Ubuntu 14.04. lub
2) Tabletu/Telefonu o minimalnych parametrach: 4 rdzenie procesora, 2 GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.03, umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:
Przeglądarka Chrome w ver. 61 i późniejsze.
Dokumenty sporządza się w postaci elektronicznej w ogólnie dostępnych formatach danych (przykładowo: .rtf, .doc, .docx, .pdf, .odt, .xls, .xlsx, .jpg, .tif, .png, .zip, .tar, .gz, .7z.) i przekazuje jako załącznik do: „Formularza do komunikacji” dostępny na Platformie e-Zamówienia. Ofertę należy złożyć sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegóły zostały określone w Rozdziale X i XV SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowa klauzula informacyjna dotycząca RODO zawiera Rozdział XXV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A.261-1/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej osób i mienia świadczona na rzecz Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie, realizowana w formie całodobowej stałej bezpośredniej ochrony fizycznej wraz ze stałym dozorem sygnałów alarmowych. Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia, w tym terenu przyległego do budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie, świadczona będzie zmianowo przez pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. W godzinach pracy Sądu i Prokuratury pełniona dwuosobowo, z obsługą bramki do wykrywania metali i rentgenowskiego urządzenia do prześwietlania bagażu, z wykorzystaniem systemów alarmowych. Po godzinach urzędowania Sądu i Prokuratury w dni wolne od pracy oraz święta, usługa będzie świadczona przez jednego pracownika i polegać będzie na posterunku ochronnym (obserwacyjno-obchodowym), z wykorzystaniem systemów alarmowych. Wykonawca wykona usługę przy pomocy tych samych pracowników, zmianowo, a o każdej zmianie personalnej Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum 24 godziny przed planowaną zmianą personalną, załączając oświadczenia o niekaralności pracowników skierowanych do wykonywania zamówienia, zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, oświadczenia pracowników, że znane są im przepisy ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 742 ze zm.), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) oraz przepisów dotyczących odpowiedzialności karnej za naruszenie tajemnicy państwowej i służbowej oraz dokumenty potwierdzające podstawę prawną do dysponowania pracownikami skierowanymi do realizacji zamówienia (umowa o pracę w całości wymiaru godzinowego), oświadczenie o odbyciu szkolenia z pierwszej pomocy oraz braku przeciwwskazań do pracy przy urządzeniach - bramka do wykrywania metali oraz rentgenowskie urządzenie do prześwietlania bagażu - zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1941 ze zm.), a nadto przedstawienia paszportu dozymetrycznego lub potwierdzenia, iż Wykonawca wystąpił dla pracownika, który będzie świadczył usługę ochrony na stanowisku związanym z urządzeniem emitującym promieniowanie jonizujące o tzw. paszport dozymetryczny zgodnie z przepisami art. 29 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1941 ze zm.) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 listopada 2020 r. w sprawie ochrony przed promieniowaniem jonizującym pracowników zewnętrznych narażonych podczas pracy na terenie kontrolowanym lub nadzorowanym (Dz. U. z 2020 r., poz. 2313). Wykonawca oświadcza, że usługa będzie realizowana wyłącznie przez pracowników dysponujących odpowiednimi kwalifikacjami i uprawnieniami, tzn. wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, którzy nie są karani oraz odbyli szkolenie z zakresu pierwszej pomocy. Wraz z ochroną osób i mienia Wykonawca świadczy na rzecz Zamawiającego usługę monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmowego i pożarowego, będących własnością Zamawiającego oraz podejmuje w wymaganych sytuacjach interwencje w budynku Sądu Rejonowego w Węgrowie. Wykonawca użyczy Zamawiającemu, na czas trwania umowy, nadajnik radiowy. Wykonawca oświadcza, że czas podjęcia działań grupy interwencyjnej będzie wynosił do 10 minut od momentu otrzymania zawiadomienia do czasu podjęcia działań w ochranianym obiekcie Zamawiającego oraz oświadcza, iż grupa interwencyjna spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji z dnia 18 czerwca 2015 r. (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 992 ze zm.). Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają:
1) Rozdział III SWZ;
2) załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
3) załącznik nr 6 - Wzór umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie suma punktów uzyskana przez Wykonawcę w dwóch kryteriach:
1) Kryterium 1: cena oferty brutto – waga kryterium 60% (60 pkt),
2) Kryterium 2: doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – waga kryterium 40% (40 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ważną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995 ze zm.) oraz pozwolenie radiowe zgodnie z art. 143 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1648) w zakresie sieci dyspozytorskiej i monitoringu systemów alarmowych.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje należycie: co najmniej dwie usługi ochrony osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej o wartości co najmniej 150 000,00 (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto.
