Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-20
Kraków: ZP/37/2008
Numer ogłoszenia: 195325 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla, ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6338030, fax 012 6344003.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dietl.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/37/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i renowację elewacji starej części budynku Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie przy ul. Skarbowej 1 NR SPRAWY: ZP372008
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: XIII. WADIUM 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: 12 000, 00 zł ( słownie: dwanaście tysięcy 00 100 zł ) 2. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego KREDYT BANK S.A. II Oddział Kraków nr 63 1500 1487 1214 8002 0031 0000 z oznaczeniem: Przetarg nieograniczony na remont i renowację elewacji starej części budynku Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie przy ul. Skarbowej 1- nr sprawy: ZP 37 2008. 3. Wadium może być wnoszone w formie: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowy w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.). 4. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Dowód wniesienia wadium należy przedłożyć na pierwszej stronie oferty przetargowej. 6. W przypadku wniesienia wadium w postaci innej niż pieniężna należy dołączyć oryginał dokumentu i jego kserokopię - potwierdzoną za zgodność z oryginałem. XIV. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY. 1) Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej w terminie do dnia zawarcia umowy. Zabezpieczenie może być wnoszone w formie: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowy w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.). 2) Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego KREDYT BANK S.A. II Oddział Kraków nr 63 1500 1487 1214 8002 0031 0000 z oznaczeniem: Przetarg nieograniczony na remont i renowację elewacji starej części budynku Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie przy ul. Skarbowej 1- nr sprawy: ZP 37 2008 z dopiskiem: zabezpieczenie należytego wykonania umowy w taki sposób, aby przed podpisaniem umowy znajdowało się na wyżej wymienionym rachunku. Zabezpieczenie wniesione w formach wymienionych powyżej za wyjątkiem formy pieniężnej należy przedłożyć przed podpisaniem umowy w Kasie Szpitala ul. Skarbowa 4 Kraków, III piętro za potwierdzeniem przyjęcia. 3) Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowuje na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 4) Dopuszczalne jest złożenie zabezpieczenia w więcej niż jednej formie, a także za zgodą Zamawiającego dopuszczalna jest zmiana formy wniesionego zabezpieczenia (zmiana taka może być dokonywana jedynie z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i nie może powodować zmniejszenia jego wysokości). 5) W sytuacji wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 6) Zabezpieczenie zostanie zwrócone Wykonawcy w następujący sposób: 1) 70% po odbiorze końcowym robót stanowiących przedmiot zamówienia - w terminie 30 dni od daty bezusterkowego końcowego odbioru robót, 2) 30% po upływie terminu gwarancji jakości i rękojmi za wady - w terminie 15 dni od daty bezusterkowego ostatecznego odbioru robót. Podstawą zwolnienia zabezpieczenia w części określonej w ust. 5 pkt 2 będzie protokół bezusterkowego ostatecznego odbioru robót..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VII. WYMAGANE WARUNKI DOPUSZCZAJĄCE WYKONAWCÓW DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PPZ i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP; 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny przez co należy rozumieć wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania przetargowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto każda; 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przez co należy rozumieć dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003r. nr 207, poz. 2016 z późn.zm.) w zakresie kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia, posiadającym aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenia co najmniej 500 000,00 zł i kwocie przeznaczonej na jedno zdarzenie w wysokości 100 000,00 zł i będą posiadać takie ubezpieczenie w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia, 2. Spełnienie wymogów podanych w ust. 1, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2 do SIWZ oraz poprzez przedłożenie dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty) na podstawie art. 24 PZP z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP . 4. Zgodnie z art. 26 ust.3 PZP Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW 1. Dokumenty składające się na ofertę (spięte w kolejności jak podano niżej): 1) wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ oraz projektu renowacji i kolorystyki elewacji budynku Szpitala wraz z opracowaniami towarzyszącymi stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 3) upoważnienie do podpisania oferty, uwierzytelnienia dokumentów, składania ewentualnych wyjaśnień, podpisania umowy, jeżeli upoważnienie to nie wynika z dokumentu wymienionego w pkt 5). 4) oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 PZP, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) wykaz robót (min. dwie) zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania przetargowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom objętym przedmiotowi zamówienia i wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto każda , z podaniem wartości tych robót oraz dat i miejsca ich wykonania zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie (listy referencyjne); 7) kopie dokumentu lub dokumentów potwierdzających nadanie uprawnień budowlanych dla kierowania robotami budowlanymi, dla osoby która będzie kierować robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia; 8) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości ubezpieczenia co najmniej 500 000,00 zł i kwocie przeznaczonej na jedno zdarzenie w wysokości 100 000,00 zł i oświadczenie, jeżeli ubezpieczenie wygasa przed terminem zakończenia robót objętych przedmiotem zamówienia, że będzie nadal, na podanych tu warunkach ubezpieczać prowadzoną działalność w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia, 2. Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania Wykonawcy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. Formularze stanowiące załączniki do SIWZ powinny być sporządzone według wzorów określonych przez Zamawiającego. 3. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak. 4. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. 5. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego. 6. Dokumenty należy przedłożyć w języku polskim. Jeżeli dokumenty są sporządzone w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. IX. OFERTA SKŁADANA PRZEZ WYKONAWCĘ, KTÓRY MA SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RP. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII ust.1 pkt 5 niniejszej SIWZ składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII ust.1 pkt 5 niniejszej SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. X. OFERTA SKŁADANA PRZEZ SPÓŁKĘ CYWILNĄ W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną należy przedłożyć dokumenty, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 4 i 5 dla każdego ze wspólników tej spółki wraz z umową spółki oraz pełnomocnictwem do reprezentowania wspólników. XI. OFERTA SKŁADANA PRZEZ KONSORCJUM 1. Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 2. W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą, najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum. 3. Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby umowa konsorcjum: 1) określała sposób reprezentacji wszystkich podmiotów oraz upoważniała jednego z członków konsorcjum - głównego partnera (lidera) do koordynowania czynności związanych z realizacją umowy, 2) stwierdzała o odpowiedzialności solidarnej partnerów konsorcjum, za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, 3) oznaczała czas trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji jakości, 4) określała cel gospodarczy obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia, 5) wykluczała możliwość wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji, 6) określała sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia, 7) stwierdzała zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. 4. Wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy kodeksu cywilnego. 5. Oferta składana przez konsorcjum zostanie utworzona z dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII SIWZ z zastrzeżeniem, iż dokumenty wymienione w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 4 i 5 składane są przez każdego z uczestników konsorcjum osobno. 6. Ocena spełnienia przez konsorcjum warunków i wymogów określonych w SIWZ w Rozdziale VII ust. 1 będzie polegała na łącznej ocenie złożonych dokumentów. 7. Oferta konsorcjum musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dietl.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Zamówieniach Ppublicznych Szpitala Kraków al.Focha 33.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2008 godzina 10:00, miejsce: MIEJSCE SKŁADANIA OFERT Oferty należy składać na adres: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, III piętro, pokój 307 (sekretariat),.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług hotelarskich dla pacjentów Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie.
- Wymiana windy osobowej przeznaczonej dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku mieszkalnym przy ul. Krokusowej 3 kl 2 i 3 w Krakowie, w podziale na 2 części
- ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA ADAPTACJI SALI WZMOŻONEGO NADZORU NA DWIE SALE CHORYCH WRAZ Z ŁAZIENKAMI ORAZ WYKONANIE REMONTU PODŁOGI NA KORYTARZU ODDZIAŁU CHIRURGII OGÓLNEJ
- Utrzymanie czystości w ciągach komunikacyjnych pieszych i tramwajowych oraz na przystankach tramwajowych Dworzec Główny, Politechnika w tunelu Krakowskiego Szybkiego Tramwaju
- 392.2024 wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Host-parasite interaction - ecology and application in biological control"
- Wyłonienie Wykonawcy na odbiór odpadów biologicznych z jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego na terenie Miasta Krakowa ( bez Collegium Medicum) z ich przetwarzaniem w podziale na części.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni dydaktycznych w warsztatach szkolnych oraz pokoi mieszkalnych z łazienkami w internacie.
- Roboty budowlane dotyczące elewacji i dachu.
- Remont pomieszczeń w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej Świdry Małe w Józefowie
- "Modernizacja budynków oświatowych Gminy Miejskiej Lubaczów"
- BZP.271.106.2024 "Modernizacja lokalu położonego przy ul. Nawojowskiej 43 polegająca na adaptacji pomieszczeń świetlicy na dwa mieszkania".
- Przebudowa i remont konstrukcji dachu budynku dawnego dworu "OFICYNA II" w miejscowości Góra Ropczycka - etap II.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.