Na potrzeby niniejszego postępowania do kategorii „budynków użyteczności publicznej” zaliczone będą tylko ogólnie dostępne budynki: urzędów, banków, biurowce, hotele, szkoły, uczelnie, teatry, muzea, szpitale, porty lotnicze, dworce, sądy, prokuratury, hale i stadiony sportowe.
UWAGA: Jedna usługa to jedna umowa, w ramach której wykonano lub nadal są wykonywane usługi ochrony osób i mienia odpowiadające postawionemu warunkowi. Wykonawca może wykazać, zgodnie ze swoim wyborem usługę wykonaną lub wykonywaną, przy czym:
- pod pojęciem usługi wykonanej należy rozumieć usługę realizowaną (rozpoczętą i zakończoną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert);
- pod pojęciem usługi wykonywanej należy rozumieć usługę będącą w trakcie realizacji (aktualnie wykonywaną), której wartość wynosi co najmniej 150 000,00 zł brutto.
Nie dopuszcza się sumowania wartości kilku usług (umów) w celu osiągnięcia wartości minimalnej 150 000,00 zł brutto.
b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp o niepodleganiu wykluczeniu
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert „oświadczenia” (według wzoru załącznika Nr 3, 3a i 8 do SWZ) w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu.
2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
• Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale VI niniejszej specyfikacji. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
• aktualną koncesję MSWiA na wykonywanie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. – o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 838 ze zm.) oraz pozwolenie radiowe zgodnie z art. 143 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1648) w zakresie sieci dyspozytorskiej i monitoringu systemów alarmowych. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa pełnomocnik (lider) w imieniu wszystkich Wykonawców.
• Wykaz osób, które będą świadczyły usługi ochrony osób i mienia na rzecz Zamawiającego. Wykaz powinien zawierać imię i nazwisko pracownika, nr wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony oraz informację o formie dysponowania pracownikiem (umowa o pracę). Dokument należy złożyć w oryginale według wzoru Załącznika Nr 5 do SWZ.
• Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
- referencje bądź
- inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz usług należy złożyć w oryginale według wzoru Załącznika Nr 4 do SWZ. Dowody należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeden z Wykonawców samodzielnie musi spełnić warunek doświadczenia).
Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
• dokument/y potwierdzający/e, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz ofertowy, Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w sytuacji wskazanej w art. 117 ust. 4 ustawy PZPSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane w formie pisemnej, pod rygorem nieważności poprzez zawarcie Aneksu do umowy, z wyjątkiem: 1) zmiany pracowników świadczących usługi,2) zmiany osób wskazanych przez Strony jako osoby do kontaktu, zgodnie z postanowieniami, które mogą być dokonywane poprzez jednostronne oświadczenia Stron, przekazywane w formie pisemnej lub elektronicznej e-mail.
Szczegółowe zapisy określające rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisane są w § 13 Załącznika nr 6 do SWZ - Wzorze umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, udostępnianej przez Urząd Zamówień Publicznych pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-11 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-09
INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
- Nadzór nad gospodarką leśną w lasach nie stanowiących własności Skarbu Państwa na terenie gmin: Korytnica, Łochów, Stoczek, Sadowne, Miedzna, Węgrów, Liw, powiat węgrowski
- Wykonanie całorocznego zadaszenia nad sceną plenerową amfiteatru w Parku miejskim im. Armii Krajowej w Węgrowie
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Węgrowskiego na 2025 rok
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Krypy w Gminie Liw-etap I
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia w Kuratorium Oświaty w Łodzi
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Malborku
- Ochrona Multimedialnego Parku Fontannna skwerze I Dywizji Pancernej WP w Warszawiew okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.
- "Zabezpieczenie imprez sportowych na rzecz GKS GieKSa Katowice S.A. - 2 zadania"
- P-61/2024 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w systemie całodobowym dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Jarosławiu
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.